Опрацювати параграф 12. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 12 Параграф. - YouTube
Розвиток мовлення.. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень з використанням фразеологізмів - YouTube
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи. Завдання на стор. 48-49, параграфи: від 7 до 14.
Контрольна робота
Розвиток мовлення. Добір прислів'їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору "Євшан -зілля". Домашнє завдання: записати в зошит тему та ідею твору "Євшан -зілля", прислів'я, крилаті вирази, фразеологізми, що виражають головну ідею твору М. Вороного.
Опрацювати параграф 11, відповідна сторінка зошит Малюнок 30 на ст. 49 підручника в простий зошит.
Р. Л. Стівенсон "Острів скарбів". Система образів роману. Домашнє завдання: написати характеристику образів піратів із роману "Острів скарбів".
Опрацювати параграф 12-13, повторити параграфи 14-15, 24.
Опрацювати параграф 11. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 11 Параграф. - YouTube Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 5787960.
Повторити §13. №№298, 299, 300.
Опрацювати с.57-60 впр.3(б);4-письмово;впр.5-6 (усно).
Дописуйте проект в зошит (технологічна картка, висновок). Починайте працювати над виробом.
Вправа 1.
1. Записати речення, визначити синтаксичну роль фразеологізмів, підкреслити, усно пояснити їхнє лексичне значення.
Він довго ще почував себе ні в сих ні в тих.
Шила в мішку, синку, не сховаєш.
Дядько любив чужими руками жар загрібати.
Довго ще сусід нас за носа водив.
Брат мій,стріляний птах, ніколи себе не давав одурити.
Домашнє завдання. Повторити §8-14.
Записати фразеологізми, пояснити їхнє лексичне значення, скориставшись фразеологічним словником
Наприклад :
Спіймати облизня – залишитися ні з чим
Хоч мак сій -
Хоч конем грай -
На вербі груші –
Смаленим пахне -
Як у Бога за пазухою -
Як сир у маслі –
Як сніг на голову –
Вивчити §13. №№290, 292, 294, 296 Перетворення звичайного дробу в десятковий. Десяткові наближення звичайного дробу. Математика 6 клас - YouTube
Тема: хорова духовна музика. Опрацювати тему уроку за відео, вивчити пісню. Музичне мистецтво, 6 клас. Духовна музика. Меса. Хорал. - YouTube
Одна історія. Як маленькому Моцарту вдалося підкорити тогочасного монарха Франції - YouTube
Караоке "Будинок під блакитним дахом" муз.І.Кириліної, сл. В.Орлова - YouTube
с.55-57 впр.1-2(усно+словникова робота);впр.3(письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 55-60 ✔Відеоурок - YouTube
Р. Л. Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів (Джим Хокінс і його товариші)
Літературний диктант
1. «Острів скарбів» за жанром …
2. У якій родині ріс Джим, чим займався? Як називався заїзд, яким
володіли батьки Джима?
3. Що спричинило те, що головний герой був змушений разом з
матір’ю покинути свій дім?
4. Як називався корабель, на якому Джим зі своїми спільниками
вирушив у море?
5. Ім’я пірата, скарби якого шукали герої роману?
6. Звання Джима на кораблі.
7. Яка фізична вада була у Довгого Джона?
8. Хто знайшов і викопав скарб?
9. Що було написано на чорному знакові, який вручили пірати
Довгому Джону?
10. Скільки років пробув на острові Бен Ґан?
11. Як склалася доля трьох піратів, які залишилися живими та Сілвера
після описаних подій?
12. Що приваблює мене в образі Джима? Над чим заставляє
задуматись образ Джима?
Домашнє завдання: дочитати роман до кінця
Повторити §12. №№282, 284 Перетворення звичайного дробу у десятковий 6 клас - YouTube
Пас та зупинка м'яча. Зупинка м'яча. Модуль футбол, школа. - YouTube
Зупинка м'яча. Модуль футбол, школа. - YouTube
Уважно передивитися відео. Узагальнення, площинність - YouTube
Урок позакласного читання. Віктор Близнець. "Звук павутинки". Домашнє завдання: дібрати прислів'я, крилаті вислови, фразеологізми, що виражають головну ідею твору "Євшан -зілля"
Доопрацювати с.53-54 впр.4 та виконати впр.5-6 (письмово).
Опрацювати параграф 24. Географія. 6 кл. Урок 16. Абсолютна і відносна висота місцевості, її визначення - YouTube
Урок узагальнення знань з теми "Клітина" Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua), код доступу 4409989
Опрацюйте відео Українська мова 6 клас. Фразеологізми в ролі членів речення - YouTube
Урок узагальнення знань з теми "Безпека і здоров'я людини". Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 6324513.
Міні-проект в простий зошит "Культурно-історичне значення топонімів (географічних назв) Київщини"
Опрацювати параграф 10. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 10 Параграф. - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. Повторення вивченого про текст , його основні ознаки, особливості будови тексту. Опрацюйте відеоурок Повторення вивченого про текст, його ознаки. Будова тексту, засоби зв‘язку, складний, простий план - YouTube
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дібрати й виписати з творів художньої літератури два зразки текстів:
а) з послідовним зв’язком речень; б) з паралельним зв’язком. Підкреслити лексичні й граматичні засоби зв’язку речень у тексті.
Вивчити §12. №№276, 278, 280. Урок №14. Перетворення дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові (6 клас. Математика) - YouTube
Микола Вороний. "Євшан -зілля". Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Краса природи рідного краю. Опрацюйте відеоурок та матеріал підручника на сторінках 35-41. Домашнє завдання: підготуватися до позакласного читання - прочитати "Звук павутинки" В. Близнеця Українська література. 6 клас. Микола Вороний "Євшан-зілля" - YouTube
Повторити техніку пересування та володіння м'ячем. Вправи з м'ячем.Комплекс№2 - YouTube
Повторити параграф 5-10, в зошиті доробити завдання по темі "Клітина". Підготуватись до уроку узагальнення знань. Основні властивості клітин - YouTube
Відеоурок. "Мітоз. Поділ клітин. Біологія 6 клас - YouTube
Закріплення техніки пересування та володіння м'ячем. Розвиток та вдосконалення техніки володіння м'ячем. Дистанційне навчаня. Фізична культура. - YouTube
Р. Л. Стівенсон "Острів скарбів". Особливості розвитку пригодницького сюжету в творі. Опрацюйте відеоурок. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на сторінках 58-77 Урок зарубіжної літератури 6 клас. Роберт Льюїс Стівенсон. Роман "Острів скарбів" - YouTube
Опрацювати пар. 14-15, ст. 62 завдання 6-7 з практичної роботи 1.Географія (6 клас). Географічні карти та їх елементи. Вчитель: Аністратенко Аліна Аркадіївна - Bing video
Повторити параграфи 1-9. Контрольна робота за посиланнями Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 3843791 та Тестування: Тематичний контроль з теми «Первісні спільноти. Археологічні культури» (vseosvita.ua)
Повторити §11. №№262, 264.
Моє шкільне життя с.50-51 впр.5-6 (письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 50-51 ✔Відеоурок - YouTube
Проект 2. Технологія виготовлення закладки для книги.
Об'єкт проектної діяльності: Закладка для книги.
Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів лічильними швами.
Мета проекту: сформувати вміння виготовляти закладки для книг, ознайомитись з історією виникнення закладок; закріпити вміння вишивати швом "хрестик", "мережка"; розвивати моторику рук, художній і естетичний смаки, творчі здібності.
Параграф 14. Вправа 104, 111 усно, 106, 107, 108,109 письмово. Д/З Вправа 113
Повторити §11. №№257, 260
Опрацювати відеоурок, написати конспект до уроку. Вивчити пісню "Хвостики- метелики". Музичне мистецтво, 6 клас. Хорова музика - YouTube
ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА МЕСА, ЛІТУРГІЯ 6 клас урок 7 Музичне мистецтво Слухання музики - YouTube
Опрацювати с.48-49 впр.1-2 (усно); впр.3-4 (письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 48-49 ✔Відеоурок - YouTube
Знайомство з графічним редактором. Заняття 1 Знайомство з графічним редактором Inkscape - YouTube
Контрольна робота. Вступ. Міфи народів світу. Мудрість байки
Повторити §11. №№249, 252, 255.
Виконати вправи з м'ячем Удари по м'ячу ногою на точність.Модуль футбол,школа. - YouTube
Передивитися відео. За прикладом на відео створити композицію з пластиліну. Деталь, подрібненість, узагальнення та площинність композиції. Урок образотворчого мистецтва 6 клас - YouTube
Контрольна робота з української літератури з теми
"Календарно-обрядові, колискові пісні. Пісні літературного походження"
Тест з розгорнутими відповідями
6 клас
І рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали
Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді. Позначте його буквою
1. Русальні, купальські, жниварські пісні належать до пісень:
а) зимового циклу; б) весняного циклу; в) осіннього циклу; г) літнього циклу.
2. Колядки виконують на:
а) Різдво Христове; б) Великдень; в) свято Миколая; г) Новий Рік.
3. Так не називають веснянки:
а) гаївки; б) маївки; в) веснівки; г) веселки.
4. Пісні, які виконувалися під час обрядів, пов’язаних із Зеленими святами.
а) русальні; б) купальські.
5. Автором державного гімну України є:
а) І.Франко; б)М.Вербицький; в) П.Чубинський; г) Т.Шевченко.
6. У час літнього сонцестояння співали пісні:
а) купальські; б) русальні.
ІІ рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали
Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді. Позначте його буквою
1. Укажіть русальну пісню.
А «Маяло житечко, маяло»; Б «Нова радість стала»
В «Кривий танець»; Г «У ржі на межі».
2. Русалка, сидячи на кривій березі, звертається до дівчат із проханням, щоб ті дали їй сорочку, у пісні
А «Маяло житечко, маяло»; Б «Заплету віночок»;
В «Ой вінку, мій вінку»; Г «У ржі на межі».
3. Вітання господаря з доброю новиною — народженням Сина Божого і з новорічними та зимовими святами наявне у пісні
А «Добрий вечір тобі, пане господарю!»; Б «Нова радість стала»
В «Щедрик, щедрик, щедрівочка»; Г «Ой хто, хто Миколая любить».
4. Зображено прихід весни, без якої не буде літа, а значить, і врожаю, у пісні
А «Кривий танець»; Б «Ой весна, весна — днем красна»
В «Ой ти, коте, коточок»; Г «Ой кувала зозуленька».
5. У рядку колискової: «…Як квіт, червоніло…» – використано
а) епітет; б) метафору; в) порівняння; г) гіперболу.
6. Назвіть художні засоби, вжиті у рядках пісні.
Ой кувала зозуленька
В лісі на горісі...
а) епітет; б) метафору; в) порівняння; г) пестливе слово.
ІІІ рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали
Установіть відповідність між піснею та жанром.
1. Установіть відповідність між піснею та жанром.
А «Маяло житечко, маяло» 1. Веснянка
Б «Нова радість стала» 2. Колискова
В «Кривий танець» 3. Колядка
Г «Ой ти, коте, коточок» 4. Жниварська
Д «Купайло, купайло»
Назвіть одним словом.
2. Величальні обрядові пісні, які виконуються під час святкування Нового року.
3. Художній засіб, при якому паралельно зображують два і більше явища із різних сфер життя.
ІV рівень (1,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали
1. Чому, на вашу думку, гроші порівнюються із половою («Щедрик, щедрик, щедрівочка»)? Що є головною цінністю в житті людини. Відпо¬відь обґрунтуйте.
2. Порівняйте ідейний зміст гімну П.Чубинського та О.Кониського. В чому головна відмінність творів, що спільного.
Тематична. Виконати завдання у робочому зошиті.
Опрацювати пар. 11. Виконати практичну роботу 1
Параграф 10 опрацювати, відповідна сторінка зошит.
Опрацювати відеоурок та матеріал підручника. Параграф 13. Вправи 98, 100 усно, 99, 101, 102 письмово. Д/З Вправа 103. 6 клас. Українська мова. Джерела українських фразеологізмів - YouTube
Повторити параграф 1-5, підготуватись до уроку узагальнення. В зошиті доробити завдання по даній темі.
Написати в зошит міні-проект "Мовні особливості на території Київщини".
Опрацювати практичну роботу "Повсякденне життя в кам'яний вік". Повторити параграфи 1-9. Підготуватися до контрольної роботи.
Розвиток зв'язного мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму - YouTube
Повторити §11. №№243, 245, 247.
"Ой у лузі червона калина похилилася" С. Чарнецького і Г. Труха - пісня, що стала народною. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи по темі Календарно-обрядові пісні та пісні літературного походження. "Ой у лузі червона калина похилилася". Українська література 6 клас - YouTube
Передивитися відео, відпрацювати удари по м'ячу зовнішньою частиною підйому. ТОП-10 українських футболістів, які підкорили світ - YouTube
Повторити параграф 8, 9, ст. 45, 46 підручника усно. Біологія 6 клас. Урок № 8 «Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітини» - YouTube
Урок виразного читання. Особливості виразного читання байок. Опрацюйте презентацію. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготуватися до контрольної роботи по темах "Вступ. Міфи. Байка"
Опрацювати параграф 11. Географія. 6 клас. §11. Масштаб - YouTube
Опрацювати § 9. Короткий курс з історії України(енеоліт, трипільці, бронзова доба) - YouTube
Вивчити §11. №№238, 240.
Урок домашнього читання "Попелюшка" с.41-43 впр.5 (письмово). Карпюк 6 Unit 1 ReadingForFun Cinderella Сторінки 41-43 Відеоурок - YouTube
Створюємо проект у векторному середовищі або в середовищі Скретч
Повторити параграф 38, 39, міні-проект "Різноманітність мохів, плаунів і хвощів" .
Повторити §48, №№1336, 1339, 1342. Розв'язування рівнянь. 6 клас - YouTube
Повторення вивченого матеріалу протягом року.
Опрацювати параграф 53. Відповіді на запитання та завдання. Слов’яни та їхні сусіди. - YouTube
Повторити параграф 15, міні-проект "Наслідки куріння".
Повторення вивченого матеріалу протягом року.
1. Улітку ми подорожуємо. Уявіть мандрівку міс¬цями України, утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ- від назв міст нашої Батьківщини.
Острог, Запоріжжя, Прилуки, Умань, Суми, Дрогобич, Волинь, Черкаси, Бахмач, Миколаїв, Гурзуф, Кременчук, Кривий Ріг, Волинь, Галич.
2. Записати слова у два стовпчики: ті, що пишуть разом, і ті, що пишуть через дефіс.
Оздоровчо/спортивний, здивовано/розгублений, всюди/хід, легко/займистий, стишено/розмірений, тьмяно/сірий, м'ясо/молочний, верхо/віття, одно/се¬рійний, видимо/невидимо, очисно/відновлювальний, жовто/гарячий, сніжно/білий, смагляво/лиций, кисло/ солодкий, червоно/гарячий.
Опрацювати параграф 57. Географія. 6 кл. Урок 57. Географічна оболонка - YouTube
Міхаель Андреас Гельмут Енде. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності, що стверджуються у творі. Домашнє завдання: опрацювати відеоурок і прочитати даний твір. Урок. М.А.Г. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. - YouTube
Вивчити §48, №№1328-1335. 6 клас. Рівняння. Основна властивість рівнянь. Розв’язування рівнянь - YouTube
Повторення теми:"Транспорт.Види подорожування"(опрацювати відео та законспектувати). 6 клас. Англійська мова. Транспорт. Види подорожей (Тиж.1:СР) - YouTube
Опрацювати параграф 52. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Падіння Західної Римської імперії (Тиж.7:ПТ) - YouTube
Повторити §47, №№1311, 1314, 1315.
Різноманітність традицій (опрацювати відео та законспектувати). Holidays and Special Events | List of Holidays - YouTube
Ukrainian customs and traditions. Репетитор Англійської - YouTube
Повторення вивченого протягом року.
Виконання вправ на вдосконалення умінь і навичок
1) 3 року в рік ти стаєш дорослішим, самостійнішим. Іноді тобі навіть здається, що дорослі надто турбуються про тебе. Проте погодься, що тобі ще бракує знань і досвіду. Пам'ятай, що основне - це знати, як уникнути загрози життю і здоров'ю, а інакше кажучи - небезпеки. Адже небезпека може виникнути всюди: вдома, на вулиці, в школі...
Навчальний діалог. Розвиваємо усне мовлення, удосконалюємо культуру спілкування. Дай усно відповіді на питання:
5. Згадай, за допомогою чого працюють електричні прилади.
6. Коли електричний струм небезпечний для людини?
7. Пригадай правила користування електричними приладами.
8. Чому не можна гасити електричні прилади водою?
Якщо вже сталася біда і людину уразило електричним струмом, ти маєш знати, як надати їй допомогу.
Скориставшись словами з довідки, сформулюй правила надання першої невідкладної допомоги ураженому електричним струмом: електрика, гумовий килимок, гумові капці, дерев'яна дощечка, книжка, провід, постраждалий, сухий дерев'яний або гумовий предмет; відключити, стати, відвести. До якої групи слів за вживанням ти звертався?
2) Під час літніх канікул ти багато часу проводиш на свіжому повітрі. Інколи забуваєш про основні правила гігієни. Згадай про них і продовж текст. Підкресли слова іншомовного походження.
Світ мікробів і хвороб
Мікроби - це бактерії, грибки, віруси. Якщо вони потрапляють до людського організму, то людина може занедужати на інфекційну хворобу.
Та найкращим способом захисту від інфекційних хвороб є запобігання проникненню інфекції в організм. Для цього потрібно знати шляхи поширення інфекції.
3) Тест
1. Лексичне значення слова пояснено в слов¬нику:
А орфографічному;
Б тлумачному;
В антонімів.
3. Наукові поняття позначають:
А діалектизми;
Б неологізми;
В терміни.
3. Неологізми — це слова, які...:
А вийшли з активного вжитку; Б з'явились у мові нещодавно; В використовують жителі певної місцевості.
4. Фразеологія вивчає:
А лексичне значення та вживання слів; Б лексичне значення та вживання стійких сполучень слів; В лексичне значення та вживання наукових термінів.
5. За правилом «дев'ятки» пишуть такі слова іншомовного походження:
А діадема, радіо, ізоляція, раціональний; Б директор, зиґзаґ, циклон, чинара;
В інженер, ірис, імпічмент, індекс.
6.Фразеологізмом є таке словосполучення:
А побити носа;
Б побити тарілки;
В побити горщики.
Проект "Види салатів. Правила приготування салатів".
Астрід Анна Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Образи головних героїв. Перемога добра над злом. Д/З: написати характеристику образів головних героїв даного твору.
Опрацювати відеоурок та законспектувати, знати переклад. Урок англ. Країни Європи. Правильна вимова. Урок англійської 6 клас карп’юк, несвіт - YouTube
Вивчити §47, №№1300, 1303, 1307, 1310. Ділення раціональних чисел (6 клас. Математика) - YouTube
Позакласне читання. Петро Панч "Три копійки". Домашнє завдання: прочитати даний твір.
6 клас урок музичного мистецтва ЖАНРИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ - YouTube
Повторити параграф 37, міні-проект "Значення водоростей для тварин і людей".
Опрацювати параграф 56. Географія. 6 кл. Урок 56. Природні комплекси - YouTube
Параграф 68. Вправи 576, 577 письмово. Д/З Вправа 578.
Позакласне читання. Степан Васильченко "Свекор". Домашнє завдання: прочитати даний твір.
Повторити парпграф 14, 15. Міні-проект в простий зошит "Вплив тютюну, алкоголю та наркотиків на організм людини"
6 клас Розробка сценарію майбутнього програмного проекту 30 урок - YouTube
Контрольна робота
Вивчити §47, №№1289, 1294, 1299. 6 клас. Ділення раціональних чисел - YouTube
Параграф 68. Вправи 572, 573, 574 письмово. Д/З Вправа 575.
Опрацювати параграф 51. Відповіді на запитання та завдання. Кризові явища в Римській імперії. Реформи Діоклетіана та Константина (6 клас) - YouTube
Повторити параграф 13, міні-проект " Як правильно приймати рішення" (ст. підр. 75-78).
Параграф 67. Вправа 568, 569, 570. Д/З Вправа 571.
Опрацювати параграф 55. Географія. 6 кл. Урок 55. Грунти - YouTube
Астрід Анна Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндгрен. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 226-238.
Контрольна робота.
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Контроль письма
Опрацювати параграф 49-50. Відповіді на запитання та завдання. Культура Стародавнього Риму (6 клас) - YouTube
Повторити §§43-46, завдання для перевірки знань №8 (стор.229)
Контроль читання (виконуєте завдання в зошиті).
Параграф 66. Вправи 560-563 усно, 564, 565 письмово. Д/З Вправа 567.
Робота над новим проектом: Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Розвиток зв'язного мовлення. "Том і Кліві: схожість і відмінності". Напишіть твір.
Контроль говоріння (виконати завдання в зошит)
Повторити §46, №№1266, 1269, 1270, 1273. Розкриття дужок. Зведення подібних доданків. 6 клас. №1080,1082 - YouTube
Павло Глазовий. "Заморські гості", "Похвала". Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. Виразне читання напам'ять гуморесок.
Переглянути відео , написати конспект. МУЗИЧНО ТЕАТРАЛЬНІ ЖАНРИ БАЛЕТ 6 клас урок 30 Музичне мистецтво Слухання музики - YouTube
МУЗИЧНО ТЕАТРАЛЬНІ ЖАНРИ ОПЕРЕТА 6 клас 31 урок - YouTube
Повторити параграфи 46-53, підготуватись до самостійної роботи
Опрацювати параграф 55. Географія. 6 кл. Урок 55. Грунти - YouTube
Контрольна робота. Займенник.
1. Визначи речення, у якому є займенники.
А 3 малого джерела велика річка починається. Б Цибуля від семи недуг лікує. В Умій їздити, умій і доглядати. Г Пильнуй свого носа, а не чужого проса.
2. Визначи рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.
А Ні/хто, казна/який, аби/який, де/що. Б Аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто. В Казна/що, будь/який, хтозна/що, яка/небудь. Г Де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь.
3. Визначи рядок, у якому всі займенники стоять у формі орудного відмінка.
А Нею, ніким, вона, себе. Б Тими, тобою, мною.
В Ніхто, чим, ким, я. Г Моїм, наш, цей, дехто.
4. Визначи рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками пишеться разом.
А Ні/хто, ні/з/ким, ні/на/що, ні/в/кого. Б Ні/ким, ні/що, ні/скільки, ні/котрий. В Ні/до/чого, ні/в/чому, ні/який, ні/з/чим. Г Ні/за/що, ні/ким, ні/який, ні/в/кого.
5. Установи відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
А Хто, котрий, скільки, що. 1 Особові
Б Вони, ми, вона, ти. 2 Вказівні
В Хтось, деякий, будь-що, щось. З Відносні
Г Цей, такий, той, стільки. 4 Неозначені
6. Яку роль у мовленні виконують відносні займенники?
А Будують питальні речення. Б Уживаються для зв’язку частин складного речення. В Підкреслюють шанобливе ставлення до адресата мовлення. Г Найчастіше вживаються в листуванні, творах художньої літератури.
7. У якому рядку всі займенники заперечні?
А Нікого, ні з ким. Б Казна-що, нікого. В Якийсь, будь-який. Г Ніхто, скільки.
8. Провідміняйте сполучення з вказівним займенником стільки олівців.
9-10. Знайдіть займенники, надпишіть до якого розряду вони належать. Визначте їх синтаксичну роль в реченні.
А ми тую червону калину підіймемо.
Ото ж та дівчина, що сонна блудила.
11-12. Зробіть розбір займенників як частини мови.
І журиться наша бабуся, і плаче.
Олена ціну собі знає.
Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль". Основні ідеї творів, художні особливості творів. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 250-253. Вивчити 1 гумореску напам*ять. Павло Глазовий «Еволюція», "Найважча роль" 6 клас - YouTube
Повторити параграф 12, сторінка підручника 69-71, скласти проект самовдосконалення в простий зошит.
Передивитись відео, виконати імітацію мозаїки. Імітація мозаїки за допомогою кольрового картону та гуашевих фарб - YouTube
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі - YouTube
Інформатика 6 клас Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі - YouTube
Повторити параграфи 52-53. Міні-проект "Вирощування грибів" в простий зошит не менше двох сторінок.
Вивчити §46, №№1261-1265. 6 клас. Подібні доданки та їх зведення - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. Есе світоглядного змісту на тему "Кого можна назвати патріотом рідної землі"
Опрацювати параграф 48. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Диктатура Гая Юлія Цезаря - YouTube
6 клас. Історія. Римська імперія - YouTube
Повторити параграф 11, міні-проект "Як звички впливають на здоров'я".
Контрольний диктант. Сад Диктант 6 клас - YouTube
Опрацювати параграф 54. Географія. 6 кл. Урок 54. Біосфера. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі - YouTube
Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Домашнє завдання: написати твір "Том і Кліві: схожість і відмінності"
Тести Роберт Шеклі «Запах думки»
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом; Б) поштовим перевізником; В) поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22; Б) З-М-43; В) А-М-24.
3. Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка; Б) білку; В) пантеру.
4. Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа; Б) вони були без вух і хвоста; В) вони були без очей і вух.
5. Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ; Б) за допомогою нюху; В) за допомогою розуму.
6. Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів; Б) запах думок; В) запах диму.
7. Які птахи кружляли у небі:
А) орли; Б) яструби; В) шуліки.
8. Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту; Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті; В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9. Якого кольору був вовк:
А) зеленого; Б) рудого; В) чорного.
10. Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ; Б) вогонь; В) птах.
11. Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так; Б) ні; В) частково.
12. Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень; Б) відсутністю на тілі Лероя опіків; В) відсутністю на тілі Лероя переломів.
Вивчити §46, №№1251-1258. Подібні доданки та їх зведення (6 клас. Математика) - YouTube
Test. Контроль аудіювання 6 клас - YouTube
Опрацювати параграф 47. Відповіді на запитання та завдання. Пунічні війни. Військові завоювання Риму - YouTube
Повторити §45, №№1236, 1239, 1241, 1242.
Урок домашнього читання (прочитати та перекладати).
Опрацювати матеріал відеоуроку. Д/З Вправа 554. 6 клас. Українська мова. Написання займенників із прийменниками окремо (Тиж.6:ВТ) - YouTube
Робота над проектом
Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму. Експрес-урок. Роберт Шеклі. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019. - YouTube
Визначні місця України (законспектувати за відеоуроком). ВИЗНАЧНІ МІСЦЯ УКРАЇНИ АНГЛ. МОВА - YouTube
Повторити §45, №№1231-1234. Розкриття дужок. Розподільна властивість множення. 6 клас. - YouTube
Уміння козаків зорієнтуватися в ситуації у співомовці С . Руданського "Запорожці у короля". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор.246-249
Опрацювати параграф 53, відповідна сторінка зошит. В простий зошит міні-проект "Лишайники. Значення лишайників".
Лишайники. Відеоурок з біології для 6 класу - YouTube
Контрольна робота
Перевірка вивченого про займенник.
Самостійна робота
1. Визначи речення, у якому є займенники.
А 3 малого джерела велика річка починається.
Б Цибуля від семи недуг лікує.
В Умій їздити, умій і доглядати. Г Кожний собі щастя кує.
2. Визначи рядок, у якому всі займенники відмінюються, як прикметники.
А Котрий, твій, деякий, інший. Б Себе, хтось, вони, ніхто.
В Будь-що, вона, наш, всякий. Г Цей, я, самий, цей.
3. Визначи рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.
А Ні/хто, казна/який, аби/який, де/що.
Б Аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто.
В Казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який.
Г Де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь.
4. Визначи рядок, у якому всі займенники в непрямих відмінках мають інші основи, ніж у називному.
А Я, скільки, жодний, чий. Б Хто, що, ти, він.
В Уся, декілька, мій, котрийсь. Г Самий, абиякий, той, чиє.
5. Визначи рядок, у якому всі займенники стоять у формі орудного відмінка.
А Нею, ніким, вона, себе. Б Казна-чим, деяким, мною, чим.
В Ніхто, чим, ким, я. Г Моїм, наш, цей, дехто.
6. Визначи рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками пишеться разом.
А Ні/хто, ні/з/ким, ні/на/що, ні/в/кого.
Б Ні/ким, ні/що, ні/скільки, ні/котрий.
В Ні/до/чого, ні/в/чому, ні/який, ні/з/чим.
Г Ні/за/що, ні/ким, ні/який, ні/в/кого.
7. Установи відповідність між виділеними в реченнях займенниками і синтаксичною роллю, яку вони виконують.
А Я — не ти. 1 Підмет.
Б У всякої пташки — свої замашки. 2 Присудок.
В Хто землю удобрює, тому й земля повертає 3 Додаток.
Г Як сокіл змокне, то й ґава його вдзьобає. 4 Означення.
8. Установи відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
А Хто, котрий, скільки, що. 1 Особові
Б Вони, ми, вона, ти. 2 Вказівні
В Хтось, деякий, будь-що, щось. З Відносні
Г Оцей, такий, цей, стільки. 4 Неозначені
9. Продовжи твердження: «Питальні займенники який? Чий? котрий? змінюються...»
А За відмінками.
Б За родами, відмінками.
В За родами, числами, відмінками.
Г За особами, числами, відмінками.
10. Яку роль у мовленні виконують відносні займенники?
А Будують питальні речення.
Б Уживаються для зв’язку частин складного речення.
В Підкреслюють шанобливе ставлення до адресата мовлення.
Г Найчастіше вживаються в листуванні, творах художньої літератури.
11. Прочитай прислів’я, визнач синтаксичну роль займенників. Випиши присвійні займенники разом з іменниками, до яких вони відносяться. два словосполучення провідміняй.
Людей питай, а свій розум май. 2) На своїй голові й снігу не помічає, а на нашій навіть іній бачить. 3) Для нашого Федота не страшна робота. 4) Не дивись на чоловіка, а на його діло. 5) Свій глаз — алмаз, чужі руки — круки. 6) Свої люди — помиримось. 7) Без нашого Гриця вода не освятиться.
Степан Руданський. Стисло про письменника. Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості простого народу в співомовці " Добре торгувалось". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 242-245
Повторити параграф 10, міні-проект в простий зошит "Розвиток підлітка". Відео-урок "Індивідуальний розвиток підлітків" - YouTube
Переглянути відео. Створити ескіз вітражу. Фреска й вітраж у культових спорудах 6 клас - YouTube
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі, 6 клас - YouTube
6 клас || Інформатика || Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі - YouTube
Опрацювати параграф 52, відповідна сторінка зошит.
Вивчити §45, №№1221-1229 6 клас. Розподільна властивість множення - YouTube
Параграф 64. Вправа 549, 550, 551, 552 письмово. Д/З Вправа 553.
Опрацювати параграф 46. Відповіді на запитання та завдання.
Повторити параграф 9, міні-проект "Правила особистої гігієни"
Параграф 64. Вправа 545, 548 усно, 546 письмово. Д/З Вправа 547. 6 клас. Українська мова. Присвійні та вказівні займенники (Тиж.6:ЧТ) - YouTube
Повторити параграфи 41-53, ст. 211 в підручнику виконати тематичний контроль. Підготуватись до контрольної роботи.
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. Виконайте тестові завдання
Тести
1.Рей Бредбері -
а) англійський письменник; б) американський письменник; в) французький письменник
2.Жанр твору «Усмішка» -
а) повість; б) оповідання; в) новела
3. Черга на майдані зібралася…
а) о південь; б) зранку; в) увечері
4.Події, відображені в творі, відбуваються…
а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому
5. Автор картини, яка стояла на майдані, -
а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт
6. Картину знищували…
а) без дозволу влади; б) за дозволом влади; в) за проханням місцевої влади
7. Дії мешканців над картиною можна назвати…
а) вандалізмом; б) анархією; в) демократією
8. Головний герой твору Том…
а) був сиротою; б) ріс у повній родині; в) мав тільки матір
9. Полісмени, які охороняли ділянку, мали стежити, щоб…
а) на картину не плювали; б) не обливали картину водою; в) не жбурляли каміння
10.Якими були люди на майдані?
а) брудними і бідними; б) справжніми знавцями мистецтва; в) цивілізованими і гуманними
11.Чому Том не зміг плюнути на картину?
а) вразила красою; б) не вмів цього робити; в) не дочекався черги
12. Більш за все люди ненавиділи…
а) війну; б) свята; в) все, що пов’язане з Минулим
Повторити §44, №№1211, 1213.
Записати конспект за відео. Англійська мова. Урок № 46. Визначні пам’ятки Лондона. 6 клас - YouTube
Опрацювати параграф 45. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї (Тиж.3:ПТ) - YouTube
Повторити §44, №№1206-1210, Переставна та сполучна властивості множення раціональних чисел. - YouTube
Урок домашнього читання с.187-189 впр.3-5 (читати +переклад).
Параграф 63. Вправа 537, 540 усно, 538, 539, 541 письмово. Д/З Вправа 542. Присвійні займенники, особливості їх відмінювання та вживання. Відеоурок для учнів 6-х класів. - YouTube
Робота над проектом
Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка". Тривоги за руйнування духовних цінностей в оповіданні 'Усмішка". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 208-215 Експрес-урок. Рей Бредбері. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019. - YouTube
Самостійна робота с.187-189 впр.1-3. Карпюк 6 клас англійська мова відеоурок Тема 4 сторінка 187-189 - YouTube
Вивчити §44, №№1197-1203, 6 клас. Переставна і сполучна властивості множення . Коефіцієнт буквеного виразу - YouTube
Сатиричне змалювання судової системи у байці Л. Глібова "Щука". Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 238-241. Байку "Щука" вивчити напам'ять.
Опрацювати параграф 51, відповідна сторінка зошит. Біологія 6 клас. Цвілеві гриби.Сапротрофи. - YouTube
Опрацювати параграфи 52-53, контурна карта.
Опрацюйте презентацію, виконайте завдання даного уроку. 6 клас. Українська мова. Особові займенники, їхнє відмінювання. Всеукраїнська школа онлайн - YouTube
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших у байці Л. Глібова "Муха і Бджола". Будова байки. Д/З: опрацювати матеріал підручника на стор. 233-238. Леонід Глібов Байки , 6 клас, українська література - YouTube
Повторити параграф 8, міні-проект "Захворювання до яких призводить неправильне харчування". Основи здоров'я 6 клас. Проблеми неправильного харчування - YouTube
Ознайомитися з відео. Створити малюнок янгола. Релігійний жанр. Біблійна тема в мистецтві. Образотворче мистецтво 6 клас. Дистанційне навчання - YouTube
6 клас. Практична робота №7. - YouTube
Опрацювати параграф 50, відповідна сторінка зошит, виконати практичну роботу 5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"
Повторити §43, №№1183, 1186, 1188.
Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі. Пишіть на одну із тем. "Що я роблю для здійснення своєї мрії", "У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність" з використанням займенників, що належать до різних розрядів.
Опрацювати параграф 44. Відповіді на запитання та завдання. Пройти тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4999521. 6 клас. Історія. Римська республіка в V-І ст. до н. е. (Тиж.1:СР) - YouTube
Повторити параграфи 5-6. Міні-проект в простий зошит. Тема "Особливості харчування підлітків". 6 клас.Основи здоров'я. Урок № 6 - YouTube
Повторити §42, №№1141, 1142, 1145.
Опрацювати с.167-170, впр. 2 (словник); 3 (письмово); 4-6 (усно).
Контрольна робота
Робота над проектом. Проект: "Прикраси з бісеру, стрічок, ниток, тощо".
ПРОГРАМНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ПОДІЇ іНФОРМАТИКА 6 КЛАС - YouTube
Опрацювати параграф 46, відповідна сторінка зошит
Вивчити §42, 1130-1135. Розкриття дужок (6 клас. Математика) - YouTube
Параграф 58. Вправа 495, 498 усно, 496, 497, 500(1) письмово. Вправа 501.
Опрацювати параграф 42. Відповіді на запитання та завдання. Повторити параграфи 31-41. Підготуватися до контрольної роботи. 6 клас. Історія. Елліністичні держави в IV-II ст. до н.е. - YouTube
Опрацювати параграф 32, відповідна сторінка зошит
Параграф 57. Вправи 485, 486 усно, 487, 488, 489, 490. Домашнє завдання: вправа 492.
Опрацювати параграф 44. На контурній карті позначити теплі та холодні течії з параграфа. Зараз виконати самостійну роботу. Географія. 6 клас. §44. Течії - YouTube
Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайявату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайявату". Елементи фольклору у творі. Д/З: опрацювати матеріал підручника на стор. 197-201
Повторити §41, №№1114, 1118, 1404, 1407.
Лондон с. 161-162 впр. 1-2. Карпюк 6 клас англійська мова відеоурок Тема 4 урок 2 сторінка 160-167+ робочий зошит - YouTube
Опрацювати параграф 41. Відповіді на запитання та завдання. Пройти тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4165390. https://youtu.be/EVhDpkzBbz0