Готуємося до літературного диктанту за вказаними темами.
Повторити параграф 11-16, відповідна сторінка зошит. Сторінка підручника 68-71. Виконати Лабораторну роботу 1. Тести в простий зошит сторінка підручника 71. Підготуватись до уроку узагальнення знань з теми "Структура клітин".
Типи телевізійних програм с.66-69 впр.6-8 (письмово). Карпюк 9 Unit 2 What's Your Choice Lesson 1 Magic Box Reading & Vocabulary Сторінки 61-69✔Відеоурок - YouTube
Працюємо над виробом "Оберіг для дому".
Генріх Гейне. Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. "Книга пісень". "Не знаю, що стало зо мною...". Домашнє завдання: вивчити вірш напам'ять і підготуватися до його характеристики. Зарубіжна література, 9 клас, Генріх Гейне" Не знаю що стало зі мною". Урок 1 та "Лорелея" Урок 2 - YouTube
Опрацювати с.62-66, виконати письмово впр.1-3(класна робота); впр.5(домашня робота). Карпюк 9 Unit 2 What's Your Choice Lesson 1 Magic Box Reading & Vocabulary Сторінки 61-69✔Відеоурок - YouTube
Повторити §8. №№345, 347, 349, 352. 9 клас. Тема "Додавання та віднімання векторів" - YouTube
Опрацювати параграф 11.
Опрацювати параграф 7. Відповіді на запитання та завдання. Опрацювати відео-урок Відеоурок "Велика Британія в першій половині XIX ст." - YouTube. Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 7147499.
Виконувати бігові вправи ЛЕГКА АТЛЕТИКА / БІГОВІ ВПРАВИ / ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ - YouTube
Опрацювати конспект, виконати лабораторні досліди.
Iнтерактивне навчання (ranok.com.ua)
Iнтерактивне навчання (ranok.com.ua)
Опрацювати параграф 9. Відповіді на запитання та завдання. Історія України (9 кл)Європейська революція 1848 1849на західноукраїнських землях. Вчитель:Герега НС - YouTube
Вивчити §11. Вправа 11(1,2). Відбивання світла. Закони відбивання світла - YouTube
Опрацювати с.57-61. Підібрати музичні твори до картин П.Пікассо.
Контрольна робота за посиланням Тестування: 9 клас ТЕМАТИЧНА Національна економіка та світове господарство (vseosvita.ua)
Повторити §§9,10. Вправа 10(1,2).
Опрацювати параграф 15, відповідна сторінка зошит.
Повторити параграф 1, 2. Міні-проект в простий зошит "Нервово-м'язова релаксація. Техніки заземлення. Медитація. Аутотренінг. Робота зі страхами і тривожними думками".
Підсумковий урок
Вивчити §8. №№335, 337, 340, 342.Урок №9. Додавання і віднімання векторів (9 клас. Геометрія) - YouTube
Blender. Моделювання колодязя та галявини - YouTube
Урок розвитку мовлення. Складання тез статті на літературознавчу тему
Лекція учителя «Загальні відомості про добу романтизму».
На межі ХVІІІ-ХІХ століть у європейській літературі утверджується новий напрям - романтизм. Головними подіями, що вплинули на його зародження, були Французька буржуазна революція 1789-1794 рр. та наполеонівські війни. В. Гюго писав: «Письменники XIX століття - діти Французької революції».
Поразка революції призвела до поширення насильства й терору, перекреслила віру в розум, його могутність і силу. Саме цим пояснюється те глибоке роз-чарування, що охопило багатьох митців і відобразилося в песимістичному тоні та трагічній забарвленості їхніх творів.
Для розуміння романтизму важливо враховувати, що це був саме ідейний та художній рух, тому романтизм змінювався, мав характерні особливості й у певні періоди свого розвитку, і в окремих національних літературах, і в творчості окремих письменників. Але те, що робить романтизм єдиним рухом, пов'язане з його прагненням зрозуміти й відобразити всесвітній розвиток історії. Тому головна риса романтизму як художнього напряму - усвідомлення прагнення створити узагальнений символічний образ.
На розвиток романтизму значний вплив мала ідеалістична філософія, представниками якої були А. та Ф. Шлегелі, Ф. Шеллінг, І. Кант, И. Г. Фіхте, Й. Гердер. Для романтиків характерна увага до внутрішнього світу людини. Вони обстоювали свободу особистості як основу життя. Виступали за щирі людські стосунки, не приймали лицемірства, фальші, насильства.
З'являється новий тип героя - тираноборець, бунтар, одержимий «світовою скорботою», «несамовитий шукач життєвих насолод». Як правило, це виняткові характери, що діють за виняткових обставин. Невід'ємною особливістю, романтичного стилю є символіка, фантастика, екзотика. Письменників цікавить історичне минуле, фольклор, міфологія.
Романтична література має свою систему жанрів. Чільне місце серед них посідають ліричні (балада, елегія, лірична поема, дружнє послання). Серед прозових - психологічна повість, новела, літературна казка. У цей період створюються жанри роману (В. Скотт, Ж. Санд, В. Гюго), поеми (Дж. Г. Байрон, Г. Гейне, А. Міцкевич), ліричної поезії.
Серед найвизначніших представників романтизму слід назвати таких письменників як Д.Г.Байрон, В.Скотт, Е.Т.А.Гофман, Г.Гейне, А.Міцкевич Ф. Купер, Е. По та інші.
В Україні романтизм відіграв значну роль у пробудженні національної сві-домості, обґрунтуванні історичної самобутності народу, його «духу», культурних традицій, мови, літератури. Серед представників романтизму в українській літературі слід назвати М. Шашкевича, І. Вагилевича,
Я. Головацького («Руська трійця»), А. Метлинського, М. Максимовича, В. Забілу, Є. Гребінку, В. Петренка, О. Афанасьєва-Чужбинського та інших.
Як скласти тези?
Тези (від грецьк. - положення, ствердження) - стисло сформульовані основні положення тексту, лекції, доповіді, повідомлення.
Цитатні тези - добірка авторських висловлювань.
Вільні - самостійне формулювання основних положень тексту.
Змішані - поєднання цитати і вільний виклад тексту,
1. Прочитати текст, визначити його тему й основну думку.
2. Розділити текст на логічно-смислові частини.
3. Дібрати заголовки до кожної частини (план тексту).
4. Поставити до кожної логічно-смислової частини тексту запитання . «Про що йдеться в цій частині?».
5. Знайти в тексті відповідь.
6. Стисло записати власними словами або словами автора.
Вивчити §7. №№227, 229, 231, 234 Урок №8. Системи лінійних нерівностей з однією змінною (9 клас. Алгебра) - YouTube
Опрацювати параграф 8. Відповіді на запитання та завдання. Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) код доступу 5053243.
Спочатку основи правознавства. Опрацювати параграф 6. Правопорушення: поняття, склад, види. - YouTube
Пройти тестування за посиланням Авторизація (vseosvita.ua)
Контрольна робота.
Повторити §§9,10. Вправа 9(1-3)
Повторити §7. №№236, 239, 242 9 клас Системи лінійних нерівностей з однією змінною - YouTube
Опрацювати параграф 9. Сторінка 54 завдання 83-84. Ступінь електролітичної дисоціації Сильні та слабкі електроліти - YouTube
Вчимося аналізувати повість "Слово про похід Ігорів". Письмово скласти характеристику князів (коротко). Аналіз твору "Слово о полку Ігоревім". Давня література | НАЙЦІКАВІШЕ Й НАЙВАЖЛИВІШЕ ПРО...| - YouTube
Опрацювати параграф 14, відповідна сторінка зошит. Цитоплазма. Частина І. - YouTube
Молодіжні течії с.55-57 впр.2-3(письмово).
Проект 2. Технологія виготовлення оберегу для дому. Об'єкт проектної діяльності: Родинний оберіг. Основна технологія: Виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Додаткова технологія: Виготовлення виробів з природних матеріалів. Мета: закріпити знання учнів в історії походження оберегів, розвивати творчі здібності учнів, формувати національну свідомість, людяність, працьовитість, виховувати любов і повагу до родини і рідного краю, його звичаїв та обрядів, навчити виготовляти оберіг з текстильних та природних матеріалів. Інструменти та матеріали: Кожен пише виходячи з того, який виріб робитимете. Зміст проекту І. Історична довідка. ІІ. Ескіз виробу. ІІІ. Технологічна картка. IV. Висновок. Хід роботи над проектом 1. Історія виникнення родинного оберегу
Виготовлення мішечка оберега для дому - YouTube
Майстер клас "Виготовлення янгола-оберега" - YouTube
Майстер-клас "Патріотичний браслет" - YouTube
ЛЯЛЬКА-ОБЕРІГ. Виготовлення ляльки-оберега мало кілька основних правил: не можна вбуло використовувати голки та ножиці, обов’язково у ляльки-оберега не було обличчя, або робили хрест. Кольорова гамма, яка використовувалася у виготовленні ляльки теж підбиралася відповідно до побажань того, хто виготовляє оберіг.
МІШЕЧОК. Такі обереги потрібно носити в кишені. Для цього необхідно з льняної тканини пошити мішечок, а в нього покласти засушені лікарські трави. Можна мішечок зробити більший за розміром, і прикрасити наприклад цибулинкою, часничинкою, гірким перцем, пшеничним колоском, монеткою… Такий мішечок також буде оберігати від різних напастей, його можна буде поставити на кухні або в кімнаті.
ВІНИК. Такі обереги виготовляють найчастіше для дому. Його розміщують над вхідними дверима чи на кухні.
ДОМОВИЧОК. Здавна люди вірили, що домовинок живе в кожнім домі, символізує благополуччя і береже дім від нечистої сили.
ПРИКРАСИ. Існують також прикраси-обереги. Це можуть бути сережки, намисто, браслети. Для їх виготовлення найчастіше використовують каміння, яке теж має відповідне призначення. Більше інформації можна отримати з гороскопу, де кожному знаку зодіаку відводиться камінь-оберіг.
ІНШІ ОБЕРЕГИ. Також існує маса інших оберегів. Це можуть бути різноманітні амулети, талісмани, персні тощо.
Перед тим, як починати вибирати собі оберіг, необхідно розуміти в чому він повинен допомагати і навіщо він потрібний. Тут вже кожен обирає для себе. Головне – вірити в їх цілющу силу.
Майстер-клас "Янгол-охоронець" - YouTube
Майстер-клас з виготовлення оберегу "Луцький янгол для солдата". - YouTube
Підготовка до контрольної роботи.
Пряма мова. Діалог. Цитати
1. Виберіть варіант, який є закінченням визначення.
Точно відтворене чуже мовлення, що передається від особи мовця, називається…
А. цитатою;
Б. діалогом;
В. непрямою мовою;
Г. прямою мовою.
2. Виберіть варіант, який є закінченням визначення.
Репліка –це…
А. слова кожного зі співрозмовників у діалозі;
Б. висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався;
В. приблизно передане висловлення певної особи;
Г. слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі;
3. Вкажіть речення з прямою мовою (окремі розділові знаки пропущено):
А. Ви кажете «Ой хлопче, буде, звісно, все гаразд!»
Б. Передай Андрію хай би зайшов під вечір.
В. Батько сказав Петру щоб він приніс води з криниці.
Г. А на горі пророк Тарас підняв чоло над світом і хто ми є питає нас, чиїх батьків ми діти
4. Вкажіть схему, яка відповідає реченню (окремі розділові знаки пропущено):
«Наші діти вчив Макаренко це майбутні творці історії…
А. А: «П»-а.
Б. «П, -а, -п…»
В. «П», -а.
Г. «П-а,-п…»
5. Прочитайте речення (окремі розділові знаки пропущено).
Покров - це і пора весіль. У цей день найкраще брати шлюби (1) бо бере під опіку молоду сім'ю сама Діва Марія. Із звичаєм накривати голову нареченої хустиною пов'язане ще одне тлумачення назви свята. «Батечку Покров (2) покрий сиру землю і мене молоду!» (3) приговорювали колись дівчата і гадали (4) «Білий сніг землю покриває (5) чи ж мене молоду заміж споряджає?» ( З журналу).
Коми треба поставити на місці цифр.
А. 1;3; 4
Б. 1;4;5
В.1;2;5
Г.1;2;4
6. Потребує редагування речення.
А. Тлумачний словник слово «привітний» пояснює так: «той, що виявляє доброзичливість, привітність».
Б. Бути привітним-значить радіти іншому, а доброзичливим-бажати добра.
В. Похмуро буркнути привітання – це однаково, що сказати « Набрид ти мені».
Г. Коли ж, вітаючись, ми посміхнемося, будемо привітними, то ніби скажемо одне одному: «Ви мені приємні, я вас поважаю, я радий вас бачити!»
7. Установіть відповідність між розділовими знаками та реченнями, у яких вони пропущені.
1.кома
2. тире
3. двокрапка
4. і кома, і тире
А. Пан запитав мене «Чи ти знаєш, що в світі найситніше, найпрудкіше, наймиліше?»
Б. – Боюсь людей, які не читають художньої літератури сказала одна тиха дівчина.
В. – Марія Іванівна попередила щоб я не запізнювався на уроки.
Г. –Його непокоїло, коли діти на питання: « Яким ти хочеш вирости?» відповідали: «Сміливим, хоробрим, дужим», але майже ніхто не говорив: «Чесним і добрим».
8. Перепишіть, пряму мову замінюючи непрямою.
Секретар сказав: « На суботник треба збиратися о 8-ій годині».
9. Перепишіть, поставте пропущені розділові знаки.
- Бути так, як велить Святослав сказала княгиня Ольга Я ж берегтиму Київ і землі.
10. Використавши доречні етикетні формули, складіть і запишіть діалог з подякою учителю за організацію екскурсії.
Романтизм. Завдання: на основі відеоуроку записати у зошит конспект про романтизм. Романтизм 9 клас - YouTube
Молодіжні культури с.52-54 впр.11,12 (письмово) Карпюк 9 Unit 1 Lessons 1-2 Look Back Сторінки 43-53✔Відеоурок - YouTube
Сьогодні складаємо діалог-домовленість з відповідною аргументацією. Перегляньте відео та друковані матеріали. Виконайте завдання. Урок - YouTube
Діалог-домовленість — діалог, під час якого співрозмовники домовляються про зустріч або спільні наміри. Під час такого діалогу співрозмовники повідомляють інформацію, запитують, ставлять уточнювальні запитання, спонукають до дій і вчинків.
Під час діалогу варто дотримуватися таких правил:
— урахуйте мету діалогу й особливості співрозмовника (вік, стать, статус, інтереси тощо);
— швидко реагуйте на репліки, але пам’ятайте, що слово не горобець: вилетить — не впіймаєш;
— підтримуйте розмову вербально (ставте уточнювальні запитання) і невербально (дивіться на співрозмовника, не відводьте очей);
— заохочуйте співрозмовника, щоб досягти домовленості;
— дотримуйтеся мовленнєвого етикету.
Складіть і розіграйте діалог-домовленість (10–12 реплік) за однією із ситуацій: 1) ви домовляєтеся з товаришем про відвідування прем’єрного показу художнього фільму; 2) ви домовляєтеся з батьком разом сходити на риболовлю; 3) Дев’ятикласники вирішили прикрасити стіну свого будинку розписом у стилі графіті, на що намагаються одержати дозвіл у всіх сусідів; 4) Складіть і розіграйте діалог між двома дев’ятикласницями, які вирішують, кого з успішних людей запросити на зустріч зі школярами. Одна дівчина пропонує організувати спілкування зі знаменитим артистом, бо саме цю професію мріє опанувати в майбутньому, інша — відомого спортсмена — переможця олімпіади, бо він зможе розповісти про причини й передумови своїх успіхів.
Повторити §7. №№310, 312, 314, 316
Опрацювати параграф 10. Повторити параграфи 1-9. Підготуватись до контрольної роботи.
Опрацювати пар. 10. Повторити пар. 1-9. Підготуватись до контрольної роботи.
Опрацювати матеріал відеоуроку Відеоурок: Слово про «Слово о полку Ігоревім», 9 клас, українська література. - YouTube та познайомитися зі змістом давньоруської пам'ятки "Слово про похід Ігорів" Слово о полку Ігоревім(аудіокнига) - YouTube
9 клас. Blender. Текстові об’єкти та їх редагування - YouTube
Повторити параграф 7-8. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей - YouTube
Опрацювати параграф 7. Завдання 15 (стор. 63) письмово в зошиті. Виконати контрольну роботу.
Вивчити §§9,10 9 19 Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість світла. Сонячне та місячне затемнення - YouTube
Світлові явища. Джерела та приймачі світла - YouTube
Опрацювати с.52-56. Передивитися відео, написати конспект про творчість П.Пікассо. "Авангардизм" урок мистецтва в 9 класі - YouTube
Опрацювати параграфи 9-10.
Повторити §§1-8. Підготувати навчальні проекти.
Опрацювати параграф 13, відповідна сторінка зошит. Виконайте самостійну роботу за параграфом 12.
Міні-проект в простий зошит "Дозрівання мозку та емоції. Емоційні реакції в гострих стресових ситуаціях. Травматичний стрес. Керування емоціями. Техніка самодопомоги. Дихальна гімнастика".
Опрацювати с.43-46 впр.1, 5 (письмово); 2-4 (усно). Карпюк 9 Unit 1 Lessons 1-2 Look Back Сторінки 43-53✔Відеоурок - YouTube
Вивчити §7. №№302, 304, 306, 308. Урок №8. Координати вектора (9 клас. Геометрія) - YouTube
9 клас. Blender. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури - YouTube
Позакласне читання. І. К. Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко". Історія кохання й успіху Маргарити Закмаєр. Домашнє завдання: прочитати даний твір
Вивчити параграф 6. № 177, 179, 181, 183. Урок №4. Лінійні нерівності з однією змінною (9 клас. Алгебра) - YouTube
Повторити параграфи 1-6. Пройти тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua), код доступу 3304916.
Опрацювати параграф 5. ВІдповіді на запитання та завдання (ст. 42) виконати письмово в зошитах. Правовідносини. Склад правовідносин. Підстави виникнення, зміни і припинення правовідносин - YouTube
Повторити параграфи 1-8. Підготувати навчальні проекти.
Вивчити параграф 6. № 186, 188, 191, 195. 1.6. Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. Алгебра 9 клас Істер Вольвач С. Д. - YouTube
Опрацювати параграф 7-8. Ст. 50 завдання 71-73. Електролітична дисоціація Електроліти й неелектроліти - YouTube
Опрацювати тему "Літописи як історично-художні твори", "Повість минулих літ", "Поученіє Володимира Мономаха", "Києво-Печерський патерик".
Опрацювати параграф 12, відповідна сторінка зошит.
Опрцювати ст. 19-23 вправи 1, 2, 3, 5, 6 (усно), вправа 4 письмово + словникова робота
Дописати проект в зошиті
Опрацювати відеоурок та параграф 8 підручника. Виконати вправи 95, 96.
Контрольна робота. Просвітництво.
Опрацювати відеоурок та виконати завдання 3 -4 письмово. Карпюк 9 Unit 1 Lesson 1 Listening & Vocabulary Сторінки 15-19✔Відеоурок - YouTube
Опрацювати відеоурок та §7 підручника. Виконати вправи 57, 58. 9 клас. Українська мова. Цитата як спосіб передачі чужої мови - YouTube
Повторити §6. №№280, 282, 285, 287.
Опрацювати параграф 9. Повторити параграф 8.
Повторити параграфи 1-5. Підготуватися до контрольної роботи.
Опрацювати відеоурок та матеріал підручника стор 52-61. 9 клас. Українська література. Перекладна література. Біблія як святе письмо й художній текст - YouTube
```(1-й урок)```_ Вивчити §24, №№993-996, 4.24. Початкові відомості про статистику. Статистичні дані. Алгебра 9 Істер Вольвач С. Д. - YouTube
```(2-й урок)``` Повторити §24, №№997-999, Початкові відомості про статистику (9 клас. Алгебра) - YouTube
Опрацювати параграф 64, 65, відповідна сторінка зошит. Самостійна робота за пар. 63.
Повторити §§22-27. Навчальні проекти
Повторити параграфи 34-36.
Марко Вовчок. "Інститутка". Образи персонажів - людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. Домашнє завдання: підготуватися до виразного читання уривків повісті.
Опрацювати параграф 63, відповідна сторінка зошит. Біологія 9 клас. Огляд традиційних біотехнологій - YouTube
Ерік Вольф Сігал. "Історія одного кохання". Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Домашнє завдання: написати твір-відгук на прочитаний твір.
Робота з текстом (прочитати текст та виконати письмово завдання).
Контрольна робота.
Екскурсія по Києву (опрацювати відеоурок та законспектувати). Places of interest in Kyiv/ Пам'ятки Києва - YouTube
Марко Вовчок. "Інститутка". Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Домашнє завдання: підготуватися до характеристики персонажів повісті. 9 клас. Українська література. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини (Тиж.8:ВТ) - YouTube
Повторити §23, №№1004-1011, Подібність фігур (9 клас. Геометрія) - YouTube
Повторити параграфи 37-46, підготуватись до контрольної роботи. Робота в контурній карті до пар. 45, 46.
Контрольна робота.
Опрацювати параграф 29, відповідна сторінка зошит.
Подивитися фільм "Вавилон". Поясніть як кінострічка вчить людей знаходити спільну мову, вміти слухати інших і досягати цілей, залишаючися толерантними в процесі міжкультурних контактів.
Опрацювати стор. 274-277 підручника та відео Історія України. Повсякденне життя. Опіка над здоровими і медична служба. Дозвілля, розваги. 9 кл - YouTube
Робота на проектом
Повторити §§17-21. Навчальні проекти
Виконати один навчальний проект на вибір. Проекти 20-24.
Параграф 32. Вправи 352, 353, 354 . Д/З Вправа 355. 9 клас. Українська мова. Види і засоби міжфразового зв'язку в тексті - YouTube
Опрацювати параграф 44, робота в контурній карті. Географія 9 клас. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я. - YouTube
Повторити §§9-16. Навчальні проекти.
Ерік Вольф Сігал. "Історія одного кохання". Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
Опрацювати стор. 183-186. Повторити параграф 24. Підготуватися до контрольної роботи.
Робота над проектом
Вивчити §23, №№997-1003, 5.23. Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур. Геометрія 9 Істер Вольвач С. Д - YouTube
Визначні місця нашої країни с.222-225 впр. 5,8,10.
Закінчити проект
(1-й урок) Вивчити §23, №№958-965 4.23. Класичне означення ймовірності. Алгебра 9 Істер Вольвач С. Д. - YouTube
(_2-й урок)_ Повторити §23, №№966-971 Класичне означення ймовірності (9 клас. Алгебра) - YouTube
Опрацювати параграф 62, Методи селекції тварин, відповідна сторінка зошит.
Повторити §§1-8. Навчальні проекти
Опрацювати відео, параграф 36. Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені - творці хімічної науки. - YouTube
Марко Вовчок. Життя і творчість. "Народні оповідання". Продовження теми народного життя в повісті "Інститутка". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 297-304, прочитати повість "Інститутка"
Опрацювати параграф 61, відповідна сторінка зошит. Відеоурок БІОЛОГІЯ 9 КЛАС "Поняття про селекцію. Методи селекції рослин" - YouTube
Ерік Вольф Сігал. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Експрес урок: Історія кохання Еріка Сігала - YouTube
Контроль письма. Контроль письма 9 клас ІІ семестр | Тест. Англійська мова (vseosvita.ua)
Опрацювати параграф 33. Відповіді на запитання та завдання. 9 клас. Історія України. Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині 19 - 20 - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. Опрацюйте відеоурок і напишіть конспект.
Контроль читання. Контроль читання 9 клас ІІ семестр | Тест. Англійська мова (vseosvita.ua)
Розвиток зв'язного мовлення. Твір-характеристика персонажів роману "Чорна рада". Напишіть твір.
Повторити §22, №№978-983. Паралельне перенесення (9 клас. Геометрія) - YouTube
Опрацювати параграф 43, робота в контурній карті, повторити пар. 40-43, підготуватись до самостійної роботи за цими параграфами.
Опрацювати відео. Повторити параграфи 26-28. Підготуватися до контрольної роботи. 9 клас. Всесвітня історія. Зародження масової культури (Тиж.10:ЧТ) - YouTube
Опрацювати параграф 28, робота в зошиті.
Опрацювати параграфи 32, стор.265-269. Відповіді на запитання та завдання.
Робота над проектом
Повторити §§36-40, підготувати навчальні проекти
Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Вправа 345, 346 усно, 347 письмово. Д/З Вправа 348.
Повторити §§36-40, контрольна робота.
Шолом-Алейхем. "Тев'є-молочар". Образна система твору. Філософські проблеми. Домашнє завдання: складіть асоціативне гроно "Родина Тев'є"
Опрацювати стор. 179-183.
Вивчити §22, №№974-977 5.22. Паралельне перенесення. Геометрія 9 Істер Вольвач С. Д. - YouTube
Контроль говоріння(виконати завдання в зошиті) Listening Comprehension.9 form.Teacher:Barna I.S.Контрольна робота з аудіювання. - YouTube
Робота над проектом
(1-й урок)_Вивчити §22, №№931-936 4.22. Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. Алгебра 9 Істер Вольвач С. Д. - YouTube
(2-й урок) Повторити §22, №№937-942 Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події (9 клас. Алгебра) - YouTube
Контрольна робота.
Повторити §§36-40, підготуватися до тематичної контрольної роботи
Опрацювати параграф 35, Місце хімії серед природничих наук - YouTube
Пантелеймон Куліш. "Чорна рада". Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарська, благородства, вірності почуттю та обов'язку. Домашнє завдання: Дочитати роман "Чорна рада". Написати характеристику образів твору
Підготуватись до тематичного оцінювання, повторити параграфи 54-60, сторінка підручника 259 в простий зошит, відповідна сторінка зошита з друкованою основою. Проект в простий зошит. Тема на сторінці підручника 257.
Шолом-Алейхем. "Тев'є-молочар". Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі 19-20 ст.. Домашнє завдання: опрацювати матеріал відеоуроку та прочитати повість "Тев'є-молочар". Експрес урок Шолом Алейхем «Мир вам!» - YouTube
Контроль аудіювання. Контроль аудіювання для 9 класу. Репетитор Англійської - YouTube
Контрольний диктант. Контрольний диктант. 9 клас. Дистанційне навчання - YouTube
Опрацювати с.214-215 впр.2-4; с.224 впр.6(а). Карпюк 9 Unit 4 Lesson 2 Cities Of The UK Speaking and Writing Сторінки 213-217✔Відеоурок - YouTube
Пантелеймон Куліш. "Чорна рада". Походження назви роману. Історична основа й авторська уява, романтичністть стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Домашнє завдання: Прочитати роман "Чорна рада". Підготуватися до характеристики образів твору. 9 клас. Українська література. Динамічний інтригуючий сюжет роману П. Куліша «Чорна рада» (Тиж.6:ВТ) - YouTube
Повторити §20, №№937-942
Опрацювати параграф 42, робота в контурній карті.
Опрацювати параграф 28. Відповіді на запитання та завдання. Виконати завдання 12 письмово в зошитах.
Опрацювати параграф 27, відповідна сторінка зошит. Основи здоров'я. 9 клас. Рівні, види, заходи безпеки - YouTube
Передивитися відео, опрацювати с.192- 203. На с.204-205 виконати завдання. мистецтво в діалозі культур, 9 клас - YouTube
Опрацювати параграфи 32, стор.263-265. Українська література, театр, музика в другій половині XIX — на початку XX ст. - YouTube
9 клас Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту 60 урок - YouTube
Вивчити §40. 9 клас. Фізика. Еволюція фізичної картини світу. Урок №2 (Тиж.10:ВТ) - YouTube
Фізична картина світу - YouTube
Опрацювати параграф 34, опрацювати відео. 9 клас. Хімія. Різноманітність речовин та хімічних реакцій. (Тиж.7:ПТ) - YouTube
Параграф 31. Вправа 340 усно, 341, 342 письмово. Домашнє завдання: вправа 343.
Опрацювати параграф 52, відповідна сторінка зошит. Біорізноманіття. Археї та бактерії. Біологія 9 клас. - YouTube
Генрік Ібсен. "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу. Урок 4. Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу п"єси Г.Ібсена "Ляльковий дім" - YouTube
Домашнє завдання: Схарактеризуйте героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»: Нору, Крогстада, фру Лінне, доктора Ранка, взаємини між головною героїнею та другорядними персонажами.
Ст.193-194 впр. 3,5.
Повторити параграфи 23-29. Підготуватися до контрольної роботи. 9 клас. Історія України. «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» (Тиж.9:ВТ) - YouTube
Параграф 29. Вправи 317, 318, 319, 320 усно, 321, 323 письмово. Д/З Вправа 324.
Сполучене Королівство,як ми його бачимо.с.190-192 впр.4,5(письмово).
Лірика Т. Г. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. "Доля", "Росли укупочці, зросли...". Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. Д/З Вивчити напам'ять вірш "Доля". Прочитати твір О. Іваненко "Марія" (позакласне читання)
Повторити §18, №№893-896
Опрацювати параграф 37.
Опрацювати параграф 26, розділи 1-2, стор. 219-222.
Повторити параграф 24, міні-проект " Запобігання захворювання, які передаються статевим шляхом".
Переглянути відео, опрацювати с.168 - 179. Створити рекламу української продукції в стилі мінімалізм.
Опрацювати параграф 28-29. Відповіді на запитання та завдання. Історія україни. Суспільно-політичне життя в Західній Україні на початку ХХ ст. 9 клас - YouTube
Вивчити §37. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки - YouTube
Повторити параграфи 24-31. Пройти онлайн-тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/office/rzz698
Опрацюйте відеоурок. Українська мова. Складне речення із сурядним і підрядним зв'язком. 9 клас - YouTube
Повторити §36, вправа 36(3,4). Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу - YouTube
Генрік Ібсен. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії. Композиція п'єси. Г.Ібсен "Ляльковий дім" | Тест на 18 запитань. Зарубіжна література (vseosvita.ua)
Опрацювати параграф 22-23. Відповіді на запитання та завдання. Правознавство. Адміністративна та кримінальна відповідальність. 9 клас - YouTube
Повторити §18, №№889-892. Переміщення та його властивості - YouTube
Опрацювати с.188-190 впр. 1,3 ( c,d), 4-письмові вправи. Усно виконати впр. 2,3 (a,b).
Повторити §20, №№821-824
Опрацювати параграф 51, відповідна сторінка зошит. Система органічного світу. Віруси - YouTube
Повторити §20, №№825-827
Вивчити §36, вправа 36(1,2) Взаємодія тіл Імпульс Закон збереження імпульсу - YouTube
Опрацювати пар. 31, виконати два лабораторні дослідження.
Т. Г. Шевченко. Трагедія матері-жінки, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. ("У нашім раї на землі..."). Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор.240 та даний твір.
Код доступу 4526330. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Опраювати пар. 50, відповідна сторінка в робочому зошиті. "Основи еволюційної філогенії та систематики".
Генрік Ібсен. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 236-240, прочитати драму "Ляльковий дім" 9 клас. Зарубіжна література. Зміни в драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століття. Генрік Ібсен - YouTube
Опрацювати с.186-187 впр.6-7-8.
Контрольна робота
Безсполучникове складне речення
1. Безсполучниковим складним реченням називається таке речення, у якому:
а) наявний лише один головний член;
б) одне просте речення за змістом граматично залежить від іншого і з'єднується з ним за допомогою підрядного сполуч-ника або сполучного слова;
в) прості речення рівноправні за змістом і пов'язані сурядним сполучником;
т) прості речення об'єднані за змістом та інтонацією без допо¬моги сполучників чи сполучних слів.
2. Виберіть безсполучникове складне речення.
а) Дмухнув вітер понад ставом – і сліду не стало (Т. Шевченко).
б) Людині треба, щоб її робота залишалася після неї самої жити (Ю. Яновський).
в) Ми не лукавили з тобою, ми просто йшли, у нас нема зерна неправди за собою (Т. Шевченко).
г) Луги, струшуючи срібну росу, розляглися співами своїх соловейків, голосним куванням сивих зозуль (Панас Мирний).
3. Виберіть речення, яке відповідає схемі [ ] – [ ] (розділові знаки пропущено).
а) Ще сонячні промені сплять досвітні огні вже горять (Леся Українка).
б) Вітер віє на долину колише билину рід до роду листи пише та на Україну (Народна творчість).
в) Явір зелененький на воду схилився козак молоденький сильно зажурився (Народна творчість).
г) Вже тиха осінь ходить берегами на вербах трусить листячко руде (Л. Костенко).
4. Позпачте безсполучникове складне речення, між частинами якого смисловий зв’язок – протиставлення подій і явищ.
а) Мати вірила: земля усе знає (М. Стельмах).
б) Два голуби гудуть, голубка туркоче (Народна творчість).
в) Подивилась ясно – заспівали скрипки (П. Тичина).
г) Не русалонька блукає – то дівчина ходить (Т. Шевченко).
5. Позначте розділовий знак, який пропущено в реченні данного завдання
Будеш сіяти з сумом (?) вродить печаль (М.Стельмах).
а) Кома; в) тире;
б) двокрапка; г) крапка з комою.
6. Визначте безсполучникове складне речення зі значенням частини послідовності:
а) Відберіть у людини мову, і вона здичавіє (І.Цюпа).
б) Сьогодні день прекрасний – я в Карпатах (С. Галябарда).
в) Ось зараз відізветься дзвінок, я відкрию двері й онімію від радості (І.Вільде).
г) Літо з дощами – осінь з грибами (Нар.творчість).
ІІ рівень
1.Визначте, будові якого з речень відповідає така схема:
[ ], [ ], [ ], [ ].
а) В неї запаморочилась голова;вона крикнула і трохи не впала на місці (І. Нечуй - Левицький).
б) Варвара заворушила пальцями, повернула очима; на їй убрання замаяло
(І. Нечуй-Левицький).
в) У степу було тихо: блищали од сонця стерні і ковила понад шляхом, сріблилася важка, обвішана разочками роси павутина (Григір Тютюнник).
г) Брязкали сталевими тарелями вагонні буфети, перегукувалися дударі-стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів…(Григір Тютюнник).
2. Установіть відповідність між схемами та безсполучниковими складними реченнями (розділові знаки пропущено).
І. [] – [],[].
ІІ. [], [], [].
ІІІ. []:[].
ІV. []:[], [], [].
а) Сім’я вечеря біля хати вечірня зіронька встає дочка вечерять подає.
б) У всякого своя доля і свій шлях широкий той мурує той руйнує той неситим оком за край світа зазира.
в) Поглянув я на ягнята не мої ягнята.
г) Умовк Кобзар сумуючи щось руки не грають.
д) Зійде сонце утру сльози ніхто не побачить. (З творів Т. Шевченка)
3.Скласти і записати речення за поданими схемами:
а) [ ]:[висновок].
б) [час]—[ ].
ІІІ рівень
Зробити повний синтаксичний розбір речення. Накреслити схему.
Дерево міцне корінням – людина трудовим горінням (Нар. творчість).
ІV рівень
Складіть невеликий нарис (7-9 речень) у художньому стилі на тему: «Весна невпевненими кроками ступає по землі…», використовуючи безсполучникові складні речення.
Навколо Англії. Опрацювати с.184-186 впр. 3-6. Карп'юк 9 клас с 184-185 - YouTube
Т. Г. Шевченко. Реалістично-побутовий тип втілення теми жіночої долі. "Наймичка". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 246-248, прочитати поему "Наймичка". Жіночі долі у творчості Тараса Шевченка ("Катерина", "Наймичка"). Відеоурок з української літератури - YouTube
Вивчити §18, №№885-888. 5.18. Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур. Геометрія 9 Істер Вольвач С. Д. - YouTube
Виконати самостійну роботу
Повторити параграфи 15-25. Контрольна робота. Пройти ДВА онлайн-тестування. Перше посилання - join.naurok.ua, код доступу 4734246. Друге посилання - https://vseosvita.ua/test/start/tvh490
Повторити параграф 23, міні-проект "Репродуктивне здоров'я молоді".