2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

25.10.2022

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 12. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 12 Параграф. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток мовлення.. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень з використанням фразеологізмів - YouTube

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи. Завдання на стор. 48-49, параграфи: від 7 до 14.

МАТЕМАТИКА

Контрольна робота

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Розвиток мовлення. Добір прислів'їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору "Євшан -зілля". Домашнє завдання: записати в зошит тему та ідею твору "Євшан -зілля", прислів'я, крилаті вирази, фразеологізми, що виражають головну ідею твору М. Вороного.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 11, відповідна сторінка зошит Малюнок 30 на ст. 49 підручника в простий зошит.

24.10.2022

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Р. Л. Стівенсон "Острів скарбів". Система образів роману. Домашнє завдання: написати характеристику образів піратів із роману "Острів скарбів".

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 12-13, повторити параграфи 14-15, 24.

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 11. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 11 Параграф. - YouTube Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 5787960.

МАТЕМАТИКА

Повторити §13. №№298, 299, 300.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.57-60 впр.3(б);4-письмово;впр.5-6 (усно).

21.10.2022

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дописуйте проект в зошит (технологічна картка, висновок). Починайте працювати над виробом.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Вправа 1.

1. Записати речення, визначити синтаксичну роль фразеологізмів, підкреслити, усно пояснити їхнє лексичне значення.

Він довго ще почував себе ні в сих ні в тих.

Шила в мішку, синку, не сховаєш.

Дядько любив чужими руками жар загрібати.

Довго ще сусід нас за носа водив.

Брат мій,стріляний птах, ніколи себе не давав одурити.

Домашнє завдання. Повторити §8-14.

Записати фразеологізми, пояснити їхнє лексичне значення, скориставшись фразеологічним словником

Наприклад :

Спіймати облизня – залишитися ні з чим

Хоч мак сій -

Хоч конем грай -

На вербі груші –

Смаленим пахне -

Як у Бога за пазухою -

Як сир у маслі –

Як сніг на голову –

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-21_09-55-12-416.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-21_09-56-00-189.jpg

МАТЕМАТИКА

Вивчити §13. №№290, 292, 294, 296 Перетворення звичайного дробу в десятковий. Десяткові наближення звичайного дробу. Математика 6 клас - YouTube

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: хорова духовна музика. Опрацювати тему уроку за відео, вивчити пісню. Музичне мистецтво, 6 клас. Духовна музика. Меса. Хорал. - YouTube

Одна історія. Як маленькому Моцарту вдалося підкорити тогочасного монарха Франції - YouTube

Караоке "Будинок під блакитним дахом" муз.І.Кириліної, сл. В.Орлова - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

с.55-57 впр.1-2(усно+словникова робота);впр.3(письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 55-60 ✔Відеоурок - YouTube

20.10.2022

ІНФОРМАТИКА

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Р. Л. Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів (Джим Хокінс і його товариші)

Літературний диктант

1. «Острів скарбів» за жанром …

2. У якій родині ріс Джим, чим займався? Як називався заїзд, яким

володіли батьки Джима?

3. Що спричинило те, що головний герой був змушений разом з

матір’ю покинути свій дім?

4. Як називався корабель, на якому Джим зі своїми спільниками

вирушив у море?

5. Ім’я пірата, скарби якого шукали герої роману?

6. Звання Джима на кораблі.

7. Яка фізична вада була у Довгого Джона?

8. Хто знайшов і викопав скарб?

9. Що було написано на чорному знакові, який вручили пірати

Довгому Джону?

10. Скільки років пробув на острові Бен Ґан?

11. Як склалася доля трьох піратів, які залишилися живими та Сілвера

після описаних подій?

12. Що приваблює мене в образі Джима? Над чим заставляє

задуматись образ Джима?

Домашнє завдання: дочитати роман до кінця

МАТЕМАТИКА

Повторити §12. №№282, 284 Перетворення звичайного дробу у десятковий 6 клас - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Пас та зупинка м'яча. Зупинка м'яча. Модуль футбол, школа. - YouTube

Зупинка м'яча. Модуль футбол, школа. - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Уважно передивитися відео. Узагальнення, площинність - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Урок позакласного читання. Віктор Близнець. "Звук павутинки". Домашнє завдання: дібрати прислів'я, крилаті вислови, фразеологізми, що виражають головну ідею твору "Євшан -зілля"

19.10.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Доопрацювати с.53-54 впр.4 та виконати впр.5-6 (письмово).

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 24. Географія. 6 кл. Урок 16. Абсолютна і відносна висота місцевості, її визначення - YouTube

БІОЛОГІЯ

Урок узагальнення знань з теми "Клітина" Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua), код доступу 4409989

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацюйте відео Українська мова 6 клас. Фразеологізми в ролі членів речення - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Урок узагальнення знань з теми "Безпека і здоров'я людини". Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 6324513.

КИЇВЩИНОЗНАВСТВО

Міні-проект в простий зошит "Культурно-історичне значення топонімів (географічних назв) Київщини"

18.10.2022

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 10. Відповіді на запитання та завдання. Історія України 6 клас Гісем. 10 Параграф. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Повторення вивченого про текст , його основні ознаки, особливості будови тексту. Опрацюйте відеоурок Повторення вивченого про текст, його ознаки. Будова тексту, засоби зв‘язку, складний, простий план - YouTube

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дібрати й виписати з творів художньої літератури два зразки текстів:

а) з послідовним зв’язком речень; б) з паралельним зв’язком. Підкреслити лексичні й граматичні засоби зв’язку речень у тексті.

МАТЕМАТИКА

Вивчити §12. №№276, 278, 280. Урок №14. Перетворення дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові (6 клас. Математика) - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Микола Вороний. "Євшан -зілля". Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Краса природи рідного краю. Опрацюйте відеоурок та матеріал підручника на сторінках 35-41. Домашнє завдання: підготуватися до позакласного читання - прочитати "Звук павутинки" В. Близнеця Українська література. 6 клас. Микола Вороний "Євшан-зілля" - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Повторити техніку пересування та володіння м'ячем. Вправи з м'ячем.Комплекс№2 - YouTube

БІОЛОГІЯ

Повторити параграф 5-10, в зошиті доробити завдання по темі "Клітина". Підготуватись до уроку узагальнення знань. Основні властивості клітин - YouTube

Відеоурок. "Мітоз. Поділ клітин. Біологія 6 клас - YouTube

17.10.2022

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Закріплення техніки пересування та володіння м'ячем. Розвиток та вдосконалення техніки володіння м'ячем. Дистанційне навчаня. Фізична культура. - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Р. Л. Стівенсон "Острів скарбів". Особливості розвитку пригодницького сюжету в творі. Опрацюйте відеоурок. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на сторінках 58-77 Урок зарубіжної літератури 6 клас. Роберт Льюїс Стівенсон. Роман "Острів скарбів" - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати пар. 14-15, ст. 62 завдання 6-7 з практичної роботи 1.Географія (6 клас). Географічні карти та їх елементи. Вчитель: Аністратенко Аліна Аркадіївна - Bing video

ІСТОРІЯ

Повторити параграфи 1-9. Контрольна робота за посиланнями Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 3843791 та Тестування: Тематичний контроль з теми «Первісні спільноти. Археологічні культури» (vseosvita.ua)

МАТЕМАТИКА

Повторити §11. №№262, 264.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Моє шкільне життя с.50-51 впр.5-6 (письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 50-51 ✔Відеоурок - YouTube

14.10.2022

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Проект 2. Технологія виготовлення закладки для книги.

Об'єкт проектної діяльності: Закладка для книги.

Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів лічильними швами.

Мета проекту: сформувати вміння виготовляти закладки для книг, ознайомитись з історією виникнення закладок; закріпити вміння вишивати швом "хрестик", "мережка"; розвивати моторику рук, художній і естетичний смаки, творчі здібності.

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-14_09-26-04-671.png

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-14_09-26-31-180.png

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-14_09-27-10-904.png

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 14. Вправа 104, 111 усно, 106, 107, 108,109 письмово. Д/З Вправа 113

МАТЕМАТИКА

Повторити §11. №№257, 260

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Опрацювати відеоурок, написати конспект до уроку. Вивчити пісню "Хвостики- метелики". Музичне мистецтво, 6 клас. Хорова музика - YouTube

ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА МЕСА, ЛІТУРГІЯ 6 клас урок 7 Музичне мистецтво Слухання музики - YouTube

Хвостики метелики - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.48-49 впр.1-2 (усно); впр.3-4 (письмово). Карпюк 6 Тема 2 Сторінки 48-49 ✔Відеоурок - YouTube

13.10.2022

ІНФОРМАТИКА

Знайомство з графічним редактором. Заняття 1 Знайомство з графічним редактором Inkscape - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота. Вступ. Міфи народів світу. Мудрість байки

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-13_09-14-57-435.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-13_09-14-57-352.jpg

МАТЕМАТИКА

Повторити §11. №№249, 252, 255.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Виконати вправи з м'ячем Удари по м'ячу ногою на точність.Модуль футбол,школа. - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Передивитися відео. За прикладом на відео створити композицію з пластиліну. Деталь, подрібненість, узагальнення та площинність композиції. Урок образотворчого мистецтва 6 клас - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота з української літератури з теми

"Календарно-обрядові, колискові пісні. Пісні літературного походження"

Тест з розгорнутими відповідями

6 клас

І рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали

Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді. Позначте його буквою

1. Русальні, купальські, жниварські пісні належать до пісень:

а) зимового циклу; б) весняного циклу; в) осіннього циклу; г) літнього циклу.

2. Колядки виконують на:

а) Різдво Христове; б) Великдень; в) свято Миколая; г) Новий Рік.

3. Так не називають веснянки:

а) гаївки; б) маївки; в) веснівки; г) веселки.

4. Пісні, які виконувалися під час обрядів, пов’язаних із Зеленими святами.

а) русальні; б) купальські.

5. Автором державного гімну України є:

а) І.Франко; б)М.Вербицький; в) П.Чубинський; г) Т.Шевченко.

6. У час літнього сонцестояння співали пісні:

а) купальські; б) русальні.

ІІ рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали

Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді. Позначте його буквою

1. Укажіть русальну пісню.

А «Маяло житечко, маяло»; Б «Нова радість стала»

В «Кривий танець»; Г «У ржі на межі».

2. Русалка, сидячи на кривій березі, звертається до дівчат із проханням, щоб ті дали їй сорочку, у пісні

А «Маяло житечко, маяло»; Б «Заплету віночок»;

В «Ой вінку, мій вінку»; Г «У ржі на межі».

3. Вітання господаря з доброю новиною — народженням Сина Божого і з новорічними та зимовими святами наявне у пісні

А «Добрий вечір тобі, пане господарю!»; Б «Нова радість стала»

В «Щедрик, щедрик, щедрівочка»; Г «Ой хто, хто Миколая любить».

4. Зображено прихід весни, без якої не буде літа, а значить, і врожаю, у пісні

А «Кривий танець»; Б «Ой весна, весна — днем красна»

В «Ой ти, коте, коточок»; Г «Ой кувала зозуленька».

5. У рядку колискової: «…Як квіт, червоніло…» – використано

а) епітет; б) метафору; в) порівняння; г) гіперболу.

6. Назвіть художні засоби, вжиті у рядках пісні.

Ой кувала зозуленька

В лісі на горісі...

а) епітет; б) метафору; в) порівняння; г) пестливе слово.

ІІІ рівень (0,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали

Установіть відповідність між піснею та жанром.

1. Установіть відповідність між піснею та жанром.

А «Маяло житечко, маяло» 1. Веснянка

Б «Нова радість стала» 2. Колискова

В «Кривий танець» 3. Колядка

Г «Ой ти, коте, коточок» 4. Жниварська

Д «Купайло, купайло»

Назвіть одним словом.

2. Величальні обрядові пісні, які виконуються під час святкування Нового року.

3. Художній засіб, при якому паралельно зображують два і більше явища із різних сфер життя.

ІV рівень (1,5 балів за кожну правильну відповідь) - 3 бали

1. Чому, на вашу думку, гроші порівнюються із половою («Щедрик, щедрик, щедрівочка»)? Що є головною цінністю в житті людини. Відпо¬відь обґрунтуйте.

2. Порівняйте ідейний зміст гімну П.Чубинського та О.Кониського. В чому головна відмінність творів, що спільного.

12.10.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тематична. Виконати завдання у робочому зошиті.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати пар. 11. Виконати практичну роботу 1

БІОЛОГІЯ

Параграф 10 опрацювати, відповідна сторінка зошит.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацювати відеоурок та матеріал підручника. Параграф 13. Вправи 98, 100 усно, 99, 101, 102 письмово. Д/З Вправа 103. 6 клас. Українська мова. Джерела українських фразеологізмів - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 1-5, підготуватись до уроку узагальнення. В зошиті доробити завдання по даній темі.

КИЇВЩИНОЗНАВСТВО

Написати в зошит міні-проект "Мовні особливості на території Київщини".

11.10.2022

ІСТОРІЯ

Опрацювати практичну роботу "Повсякденне життя в кам'яний вік". Повторити параграфи 1-9. Підготуватися до контрольної роботи.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму - YouTube

МАТЕМАТИКА

Повторити §11. №№243, 245, 247.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

"Ой у лузі червона калина похилилася" С. Чарнецького і Г. Труха - пісня, що стала народною. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи по темі Календарно-обрядові пісні та пісні літературного походження. "Ой у лузі червона калина похилилася". Українська література 6 клас - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Передивитися відео, відпрацювати удари по м'ячу зовнішньою частиною підйому. ТОП-10 українських футболістів, які підкорили світ - YouTube

УДАР ПО М'ЯЧУ ЗОВНІШНЬОЮ ЧАСТИНОЮ СТОПИ.Дистанційне навчання. Модуль. Футбол, (Панна), Футзал. - YouTube

БІОЛОГІЯ

Повторити параграф 8, 9, ст. 45, 46 підручника усно. Біологія 6 клас. Урок № 8 «Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітини» - YouTube

10.10.2022

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Урок виразного читання. Особливості виразного читання байок. Опрацюйте презентацію. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготуватися до контрольної роботи по темах "Вступ. Міфи. Байка"

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 11. Географія. 6 клас. §11. Масштаб - YouTube

ІСТОРІЯ

Опрацювати § 9. Короткий курс з історії України(енеоліт, трипільці, бронзова доба) - YouTube

МАТЕМАТИКА

Вивчити §11. №№238, 240.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок домашнього читання "Попелюшка" с.41-43 впр.5 (письмово). Карпюк 6 Unit 1 ReadingForFun Cinderella Сторінки 41-43 Відеоурок - YouTube

25.05.2022

БІОЛОГІЯ

24.05.2022

ІНФОРМАТИКА

Створюємо проект у векторному середовищі або в середовищі Скретч

БІОЛОГІЯ

Повторити параграф 38, 39, міні-проект "Різноманітність мохів, плаунів і хвощів" .

МАТЕМАТИКА

Повторити §48, №№1336, 1339, 1342. Розв'язування рівнянь. 6 клас - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Повторення вивченого матеріалу протягом року.

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-24_09-23-56-771.jpg

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 53. Відповіді на запитання та завдання. Слов’яни та їхні сусіди. - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 15, міні-проект "Наслідки куріння".

23.05.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Повторення вивченого матеріалу протягом року.

1. Улітку ми подорожуємо. Уявіть мандрівку міс¬цями України, утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ- від назв міст нашої Батьківщини.

Острог, Запоріжжя, Прилуки, Умань, Суми, Дрогобич, Волинь, Черкаси, Бахмач, Миколаїв, Гурзуф, Кременчук, Кривий Ріг, Волинь, Галич.

2. Записати слова у два стовпчики: ті, що пишуть разом, і ті, що пишуть через дефіс.

Оздоровчо/спортивний, здивовано/розгублений, всюди/хід, легко/займистий, стишено/розмірений, тьмяно/сірий, м'ясо/молочний, верхо/віття, одно/се¬рійний, видимо/невидимо, очисно/відновлювальний, жовто/гарячий, сніжно/білий, смагляво/лиций, кисло/ солодкий, червоно/гарячий.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 57. Географія. 6 кл. Урок 57. Географічна оболонка - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Міхаель Андреас Гельмут Енде. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності, що стверджуються у творі. Домашнє завдання: опрацювати відеоурок і прочитати даний твір. Урок. М.А.Г. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. - YouTube

МАТЕМАТИКА

Вивчити §48, №№1328-1335. 6 клас. Рівняння. Основна властивість рівнянь. Розв’язування рівнянь - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Повторення теми:"Транспорт.Види подорожування"(опрацювати відео та законспектувати). 6 клас. Англійська мова. Транспорт. Види подорожей (Тиж.1:СР) - YouTube

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 52. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Падіння Західної Римської імперії (Тиж.7:ПТ) - YouTube

20.05.2022

МАТЕМАТИКА

Повторити §47, №№1311, 1314, 1315.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Різноманітність традицій (опрацювати відео та законспектувати). Holidays and Special Events | List of Holidays - YouTube

Ukrainian customs and traditions. Репетитор Англійської - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Повторення вивченого протягом року.

Виконання вправ на вдосконалення умінь і навичок

1) 3 року в рік ти стаєш дорослішим, самостійнішим. Іноді тобі навіть здається, що дорослі надто турбуються про тебе. Проте погодься, що тобі ще бракує знань і досвіду. Пам'ятай, що основне - це знати, як уникнути загрози життю і здоров'ю, а інакше кажучи - небезпеки. Адже небезпека може виникнути всюди: вдома, на вулиці, в школі...

Навчальний діалог. Розвиваємо усне мовлення, удосконалюємо культуру спілкування. Дай усно відповіді на питання:

5. Згадай, за допомогою чого працюють електричні прилади.

6. Коли електричний струм небезпечний для людини?

7. Пригадай правила користування електричними приладами.

8. Чому не можна гасити електричні прилади водою?

Якщо вже сталася біда і людину уразило електричним струмом, ти маєш знати, як надати їй допомогу.

Скориставшись словами з довідки, сформулюй правила надання першої невідкладної допомоги ураженому електричним струмом: електрика, гумовий килимок, гумові капці, дерев'яна дощечка, книжка, провід, постраждалий, сухий дерев'яний або гумовий предмет; відключити, стати, відвести. До якої групи слів за вживанням ти звертався?

2) Під час літніх канікул ти багато часу проводиш на свіжому повітрі. Інколи забуваєш про основні правила гігієни. Згадай про них і продовж текст. Підкресли слова іншомовного походження.

Світ мікробів і хвороб

Мікроби - це бактерії, грибки, віруси. Якщо вони потрапляють до людського організму, то людина може занедужати на інфекційну хворобу.

Та найкращим способом захисту від інфекційних хвороб є запобігання проникненню інфекції в організм. Для цього потрібно знати шляхи поширення інфекції.

3) Тест

1. Лексичне значення слова пояснено в слов¬нику:

А орфографічному;

Б тлумачному;

В антонімів.

3. Наукові поняття позначають:

А діалектизми;

Б неологізми;

В терміни.

3. Неологізми — це слова, які...:

А вийшли з активного вжитку; Б з'явились у мові нещодавно; В використовують жителі певної місцевості.

4. Фразеологія вивчає:

А лексичне значення та вживання слів; Б лексичне значення та вживання стійких сполучень слів; В лексичне значення та вживання наукових термінів.

5. За правилом «дев'ятки» пишуть такі слова іншомовного походження:

А діадема, радіо, ізоляція, раціональний; Б директор, зиґзаґ, циклон, чинара;

В інженер, ірис, імпічмент, індекс.

6.Фразеологізмом є таке словосполучення:

А побити носа;

Б побити тарілки;

В побити горщики.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Проект "Види салатів. Правила приготування салатів".

19.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Астрід Анна Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Образи головних героїв. Перемога добра над злом. Д/З: написати характеристику образів головних героїв даного твору.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати відеоурок та законспектувати, знати переклад. Урок англ. Країни Європи. Правильна вимова. Урок англійської 6 клас карп’юк, несвіт - YouTube

МАТЕМАТИКА

Вивчити §47, №№1300, 1303, 1307, 1310. Ділення раціональних чисел (6 клас. Математика) - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Позакласне читання. Петро Панч "Три копійки". Домашнє завдання: прочитати даний твір.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

6 клас урок музичного мистецтва ЖАНРИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ - YouTube

18.05.2022

БІОЛОГІЯ

Повторити параграф 37, міні-проект "Значення водоростей для тварин і людей".

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 56. Географія. 6 кл. Урок 56. Природні комплекси - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 68. Вправи 576, 577 письмово. Д/З Вправа 578.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Позакласне читання. Степан Васильченко "Свекор". Домашнє завдання: прочитати даний твір.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити парпграф 14, 15. Міні-проект в простий зошит "Вплив тютюну, алкоголю та наркотиків на організм людини"

17.05.2022

ІНФОРМАТИКА

6 клас Розробка сценарію майбутнього програмного проекту 30 урок - YouTube

БІОЛОГІЯ

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-17_09-02-23-088.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-17_09-02-25-220.jpg

МАТЕМАТИКА

Вивчити §47, №№1289, 1294, 1299. 6 клас. Ділення раціональних чисел - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 68. Вправи 572, 573, 574 письмово. Д/З Вправа 575.

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 51. Відповіді на запитання та завдання. Кризові явища в Римській імперії. Реформи Діоклетіана та Константина (6 клас) - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 13, міні-проект " Як правильно приймати рішення" (ст. підр. 75-78).

16.05.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 67. Вправа 568, 569, 570. Д/З Вправа 571.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 55. Географія. 6 кл. Урок 55. Грунти - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Астрід Анна Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндгрен. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 226-238.

МАТЕМАТИКА

Контрольна робота.

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-18_12-15-37-022.jpg

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль письма

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-16_12-01-15-673.jpg

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 49-50. Відповіді на запитання та завдання. Культура Стародавнього Риму (6 клас) - YouTube

13.05.2022

МАТЕМАТИКА

Повторити §§43-46, завдання для перевірки знань №8 (стор.229)

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль читання (виконуєте завдання в зошиті).

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-13_09-27-11-274.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-13_09-27-14-904.jpg

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 66. Вправи 560-563 усно, 564, 565 письмово. Д/З Вправа 567.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над новим проектом: Технологія побутової діяльності та самообслуговування.

12.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Розвиток зв'язного мовлення. "Том і Кліві: схожість і відмінності". Напишіть твір.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль говоріння (виконати завдання в зошит)

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-12_09-24-33-850.jpg

МАТЕМАТИКА

Повторити §46, №№1266, 1269, 1270, 1273. Розкриття дужок. Зведення подібних доданків. 6 клас. №1080,1082 - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Павло Глазовий. "Заморські гості", "Похвала". Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. Виразне читання напам'ять гуморесок.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео , написати конспект. МУЗИЧНО ТЕАТРАЛЬНІ ЖАНРИ БАЛЕТ 6 клас урок 30 Музичне мистецтво Слухання музики - YouTube

МУЗИЧНО ТЕАТРАЛЬНІ ЖАНРИ ОПЕРЕТА 6 клас 31 урок - YouTube

11.05.2022

БІОЛОГІЯ

Повторити параграфи 46-53, підготуватись до самостійної роботи

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 55. Географія. 6 кл. Урок 55. Грунти - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольна робота. Займенник.

1. Визначи речення, у якому є займенники.

А 3 малого джерела велика річка починається. Б Цибуля від семи недуг лікує. В Умій їздити, умій і доглядати. Г Пильнуй свого носа, а не чужого проса.

2. Визначи рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.

А Ні/хто, казна/який, аби/який, де/що. Б Аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто. В Казна/що, будь/який, хтозна/що, яка/небудь. Г Де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь.

3. Визначи рядок, у якому всі займенники стоять у формі орудного відмінка.

А Нею, ніким, вона, себе. Б Тими, тобою, мною.

В Ніхто, чим, ким, я. Г Моїм, наш, цей, дехто.

4. Визначи рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками пишеться разом.

А Ні/хто, ні/з/ким, ні/на/що, ні/в/кого. Б Ні/ким, ні/що, ні/скільки, ні/котрий. В Ні/до/чого, ні/в/чому, ні/який, ні/з/чим. Г Ні/за/що, ні/ким, ні/який, ні/в/кого.

5. Установи відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.

А Хто, котрий, скільки, що. 1 Особові

Б Вони, ми, вона, ти. 2 Вказівні

В Хтось, деякий, будь-що, щось. З Відносні

Г Цей, такий, той, стільки. 4 Неозначені

6. Яку роль у мовленні виконують відносні займенники?

А Будують питальні речення. Б Уживаються для зв’язку частин складного речення. В Підкреслюють шанобливе ставлення до адресата мовлення. Г Найчастіше вживаються в листуванні, творах художньої літератури.

7. У якому рядку всі займенники заперечні?

А Нікого, ні з ким. Б Казна-що, нікого. В Якийсь, будь-який. Г Ніхто, скільки.

8. Провідміняйте сполучення з вказівним займенником стільки олівців.

9-10. Знайдіть займенники, надпишіть до якого розряду вони належать. Визначте їх синтаксичну роль в реченні.

А ми тую червону калину підіймемо.

Ото ж та дівчина, що сонна блудила.

11-12. Зробіть розбір займенників як частини мови.

І журиться наша бабуся, і плаче.

Олена ціну собі знає.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль". Основні ідеї творів, художні особливості творів. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 250-253. Вивчити 1 гумореску напам*ять. Павло Глазовий «Еволюція», "Найважча роль" 6 клас - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 12, сторінка підручника 69-71, скласти проект самовдосконалення в простий зошит.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Передивитись відео, виконати імітацію мозаїки. Імітація мозаїки за допомогою кольрового картону та гуашевих фарб - YouTube

10.05.2022

ІНФОРМАТИКА

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі - YouTube

Інформатика 6 клас Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі - YouTube

БІОЛОГІЯ

Повторити параграфи 52-53. Міні-проект "Вирощування грибів" в простий зошит не менше двох сторінок.

МАТЕМАТИКА

Вивчити §46, №№1261-1265. 6 клас. Подібні доданки та їх зведення - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Есе світоглядного змісту на тему "Кого можна назвати патріотом рідної землі"

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 48. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Диктатура Гая Юлія Цезаря - YouTube

6 клас. Історія. Римська імперія - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 11, міні-проект "Як звички впливають на здоров'я".

09.05.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольний диктант. Сад Диктант 6 клас - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 54. Географія. 6 кл. Урок 54. Біосфера. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Домашнє завдання: написати твір "Том і Кліві: схожість і відмінності"

Тести Роберт Шеклі «Запах думки»

1. Лерой Кліві був:

А) космонавтом; Б) поштовим перевізником; В) поштмейстером бази

2. Герой потрапив на планету:

А) З-М-22; Б) З-М-43; В) А-М-24.

3. Яку тварину першою побачив Кліві:

А) вовка; Б) білку; В) пантеру.

4. Що незвичного було у тваринах:

А) вони були без очей і носа; Б) вони були без вух і хвоста; В) вони були без очей і вух.

5. Як тварини знаходили свою жертву:

А) за допомогою телепатії ; Б) за допомогою нюху; В) за допомогою розуму.

6. Що збило пантеру з пантелику:

А) запах парфумів; Б) запах думок; В) запах диму.

7. Які птахи кружляли у небі:

А) орли; Б) яструби; В) шуліки.

8. Яка думка непокоїла Кліві:

А) що він не зможе вчасно доставити пошту; Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті; В) що він ніколи не повернеться на Землю.

9. Якого кольору був вовк:

А) зеленого; Б) рудого; В) чорного.

10. Що врятувало героя від розлючених звірів:

А) кущ; Б) вогонь; В) птах.

11. Чи вдалося Лерою зберегти пошту:

А) так; Б) ні; В) частково.

12. Чим були здивовані рятувальники:

А) відсутністю на тілі Лероя поранень; Б) відсутністю на тілі Лероя опіків; В) відсутністю на тілі Лероя переломів.

МАТЕМАТИКА

Вивчити §46, №№1251-1258. Подібні доданки та їх зведення (6 клас. Математика) - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Test. Контроль аудіювання 6 клас - YouTube

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 47. Відповіді на запитання та завдання. Пунічні війни. Військові завоювання Риму - YouTube

06.05.2022

МАТЕМАТИКА

Повторити §45, №№1236, 1239, 1241, 1242.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок домашнього читання (прочитати та перекладати).

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-06_09-33-24-892.jpg

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацювати матеріал відеоуроку. Д/З Вправа 554. 6 клас. Українська мова. Написання займенників із прийменниками окремо (Тиж.6:ВТ) - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом

05.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму. Експрес-урок. Роберт Шеклі. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019. - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Визначні місця України (законспектувати за відеоуроком). ВИЗНАЧНІ МІСЦЯ УКРАЇНИ АНГЛ. МОВА - YouTube

МАТЕМАТИКА

Повторити §45, №№1231-1234. Розкриття дужок. Розподільна властивість множення. 6 клас. - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Уміння козаків зорієнтуватися в ситуації у співомовці С . Руданського "Запорожці у короля". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор.246-249

04.05.2022

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 53, відповідна сторінка зошит. В простий зошит міні-проект "Лишайники. Значення лишайників".

Лишайники. Відеоурок з біології для 6 класу - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-04_09-25-43-055.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-04_09-25-44-198.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-04_09-25-46-012.jpg

УКРАЇНСЬКА МОВА

Перевірка вивченого про займенник.

Самостійна робота

1. Визначи речення, у якому є займенники.

А 3 малого джерела велика річка починається.

Б Цибуля від семи недуг лікує.

В Умій їздити, умій і доглядати. Г Кожний собі щастя кує.

2. Визначи рядок, у якому всі займенники відмінюються, як прикметники.

А Котрий, твій, деякий, інший. Б Себе, хтось, вони, ніхто.

В Будь-що, вона, наш, всякий. Г Цей, я, самий, цей.

3. Визначи рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.

А Ні/хто, казна/який, аби/який, де/що.

Б Аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто.

В Казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який.

Г Де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь.

4. Визначи рядок, у якому всі займенники в непрямих відмінках мають інші основи, ніж у називному.

А Я, скільки, жодний, чий. Б Хто, що, ти, він.

В Уся, декілька, мій, котрийсь. Г Самий, абиякий, той, чиє.

5. Визначи рядок, у якому всі займенники стоять у формі орудного відмінка.

А Нею, ніким, вона, себе. Б Казна-чим, деяким, мною, чим.

В Ніхто, чим, ким, я. Г Моїм, наш, цей, дехто.

6. Визначи рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками пишеться разом.

А Ні/хто, ні/з/ким, ні/на/що, ні/в/кого.

Б Ні/ким, ні/що, ні/скільки, ні/котрий.

В Ні/до/чого, ні/в/чому, ні/який, ні/з/чим.

Г Ні/за/що, ні/ким, ні/який, ні/в/кого.

7. Установи відповідність між виділеними в реченнях займенниками і синтаксичною роллю, яку вони виконують.

А Я — не ти. 1 Підмет.

Б У всякої пташки — свої замашки. 2 Присудок.

В Хто землю удобрює, тому й земля повертає 3 Додаток.

Г Як сокіл змокне, то й ґава його вдзьобає. 4 Означення.

8. Установи відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.

А Хто, котрий, скільки, що. 1 Особові

Б Вони, ми, вона, ти. 2 Вказівні

В Хтось, деякий, будь-що, щось. З Відносні

Г Оцей, такий, цей, стільки. 4 Неозначені

9. Продовжи твердження: «Питальні займенники який? Чий? котрий? змінюються...»

А За відмінками.

Б За родами, відмінками.

В За родами, числами, відмінками.

Г За особами, числами, відмінками.

10. Яку роль у мовленні виконують відносні займенники?

А Будують питальні речення.

Б Уживаються для зв’язку частин складного речення.

В Підкреслюють шанобливе ставлення до адресата мовлення.

Г Найчастіше вживаються в листуванні, творах художньої літератури.

11. Прочитай прислів’я, визнач синтаксичну роль займенників. Випиши присвійні займенники разом з іменниками, до яких вони відносяться. два словосполучення провідміняй.

Людей питай, а свій розум май. 2) На своїй голові й снігу не помічає, а на нашій навіть іній бачить. 3) Для нашого Федота не страшна робота. 4) Не дивись на чоловіка, а на його діло. 5) Свій глаз — алмаз, чужі руки — круки. 6) Свої люди — помиримось. 7) Без нашого Гриця вода не освятиться.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Степан Руданський. Стисло про письменника. Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості простого народу в співомовці " Добре торгувалось". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 242-245

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 10, міні-проект в простий зошит "Розвиток підлітка". Відео-урок "Індивідуальний розвиток підлітків" - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео. Створити ескіз вітражу. Фреска й вітраж у культових спорудах 6 клас - YouTube

03.05.2022

ІНФОРМАТИКА

Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі, 6 клас - YouTube

6 клас || Інформатика || Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 52, відповідна сторінка зошит.

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-03_09-12-01-980.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-03_09-12-02-774.jpg

МАТЕМАТИКА

Вивчити §45, №№1221-1229 6 клас. Розподільна властивість множення - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 64. Вправа 549, 550, 551, 552 письмово. Д/З Вправа 553.

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 46. Відповіді на запитання та завдання.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 9, міні-проект "Правила особистої гігієни"

02.04.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 64. Вправа 545, 548 усно, 546 письмово. Д/З Вправа 547. 6 клас. Українська мова. Присвійні та вказівні займенники (Тиж.6:ЧТ) - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Повторити параграфи 41-53, ст. 211 в підручнику виконати тематичний контроль. Підготуватись до контрольної роботи.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. Виконайте тестові завдання

Тести

1.Рей Бредбері -

а) англійський письменник; б) американський письменник; в) французький письменник

2.Жанр твору «Усмішка» -

а) повість; б) оповідання; в) новела

3. Черга на майдані зібралася…

а) о південь; б) зранку; в) увечері

4.Події, відображені в творі, відбуваються…

а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому

5. Автор картини, яка стояла на майдані, -

а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт

6. Картину знищували…

а) без дозволу влади; б) за дозволом влади; в) за проханням місцевої влади

7. Дії мешканців над картиною можна назвати…

а) вандалізмом; б) анархією; в) демократією

8. Головний герой твору Том…

а) був сиротою; б) ріс у повній родині; в) мав тільки матір

9. Полісмени, які охороняли ділянку, мали стежити, щоб…

а) на картину не плювали; б) не обливали картину водою; в) не жбурляли каміння

10.Якими були люди на майдані?

а) брудними і бідними; б) справжніми знавцями мистецтва; в) цивілізованими і гуманними

11.Чому Том не зміг плюнути на картину?

а) вразила красою; б) не вмів цього робити; в) не дочекався черги

12. Більш за все люди ненавиділи…

а) війну; б) свята; в) все, що пов’язане з Минулим

МАТЕМАТИКА

Повторити §44, №№1211, 1213.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Записати конспект за відео. Англійська мова. Урок № 46. Визначні пам’ятки Лондона. 6 клас - YouTube

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 45. Відповіді на запитання та завдання. 6 клас. Історія. Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї (Тиж.3:ПТ) - YouTube

29.04.2022

МАТЕМАТИКА

Повторити §44, №№1206-1210, Переставна та сполучна властивості множення раціональних чисел. - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок домашнього читання с.187-189 впр.3-5 (читати +переклад).

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 63. Вправа 537, 540 усно, 538, 539, 541 письмово. Д/З Вправа 542. Присвійні займенники, особливості їх відмінювання та вживання. Відеоурок для учнів 6-х класів. - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом

28.04.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка". Тривоги за руйнування духовних цінностей в оповіданні 'Усмішка". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 208-215 Експрес-урок. Рей Бредбері. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019. - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Самостійна робота с.187-189 впр.1-3. Карпюк 6 клас англійська мова відеоурок Тема 4 сторінка 187-189 - YouTube

МАТЕМАТИКА

Вивчити §44, №№1197-1203, 6 клас. Переставна і сполучна властивості множення . Коефіцієнт буквеного виразу - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Сатиричне змалювання судової системи у байці Л. Глібова "Щука". Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 238-241. Байку "Щука" вивчити напам'ять.

27.04.2022

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 51, відповідна сторінка зошит. Біологія 6 клас. Цвілеві гриби.Сапротрофи. - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграфи 52-53, контурна карта.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацюйте презентацію, виконайте завдання даного уроку. 6 клас. Українська мова. Особові займенники, їхнє відмінювання. Всеукраїнська школа онлайн - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших у байці Л. Глібова "Муха і Бджола". Будова байки. Д/З: опрацювати матеріал підручника на стор. 233-238. Леонід Глібов Байки , 6 клас, українська література - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 8, міні-проект "Захворювання до яких призводить неправильне харчування". Основи здоров'я 6 клас. Проблеми неправильного харчування - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Ознайомитися з відео. Створити малюнок янгола. Релігійний жанр. Біблійна тема в мистецтві. Образотворче мистецтво 6 клас. Дистанційне навчання - YouTube

26.04.2022

ІНФОРМАТИКА

6 клас, Інформатика. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження - YouTube

6 клас. Практична робота №7. - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 50, відповідна сторінка зошит, виконати практичну роботу 5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-26_09-50-02-898.jpg

МАТЕМАТИКА

Повторити §43, №№1183, 1186, 1188.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі. Пишіть на одну із тем. "Що я роблю для здійснення своєї мрії", "У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність" з використанням займенників, що належать до різних розрядів.

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 44. Відповіді на запитання та завдання. Пройти тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4999521. 6 клас. Історія. Римська республіка в V-І ст. до н. е. (Тиж.1:СР) - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграфи 5-6. Міні-проект в простий зошит. Тема "Особливості харчування підлітків". 6 клас.Основи здоров'я. Урок № 6 - YouTube

15.04.2022

МАТЕМАТИКА

Повторити §42, №№1141, 1142, 1145.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.167-170, впр. 2 (словник); 3 (письмово); 4-6 (усно).

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-15_10-05-13-159.jpg

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом. Проект: "Прикраси з бісеру, стрічок, ниток, тощо".

12.04.2022

ІНФОРМАТИКА

ПРОГРАМНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ПОДІЇ іНФОРМАТИКА 6 КЛАС - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 46, відповідна сторінка зошит

МАТЕМАТИКА

Вивчити §42, 1130-1135. Розкриття дужок (6 клас. Математика) - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 58. Вправа 495, 498 усно, 496, 497, 500(1) письмово. Вправа 501.

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 42. Відповіді на запитання та завдання. Повторити параграфи 31-41. Підготуватися до контрольної роботи. 6 клас. Історія. Елліністичні держави в IV-II ст. до н.е. - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 32, відповідна сторінка зошит

11.04.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 57. Вправи 485, 486 усно, 487, 488, 489, 490. Домашнє завдання: вправа 492.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 44. На контурній карті позначити теплі та холодні течії з параграфа. Зараз виконати самостійну роботу. Географія. 6 клас. §44. Течії - YouTube

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-11_09-25-36-852.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-11_09-25-39-553.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-11_09-25-42-819.jpg

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайявату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайявату". Елементи фольклору у творі. Д/З: опрацювати матеріал підручника на стор. 197-201

МАТЕМАТИКА

Повторити §41, №№1114, 1118, 1404, 1407.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Лондон с. 161-162 впр. 1-2. Карпюк 6 клас англійська мова відеоурок Тема 4 урок 2 сторінка 160-167+ робочий зошит - YouTube

ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 41. Відповіді на запитання та завдання. Пройти тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4165390. https://youtu.be/EVhDpkzBbz0

Кiлькiсть переглядiв: 111

Коментарi