2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

25.10.2022

ФІЗИКА

Вивчити §11. Нерівномірний рух 7 клас - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Вивчити §6. №№147, 150. Урок №6. Вертикальні кути, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Працюємо над виробом.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Зробити аналіз контрольної роботи за 24.10

ІНФОРМАТИКА

Урок 9 (7 клас) Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. - YouTube

Пройти тестування з інформатики Тестування: Об'єкти електронних таблиць - аркуш, клітинка, діапазон клітинок (vseosvita.ua)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Домашнє завдання з української літератури: опрацювати життєпис Тараса Шевченка, прочитати його твори "Мені тринадцятий минало" і "Тополя"

24.10.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Сьогодні пишемо стислий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. Для початку опрацюйте матеріал відеоуроку 7 клас. Українська мова. Урок мовленнєвого розвитку. (Тиж.9:ПТ) - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §§1-6. Завдання для перевірки знань(стор.41). Підготуватися до контрольної роботи.

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 14, 15. Лабораторне дослідження: будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків. Молюски, їхні особливості - YouTube

Лабораторне дослідження

Тема: Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

Мета: ознайомитися із зовнішньою будовою молюсків та їхніх черепашок, визначити риси складності їхньої будови у порівнянні з червами.

Обладнання, матеріали та об’єкти дослідження: колекція мушель двостулкових і черевоногих молюсків, лупи, лінійки.

Хід роботи

1. Розгляньте черепашки беззубки та ставковика звичайного. Визначте форму, забарвлення, розміри черепашок.

2. Знайдіть на черепашці беззубки місця прикріплення м'язів-замикачів.

3. Знайдіть на черепашці ставковика верхівку та отвір.

4. Намалюйте черепашки ставковика і беззубки, позначте їхні частини.

Висновок: (порівняйте будову мушлі черевоногих та двостулкових молюсків).

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Домашні справи с. 48-49 впр.1,2,4(письмово).

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

УКРАЇНСЬКА МОВА

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 6, відповідна сторінка зошит. Безпека пасажира Небезпечні вантажі. 7 клас. Основи здоров'я - YouTube

Урок №6 Основи здоров'я 7 клас, Арапакі І.Г. - YouTube

21.10.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Ідея віротерпимості в романі В. Скотта "Айвенго". Ровена і Ребекка - дві різні долі.

Домашнє завдання: порівняльна характеристика образів леді Ровени і Ребекки. На наступний урок підготуйте матеріали про Ісаака

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Техніка безпеки під час уроку з волейболу - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §5. №№128, 130 і 133

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Підсумковий урок по темі" Після школи".

ХІМІЯ

Зараз проходимо тестування Тестування: Хімічні формули. Прості та складні речовини (vseosvita.ua)

Прості і складні речовини. Метали і неметали - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 16. Географія. 7 кл. Урок 18. Африка. Природні зони, закономірності їх розміщення. Частина І. - YouTube

20.10.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

В. Скотт. "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі

Домашнє завдання: підготуватися до характеристики жіночих образів роману "Айвенго"

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 15.

ФІЗИКА

Вивчити §10. Графіки рівномірного прямолінійного руху - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 11-12.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Продовження теми "Архітектура". Передивитися відео, виконати малюнок. Урок образотворчого мистецтва у 7 класі на тему: "Архітектурні пам'ятки рідного краю (фортеця)". - YouTube

19.10.2022

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Повторити параграфи 1-4. Контрольна робота.

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-19_08-29-24-187.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-19_08-29-24-337.jpg

АЛГЕБРА

Повторити §6. №№167, 171, 173, 176.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок домашнього читання с.42-43 впр.1-4;впр.1,2(усно); впр.3-4(письмово).

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повторити параграфи 1-5. Контрольна робота.

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-19_10-45-22-178.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-19_10-45-22-376.jpg

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Карнавал - свято музики і танцю. Карнавал -свято музики і танцю - YouTube

Венеціанський карнавал - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ХІМІЯ

Опрацювати параграф 10, ст. 75 завдання 2. Виконати лабораторний дослід 4.

18.10.2022

ФІЗИКА

Повторити §§8,9. Вправа9(5).

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §5. №№123, 126. Суміжні кути. Властивість суміжних кутів. - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Проект 2. Технологія виготовлення заколки. Об'єкт проектної діяльності: Заколка. Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія: Технологія виготовлення штучних квітів.

Мета: сформувати знання та удосконалити вміння і навички виготовлення квітів з стрічок та підручних матеріалів і застосовувати дані знання при виготовленні прикрас на голову; розвивати уяву, увагу, пам'ять, творче та логічне мислення; виховувати акуратність, уважність, любов до праці.

Інструменти та матеріали: Тканина, стрічки, резинка для волосся, голки в гольничці, нитки.

Зміст проекту І. Історична довідка. ІІ. Ескіз виробу. ІІІ. Технологічна картка. IV. Висновок. Хід роботи над проектом 1. Історія виникнення заколок для волосся

Майстер-клас «Заколка для волосся» - YouTube

DIY Rose.Заколка .Троянда з атласної стрічки 2.5 см та мереживом. - YouTube

Бантик-заколка своїми руками - YouTube

Квітка з атласної стрічки 2,5 см, заколка, резинка.Просто і легко! Канзаші. МК. DIY - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ „ДІЄСЛОВО ЯК ЧАСТИНА МОВИ”.

ВАРІАНТ 1

1. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.

А Працював би, купують, заспіваймо. Б Будемо говорити, обступаючи.

В Розуміючи, надісланий, ховаючи. Г Учити, навчивши, учіння.

2. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Охопити, побачити, ішов.

Б Говорити, спати, сміятися.

В Сидіти, наїжачитися, діждалися.

Г Малювала, стежити, махати.

3. Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини:

А) Ще почуєте про нього не раз.

Б) Відчуваєте пахощі лугових трав?

В) Прополете моркву, потім поллєте квіти.

Г) Будете читати вголос.

4. Укажіть ряд дієслів, які змінюються за особами:

А) Порадив, слухаю, зрозумієте Б) Опанував, вітали, росла.

В) Розшукаю, спитаємо, знало. Г)Запитую, розкажеш, малюють.

5. Укажіть ряд дієслів, які не мають складеної форми майбутнього часу:

А.) Рахувати, здійснювати, відновлювати.

Б) Поздоровити, обладнати, утворити.

В) Пробувати, перечитувати, зігрівати.

Г) Закладати, підбирати, гукнути.

6.Укажіть ряд дієслів, які змінюються за родами:

А.) Покричить, сповістив, блукав. Б) Виглянув, задумав, переліз.

В) Викине, протримається, розрісся. Г) Братиме, прочитають, кричить.

7. Установіть відповідність між розділами науки про мови і предметом їх вивчення

1. Синтаксис А розділові знаки

2.Морфологія Б будова речення та словосполучення

3. Пунктуація В правильне написання слів

4. Орфографія Г значення слів

Д частини мови

8. Установити відповідність між дієсловами та їх формами

1 інфінітив А намальований

2 особова форма Б малювати

3 Дієприкметник В намальовано

4 дієприслівник Г малюватимемо

Д малюючи

9. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.

1. Кайдаш наказав синам гребти сіно . А Підмет

2. Творити –призначення кожного. Б Присудок

3. Учитель почав розповідати. В Додаток

4. Бажання малювати охопило Шевченка Г Означення

Д Обставина

10 . Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

1 Минулий. А. Сподіватимусь, малюватимете.

2Теперішній. Б. Відпочинеш, полечу.

3 Майбутній, складна форма. В. Працюють, ігнорує.

4. Майбутній час, складена форма Г Сконала, допомогли.

Д Буду грати, будеш лякати

11.Запишіть дієслова в три колонки залежно від того, у якому часі їх вжито: 1)у теперішньому; 2) у минулому; 3) у майбутньому. . Дієслівні форми, у яких час не визначається, не виписуйте.

Озивається, стямився, вечоріє, забув, стихне, подумайте, дивуватимусь, смієшся, скористалася, клубочаться, змерхне, шелестить, вернемося,

кліпнув, смер кає , снитиметься , сюрчали, збагнула, хочете,

підпадьомкатиме, допоміг би, заїжджав, дякуємо.

Ключ. З других букв має скластися закінчення рядка (шість слів) з народної пісні: “Чом, чом… ?”

12. Запишіть дієслова в три колонки залежно від того, у якій особі їх вжито: 1) у 1-й; 2) у 2-й; 3) у 3-й. Дієслівні форми, у яких особа не визначається, не виписуйте.

Спостерігаю, під’їжджаєте, спізниться, проколють, ойкнеш, думав,

полишимо, бачать, знайдете, встигнемо, даси, оцінить, стверджую, дякують.

Ключ. З других букв має скластися початок вислову О. де Бальзака: “… — закон як мистецтва, так і життя”.

13. Перепишіть. Від дієслів, що в дужках, утворіть форми майбутнього часу. Визначте вид і особу дієслів.

1. Робота (не йде), якщо (сидіти) й (чекати) (О. Копиленко). 2. Коли я (не горіти), ти (не горіти), коли ми (не горіти), то хто ж тоді буде світити? (Ю. Збанацький) 3. Мені до скону отчий край (здаватися) раєм (Д. Луценко). 4. Навесні на місці старого молодий буде лист, зелений, він з вітром (розмовляти), (хапати) жилками своїми сонячний промінь, під дощем (купатися) й росою (умиватися) (Остап Вишня). 5. Неначе пісні вічної рядки, (дзвеніти) дороги під тобою (Т. Коломієць). 6. Сонце (ронити) з неба квітки на хвилі дніпрові, осінні (В. Сосюра). 7. І скільки ви (пливти), весь час (вітати) вас своїм щебетанням веселі жовтобрюшки, (підпадьомкати) на вашу честь перепел і (дерчати) деркач.

ІНФОРМАТИКА

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Опрацювати життєпис Тараса Шевченка. Українська література, 7 клас - #Відкритийурок - YouTube

17.10.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Виконайте завдання аудіоуроку. переказ 7 клас - YouTube

АЛГЕБРА

Вивчити §6. №№159, 162, 165. Алгебра на тему "Піднесення одночленів до степеня". Для 7-го класу. Підготувала Турятко Г. В. - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 10, Практична робота 1.

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1

Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах

Мета: визначити особливості будови різних видів комах, які є результатом їхнього пристосування до способу життя.

Обладнання та матеріали: колекції комах, відеофрагменти, фотографії або слайди презентації із зображеннями представників різних видів комах, підручник, зошит.

Хід роботи

1. Розгляньте колекції або зображення представників різних видів комах.

2. Оберіть кілька різних комах, яких ви будете досліджувати..

3. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел, опишіть особливості життєдіяльності обраних комах: середовище, у якому живуть, як живляться тощо. Заповніть другий стовпчик таблиці.

4. Визначте особливості форми й будови окремих органів обраних комах: вусиків, крил, ходильних ніг тощо. Визначте найхарактерніші риси будови, що відрізняють кожну комаху з-поміж усіх інших. За результатами дослідження заповніть таблицю за зразком.

5. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя комахи.

Таблиця до практичної роботи №1 «Виявлення прикладів пристосування до способу життя комах»

1 стовпчик - Назва комахи, 2 ст. - Особливості способу життя, 3 ст. - Будова ротового апарату, 4 ст., - Будова крил, 5 ст. - Будова ходильних ніг, 6 ст. - Інші особливості та пристосування.

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-17_10-14-28-327.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-17_10-14-45-835.jpg

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Позакласна діяльність. Опрацювати с.41 впр. 9-10.Карпюк 7 Тема 1 Уроки 1-2 Look Back Сторінки 35-41✔ Відеоурок - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота. 7 клас

Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко "Захар Беркут"

Кожна правильна відповідь 0,5 бала

1. До суспільно-побутових пісень відносяться

а. кріпацькі, веснянки, наймитські , кріпацькі пісні

б. козацькі, кріпацькі, чумацькі, бурлацькі, солдатські пісні

в. козацькі, історичні, рекрутські, заробітчанські пісні

г. наймитські, жниварські, чумацькі, солдатські пісні

2. Серед наведених пісень виберіть чумацьку пісню

а. "Ой на горі та женці жнуть"

б. "Стоїть явір над водою"

в. "Дозвілля молоді"

г. "Ой у степу криниченька"

3. Розпач і біль матері емоційно передано у пісні

а. "Ой на горі та женці жнуть"

б. "Ой у степу криниченька"

в. "Гомін, гомін по діброві"

г. "Стоїть явір над водою"

4. Прочитайте уривок з пісні "ой у степу криниченька": "Ой прилетіла сива зозуленька/ та все "ку-ку" та "ку-ку ". В уривку використано художній засіб:

а. метафору

б. гіперболу

в. епітет

г. порівняння

5. Виберіть декілька ознак суспільно-побутових пісень

а. відображені настрої народу, викликані різними явищами суспільного життя

б. їм притаманні театральність, динамічність й енергія

в. пісні сповнені тугою за батьківщиною, сім'єю

г. в них розповідається про причини, які змушували українсців поневірятися

д. в них оспівувається українська природа

6. Розмір коломийкового вірша має

а. 18 складів

б. 14 складів

в. 12 складів

г. 10 складів

7. У коломийках про дозвілля молоді дівчина хоче, щоб сопілочка розкололася, бо

а. її чути на все село

б. не сопілка тото грає, а любкове серце

в. сопілка сумно грає й дівчина ходить засмучена

г. дівчина не любить музики сопілки

д. хлопець зрубав калиноньку й зробив з неї сопілку

8. Події повісті Івана Франка "Захар Беркут" відбуваються у

а. ХІІ столітті

б. ХІІІ столітті

в. ХІV столітті

г. ХV столітті

9. Які художні прийоми використав Іван Франко в такому реченні "Немов огонь, пущений по скошеній сіножаті, повзе покіс за покосом і злизує копицю сухого сіна за копицею - так тухольці спихали монголів з одного становища за другим у воду, в холодні обійми смерті"

а. гіпербола, порівняння

б. метафора, епітети

в. порівняння, алегорія

г. алегорія, інверсія

д. порівняння, паралелізм

10. Виберіть декілька варіантів відповідей для характеристики Максима Беркута

а. обережний, хитрий

б. цілеспрямований, витривалий

в. гордий і розсудливий

г. підступний і зарозумілий

д. волелюбний і чесний

11. Установіть відповідність між реплікою та літературним героєм ( 1 бал)

1 "Раз мати родила, раз і гинути прийдеться" A Мирослава

2 "Усе ж таки життя краще, ніж смерть!" B Захар Беркут

3 "Хвиля його смерті буде й моєю смертю!" В Максим Беркут

4 "Беркути додержують слова навіть Г Бурунда-бегадир

ворогові й зрадникові" Д Тугар Вовк

5 "Я не стою о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі,

той зазнав гіршого, ніж смерть...""

Достатній рівень

1. Вкажіть символи-образи та їх значення, що наявні в повісті «Захар Беркут» ( 1бал).

2. Дайте визначення поняття «коломийка» та вкажіть розмір коломийкового вірша ( 1бал).

3. Дайте визначення поняття «пафос» та вкажіть, який пафос переважає у козацьких піснях. (1 бал).

Високий рівень

Написати твір (3 бали)

1. Сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй Батьківщині (за повістю “Захар Беркут”).

2. Роль пісні в житті українського народу.

3. Простота і мудрість коломийок.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольний переказ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Повторити параграф 4, 5. Міні-проект в простий зошит "Ознаки небезпечних територій. Маркування небезпечних територій. Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів, якщо опинились на замінованій території. Взаємодія з рятувальними службами.Заходи безпеки при виявленні вибухонебезпечних предметів - YouTube

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-17_12-56-27-903.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-17_12-56-51-071.jpg

ДІЇ У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА

негайно припинити всі роботи в місці (районі) виявлення предмета (заглушити двигуни, зупинити техніку);

по можливості ПОПЕРЕДИТИ про знахідку інших осіб, які знаходяться поруч;

швидко ВІДВЕСТИ на максимальну безпечну відстань (не менше 100 метрів) усіх людей, які знаходяться поблизу, при цьому рухатись назад необхідно по своїх слідах;

у разі залишення підозрілого предмета невідомою особою, свідком чого ви стали, необхідно ЗАПАМ’ЯТАТИ її зовнішність, одяг, автотранспорт та його номерні знаки;

ПОЗНАЧИТИ місцезнаходження предмета, по можливості огородити його (для огорожі можна використовувати різні підручні матеріали: дошки, жердини, гілки, мотузки, шматки яскравої матерії тощо);

по можливості у разі наявності фотозасобів здійснити фотофіксацію предмета та місце його розташування;

зберігайте спокій та НЕ ПАНІКУЙТЕ, при цьому надавайте допомогу літнім, важкохворим людям і дітям;

негайно ПОВІДОМТЕ оперативні служби, надавши інформацію про характерні ознаки предмета (місце його розташування, дату і час виявлення та особу, яка його виявила), за телефонами:

102 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ОБ’ЄКТА;

101 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ БОЄПРИПАСІВ;

не допускайте до небезпечної зони інших людей та, знаходячись якнайдалі від місця виявлення або за будь-яким захисним укриттям, обов’язково дочекайтеся представників правоохоронних органів або ДСНС України;

у разі загрози виникнення вибуху негайно лягайте на землю у найближче заглиблене місце (канави, ями, ритвини тощо), ногами до епіцентру вибуху, обличчям вниз та прикрийте голову якимись речами або руками, при цьому долонями щільно закриваючи вуха та відкривши рот для урівноваження тиску.

Звуковий (акустичний удар) може призвести до розривів судин та барабанних перетинок

Категорично забороняється:

– брати вибухонебезпечний предмет у руки, зберігати його, нагрівати та ударяти по ньому;

– переносити, перекладати, перекочувати його з місця на місце;

– намагатися розібрати;

– використовувати для розведення вогню, кидати, класти у вогонь;

– заносити в приміщення;

– закопувати в землю;

– кидати в криницю або річку;

– здавати на металобрухт;

– використовувати для виготовлення саморобних піротехнічних засобів – петард чи вибухових пакетів.

14.10.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

В. Скотт. "Айвенго". Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу в романі В. Скотта "Айвенго" Зарубіжна Література 7 клас. Образ Айвенго. Кодекс лицаря. Художні засоби створення образу - YouTube

Літературний диктант

1.У якій країні відбуваються події роману В. Скотта “ Айвенго”

А) Англія Б) Франція В) Австрія

2. Між якими народами йшла боротьба у романі “ Айвенго”

А) англо- саксами та норманцями Б) англійцями та французами В) англійцями та австрійцями 3. Як називали Айвенго в романі

А) лицар Левине Серце Б) лицар Позбавлений Спадку В) Робін Гуд

4. Хто перебував у полоні герцога Австрійського

А) Айвенго Б) Локслі В) лицар Левине Серце

5. Хто переміг у турнірі й одержав вінець за мужність у Ашбі

А) Річард Б) Айвенго В) Локслі

6. Що було написано на щиті лицаря – переможця турніру

А) Дездичадо Б) Лицар без спадку В) Лицар Левине Серце

7. Кого було обрано королевою краси на турнірі

А) Ребекку Б) Ровену В) королеву Англії

8. Кого називали Чорним лицарем

А) Вільгельма Б) Річарда В) Айвенго

9. Хто забрав пораненого Айвенго з поля бою

А) леді Ровена Б) Ребекка В) Ульріка

10. До чийого замку потрапив Седрик зі своїми супутниками

А) Фрон де Бефа Б) Буагільбера В) Де Брасі

11. Хто врятував Ребекку від смерті

А) Робін Гуд Б) Айвенго В) Чорний лицар

12. Норманський завойовник Англії ХІ ст.

А) Вільгельм Б) Річард В) Айвенго

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Вивчити §5. №№118, 120. Урок №5. Суміжні кути, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Продовження теми: Улюблені заняття с.36-39. Опрацювати відеоурок та виконати впр.5(б);впр.7(письмово).

ХІМІЯ

Опрацювати пар. 8. Ст. 64 завд. 3-6

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати пар. 13.14, в контурній карті позначити кліматичні пояси і області Африки, виконати практичну роботу 4.

13.10.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

В. Скотт. "Айвенго". Динаміка сюжету і гумор. Робота над змістом роману.

В. Скотт "Айвенго". Тест на знання тексту

Запитання 1

Ознаками історичного роману є

варіанти відповідей

великий обсяг твору

велика кількість героїв

зображення історичних подій

історичні персонажі

Запитання 2

Коли відбуваються події, зображені в романі В. Скотта "Айвенго"?

У Х столітті

У ІХ столітті

У ХІІ столітті

У ХV столітті

Запитання 3

Події роману припадають на кінець владарювання

Річарда І Річарда ІІ Річарда ІІІ

Запитання 4

При дворі і в замках вельможного панства, що прагнуло запровадити в себе пишноту придворного звичаю, розмовляли виключно

варіанти відповідей

англійською мовою

нормано-французькою мовою

саксонською

Запитання 5

Кого з героїв ви бачите на фото?

Леді Ровену Ребекку Гіальберу леді Алісу

Запитання 6

•На руках у цього чоловіка були срібні браслети, а на шиї-срібний ____________________________ з написом «Вамба, син Безмозкого, раб Седріка Ротервудського»...

Яке слово має бути на місці пропуску?

браслет нашийник ланцюжок шнурок

Запитання 7

Стіл у цій частині зали був накритий ___________сукном.

Якого кольору було сукно?

Червоного Блакитного Білого Зеленого

Запитання 8

Які національні та релігійні суперечності висвітлює автор у романі "Айвенго"?

(Оберіть 2 відповіді)

Автор показав боротьбу саксів проти загарбників-норманів

конфлікт християн та мусульман

зневагу християн-європейців до єврейського народу

конфлікт шотландців та німців

Запитання 9

Але їжа, подана на стіл, зовсім не потребувала, щоб господар прохав вибачити його. На нижньому, простішому столі стояла свинина, приготована різними способами, м’‎ясо оленяче, козяче та заяче, різні сорти риби, пироги й різне варення з овочів та меду. Було ще сила дрібної дичини, — подавали її не на блюдах, а на невеликих дерев’‎яних рожнах; пажі та челядники підносили її кожному гостеві, і той різав собі скільки хотів.

Це вечеря у будинку ...

Річарда Левове Серце Седріка Сакса Бріана де Буа-Гільбера Вільгельма ІІ

Запитання 10

•— Діво Маріє! — вимовив абат, перехрестившися. — Невірний __________ наблизиться до мене!

•— Що? — скрикнув хрестоносець. — ______________ за моєї присутності! Цього я не можу дозволити.

Яке слово потрібно вставити на місці пропусків?

єврей сакс норман прочанин

Запитання 11

Хто зображений на малюнку?

Річард Левове Серце Айвенго Седрік Вамба

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 12, ст. 48 позначити в контурній карті.

ФІЗИКА

Вивчити §§8,9. Вправа9(3,4). Урок №9. Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху (7 клас. Фізика) - YouTube

БІОЛОГІЯ

Самостійна робота

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-13_09-23-07-277.jpg

/Files/images/1_veresnya_23/зображення_viber_2022-10-13_09-23-07-977.jpg

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео, намалювати малюнок будь-якої архітектури. Архітектура та її види. Урок образотворчого мистецтва. Дистанційне навчання. - YouTube

12.10.2022

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Повторити параграфи 1-4. Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) , код доступу 4404713.

АЛГЕБРА

Повторити §5. №№150, 153.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.35-36 впр.2,4 (письмово); впр.1,5 (усно). Карпюк 7 Тема 1 Уроки 1-2 Look Back Сторінки 35-41✔ Відеоурок - YouTube

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Практична робота: на підставі доступних джерел (підручник, Інтернет) укласти історичний портрет княгині Ольги або князя Святослава. Повторити параграфи 1-5. Підготуватися до контрольної роботи.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Сучасне життя танцю. Опрацювати тему за відеоуроком. Зробити конспект. Вивчити пісню. сучасна танцювальна музика. 7 клас - YouTube

A. Piazzolla. Libertango - YouTube

Де Абреу. Тико-тико - YouTube

наталя май"на нашій Україні" - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Виконання стрибків у довжину. Стрибок у довжину з розбігу "Зігнувши ноги"/Модуль легка атлетика,школа - YouTube

11.10.2022

ФІЗИКА

Вивчити §§6,7. Урок №7. Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку (7 клас. Фізика) - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §4. №№ 102, 104, 106. Урок №7. Паралельні прямі, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дописати проект в зошиті.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Підготуватися до контрольної роботи з теми "Повторення вивченого в 6 класі. Дієслово" (Повторити матеріал §§1-10). Виконати тестові завдання.

ІНФОРМАТИКА

Опрацювати ст. 50-60. Пройти онлайн тестування за посиланням. Проходження тесту: Інтернет речей. 7 клас (vseosvita.ua)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Готуватися до контрольної роботи, виконавши тестові завдання

10.10.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацювати відеоурок. Виконати вправи 132 та 135. Дієслово. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови" - YouTube

АЛГЕБРА

Вивчити §5. №№143, 145, 147.

БІОЛОГІЯ

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок читання. Опрацювати с.13-15 впр.2,4 (письмово) + словникова робота.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Переглянути фільм "Захар Беркут". Захар Беркут (1972) фильм - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

24.05.2022

ФІЗИКА

Вивчити §§35,36, вправа35(2), вправа36(3) Рухомий і нерухомий блоки - YouTube

Прості механізми. ККД простих механізмів - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §§10-13.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Сучасна зарубіжна поезія. Виберіть в інтернеті один ліричний твір зарубіжної літератури, підготуйте його виразне читання і аналіз. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

ІНФОРМАТИКА

Робота над проектом

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Виконати міні-проект "Профілактика туберкульозу"

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Закінчити проект

23.05.2022

АЛГЕБРА

Повторити §28, №№1035, 1036, 1039, 1040. 7 клас. Алгебра. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Ч. №1 - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 39. Вправи 546, 547, 548, 549. Д/З Вправа 550. Опрацюйте відеоурок і виконайте його завдання. 7 клас. Українська мова. Вигук як особлива частина мови (Тиж.10:ВТ) - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 50, відповідна сторінка зошит.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Повторити матеріал підручника параграф 19 - 22, ст. 103- 125. Виконайте тестові завдання (QR- код) за розділом V у підручнику ст. 125.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Урок літератури рідного краю. Літературна Київщина. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Продовження теми:"Визначні місця світу" с.176-178 впр.10-12;впр.11(виписати основне).

ГЕОГРАФІЯ

Повторіть теми "Євразія", "Океани".

20.05.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Визначні місця світу с.173-175 впр.5,6,8.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Урок виразного читання. Ліризм поезій А. Малишка.

АЛГЕБРА

Вивчити §28, №№1031-1034, 3.28. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Алгебра 7 - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольне читання вголос тексту художнього стилю.

ХІМІЯ

Опрацювати параграф 24, виконати лабораторний дослід 10. Взаємодія води з оксидами Поняття про гідрати оксидів. Індикатори. Дія на кислоти та луги. - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Самостійна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-20_13-03-45-714.jpg

19.05.2022

БІОЛОГІЯ

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-19_08-37-44-750.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-19_08-37-45-412.jpg

УКРАЇНСЬКА МОВА

Вправа 540 усно, 542, 543, 545 письмово. Д/З Вправа 544.

ГЕОГРАФІЯ

Повторити параграф 57-61, підготуватись до самостійної роьоти "Океани". Підручник сторінка 244, 245.

ФІЗИКА

Лабораторна робота№11 7 клас. Фізика. Лабораторна робота «З’ясування умови рівноваги важеля» (Тиж.8:ЧТ) - YouTube

Лабораторна робота №11 ''Умови рівноваги важеля'' 7 клас - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §§7-9

18.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Поєднання уявного і реального світів. Виконайте завдання.

1. Аналіз тексту.

1. Де і коли відбуваються події?

2. Чому ми не можемо визначити час і простір?

3. Які світи ми бачимо у творі?

4. Що є центром уваги автора?

5. Чому Книга є центром світів?

6. Як Корнелія Функе описує книги? Знайдіть цитати

7. Чому автор приділяє особливу увагу опису приміщень, де зберігаються книги, їх запаху, кольору?

8. Чи можемо ми визначити героїв твору та розподілити їх на позитивних та негативних? Схема доповнюється героями за світами.

Фантастичний світ

Реальний світ

9. Чи можемо ми сказати, що всі фантастичні герої негативні, а реальні- позитивні?

10. Для чого автор чітко поділяє героїв на позитивних і негативних? (Це риса роману-фентезі. Боротьба Добра і Зла.

11. Чи можемо ми вважати Меггі головною героїнею? Чому?

2. Робота над характеристикою образу Меггі.

1. Коли ми вперше знайомимося з Меггі? Чому на фоні нічного дощу? Що символізує нічний дощ?

2. Знайдіть опис дівчинки.

3. У чому була особливість дівчинки? Доведіть.

4. Як Меггі відносилася до книг?

5. Ким був батько Меггі?

6. Як би ви охарактеризували дівчинку?

7. Яких героїв з інших творів нагадує Меггі?

8. Яка була місія у Меггі та її батька Мортімера?

9. Які саме Меггі повинна була пройти духовні випробування ?

Духовні випробівання Мегі :

10. Що допомогло Меггі пройти випробування ?

11. Яка була улюблена квітка Меггі? Чому? Символом чого є мак?

12. Як закінчується історія?

13. Чому саме письменницею?

14. З якою метою Корнелія Функе описує світ Книги? Яка авторська думка роману?

Домашнє завдання Скласти відгук на тему « Цінності, які дарують нам книжки»

АЛГЕБРА

Вивчити §27, №№1006-1009, Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом (7 клас. Алгебра) - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Найвідоміші мости світу с.167 впр.1-3 (усно); с.168-169 впр.4,6 (письмово); с.171 впр.2 (письмово)

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Опрацювати параграфи 23-25. Відповіді на запитання та завдання. Повторити параграфи 20-22, підготуватися до контрольної роботи.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Конспект до уроку. Музичне мистецтво 7 клас "Музика з телеекрану" - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Передивитись відео, виконати малюнок. Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності. Урок образотворчого мистецва. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube

17.05.2022

ФІЗИКА

Вивчити §34, вправа 34(3,4). Момент сили Умова рівноваги важеля - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §26, №№984-986,989,990

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Образ Меґі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Домашнє завдання: написати характеристику образу Меґі.

ІНФОРМАТИКА

Сьогодні вам потрібно визначитися із темою майбутнього проекту та створити сценарій і інформаційну модель гри. На наступних уроках вам необхідно відповідно до розроблених сценарію та інформаційної моделі реалізувати гри у середовищі Скретч.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 30, міні-проект "ВІЛ/СНІД - шляхи передачі та поширення в Україні та світі".

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом

16.05.2022

АЛГЕБРА

Вивчити §26, №№976-983. Графік лінійного рівняння з двома змінними (7 клас. Алгебра) - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Вправи 536, 537, 538, 539. Д/З Вправа 541.

БІОЛОГІЯ

Повторити пар. 31-49 (дві теми), підготуватись до контрольної роботи, міні-проект в простому зошиті один на вибір:

1. Спільноти тварин. 2. Чому мігрують тварини. 3. Як спілкуються тварини.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Повторити параграфи 19-22. Підготуватися до контрольної роботи.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Андрій Малишко. "Чому, сказати, й сам не знаю...". Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 264-265. Вивчіть напам'ять вірш (на вибір)

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль письма

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-16_12-32-18-828.jpg

13.05.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль читання(прочитати текст та виконати письмово завдання в зошиті).

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-13_08-26-47-520.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-13_08-26-55-624.jpg

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник". Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 261-264. Відеоурок для 7 класу А. Малишко - український поет. «Пісня про рушник» - YouTube

Документальний фільм Андрій Малишко - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §25, №№962-968

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 38. Вправи 529, 530 усно. 531, 533, 534 письмово. Д/ З Вправа 535.

ХІМІЯ

Повторити параграф 23, ст. 159 виконати завдання 4,6,7.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 61, закінчуємо практичну роботу 12 в контурній карті і в зошиті з друкованою основою. Північний льодовитий океан. Географічне положення. Клімат. Органічний світ. Географія 7 клас - YouTube

12.05.2022

ФІЗИКА

Повторити §§32,33 вправа 33(3,5) Закон збереження енергії 7 клас - YouTube

Фізика 7 клас Закон збереження і перетворення енергії - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 37. Вправи 522, 523 усно. 524, 525, 526, 527 письмово. Д/ З Вправа 528.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 60, продовжуйте роботу над практичною роботою. Індійський океан. Географічне положення. Рельєф дна. Органічний світ. Географія 7 клас. - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §§1-6

БІОЛОГІЯ

Самостійна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-12_08-37-31-908.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-12_08-38-33-971.jpg

11.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 267-268, прочитати "Чорнильне серце".

АЛГЕБРА

Вивчити §25, №№952-961 Лінійне рівняння з двома змінними (7 клас. Алгебра) - YouTube

3.25. Лінійні рівняння з двома змінними. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Контроль говоріння

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-11_10-08-37-387.jpg

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Опрацювати параграф 22. Відповіді на запитання та завдання. Князівство Феодоро. Утворення Кримського ханства. - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Передивитись відео, виконати малюнок. Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності. Урок образотворчого мистецва. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube

10.05.2022

ФІЗИКА

Вивчити §§32,33 вправа 32(3,4) Механічна енергія (7 клас) - YouTube

Механічна енергія та її види - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-11_12-26-20-394.jpg

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі. Експрес-урок за темою "Значення художнього прийому чаклунства у романі Мандрівний замок Хаула" - YouTube

ІНФОРМАТИКА

Реалізація програмного проекту 7 клас - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 29, виконати вправу на сторінці підручника 148 в простий зошит.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом

09.05.2022

АЛГЕБРА

Повторити §24, №№919, 922, 925, 928

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 37. Вправи 511, 512, 518 усно. 513, 514, 515, 516, 517 письмово. Д/ З Вправа 520.

БІОЛОГІЯ

Міні-проект "Використання тваринами знарядь праці".

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 22. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Утворення османської імперії. Правила Мехмеда ІІ - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Розвиток зв'язного мовлення. "Нова пригода Івана Сили". Продовження повісті Олександра Гавроша. Домашнє завдання: самому придумати і написати продовження цієї повісті

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Аудіювання. Test. Контроль аудіювання 7 клас - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 59, сторінка підручника 233.

05.05.2022

ФІЗИКА

Повторити §39 9 клас. Фундаментальні взаємодії у природі. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Вправи 502, 503, 505 усно, 504, 506, 507, 508, 509 письмово. Д/З Вправа 510.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 58, сторінка підручника 227, практична робота 12 (продовження) в контурній карті. Клімат та води Тихого океану - YouTube

Тихий океан.Географія.7 клас - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §24, №№906-912 3.24. Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 49, повторити параграфи 43-49. Підготуватись до тематичного оцінювання. ЕЛЕМЕНТАРНА РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН - YouTube

04.05.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Поєднання елементів казки і детективу у творі "Мандрівний замок Хаула".

Складання таблиці

Казкові елементи Елементи детективу

Складання «Паспорта художнього твору»

1.Назва твору _____________________________________________________.

2.Ім´я автора твору ________________________________________________.

3.Мова оригіналу __________________________________________________.

4.Рід літератури, до якого належить твір ______________________________.

5.Жанр літератури, до якого належить твір ____________________________.

6.Форма написання твору ___________________________________________.

7.Тема твору ______________________________________________________.

8.Ідея твору _______________________________________________________.

9.Герої твору _____________________________________________________.

10.Художні прийоми,які використано у творі __________________________.

Домашнє завдання.

Усно попрацювати над характеристикою образів роману.

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §23, №№658, 659, 663, 664.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Подорож до Австралії с.162-164 впр.1-4. Карпюк 7 Тема 4 Урок 2 Listening Сторінка 162-164 ✔Відеоурок - YouTube

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Опрацювати параграф 21. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Історія України. Кревська унія 1385 р. і українські території. (Тиж.9:ПН) - YouTube

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Опрацювати тему. Конспект. Вивчити пісню, записати відео. Музичне мистецтво 7 клас. Тема: "Святкова і розважальна музика: фестивалі, шоу-програми". - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео. За зразком на відео виконати малюнок. Декоративна скринька. Урок образотворчого мистецтва 7 клас. Декоративно-прикладне мистецтво. - YouTube

03.05.2022

ФІЗИКА

Вивчити §§30, 31, вправа 30(1-5) Механічна робота. Потужність. - YouTube

АЛГЕБРА

Вивчити §24, №№892-905 7 клас Алгебра 3 Розв’язування задача за допомогою лінійних рівнянь - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Діана Він Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 256-266.

ІНФОРМАТИКА

Урок 07. Етапи побудови інформаційної моделі - 7 КЛАС - YouTube

Онлайн-конспект з інформатики - Урок 29. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. (google.com)

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 28, відповідна сторінка зошит. Причини та наслідки вживання наркотичних речовин Наркотична залежність. Основи здоров'я. 7 клас - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Робота над проектом

02.05.2022

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §23, №№652-655 Геометрія 7 кл Описане і вписане коло правильн трикутника - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 36. Вправа 496 усно, 497, 498 письмово. Д/З Вправа 499.

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 48, практична робота 5 "Визначення форм поведінки тварин". Типи угруповань тварин. Характеристики спільнот тварин - YouTube

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 21. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Північно-Східна Русь. Утворення Московської держави. - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила - утілення непереможного духу українського народу, його доброти, щирості. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 254 - 260

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.158 впр.3 (письмово); с.161 впр.4 (письмово).

29.04.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.157 виконати письмово впр.2.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 236-254

ГЕОМЕТРІЯ

Вивчити §23, №№648-651. Описане та вписане коло трикутника. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 36. Вправа 491, 493 усно, 492, 494 письмово. Д/З Вправа 495.

ХІМІЯ

Опрацювати параграф 22. Вода, склад молекули, фізичні властивості, поширеність у природі. Вода - розчиник - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 47, робота в контурній карті, ст. підручника 222 (практична робота). Географічне положення Тихого океану. - YouTube

Географія. 7 кл. Урок 57. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані. Рельєф дна - YouTube

28.04.2022

ФІЗИКА

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-05-04_11-31-55-445.jpg

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 36. Вправа 486 усно, 487, 488, 489 письмово. Д/З Вправа 490.

ГЕОГРАФІЯ

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-28_10-14-56-098.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-28_10-14-57-026.jpg

АЛГЕБРА

Повторити §23, №№876, 879, 881.

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 47, відповідна сторінка зошит. Біологія. Тварини. Соціальна поведінка. Типи угруповання тварин. - YouTube

27.04.2000

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-27_08-49-17-929.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-27_08-49-17-825.jpg

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §22, №№625-629

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Визначні місця Лондону с.154-155 впр.4,1; с 156 вивчити слова.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Опрацювати параграф 20. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Історія України. Включення руських удільних князівств до складу ВКЛ та інші держави - YouTube

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Написати конспект, вивчити пісню. Музичне мистецтво 7 клас. Тема: "Електронна музика". - YouTube

Батькам - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Передивитися відео. Створити малюнок вулиці в перспективі. Вулиці, що творять образ міста. Образотворче мистецтво. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube

26.04.2022

ФІЗИКА

Повторити §§22-29, підготуватися до контрольної роботи.

АЛГЕБРА

Повторити §23, №№866, 869, 871, 874.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Рюноске Акутагава. "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за розділом "Світова новела"

ІНФОРМАТИКА

Створення ігрового проекту «Ловимо зірки" в Scratch 7 клас - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграфи 25-26, відповідна сторінка зошит. Види підліткових компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу. - YouTube

ХВОРОБИ ЦИВІЛІЗАЦІЇ - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Працюємо над проектом

25.04.2022

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §22, №№620-623. 7 клас Геометрія Геометричне місце точок - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

переказ 7 клас - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 46, відповідна сторінка зошит. Форми поведінки тварин - YouTube

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати параграфи 19-20. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Центральна та Східна Європа у Х-ХV ст. Моравія, Чехія, гусити, Польща - YouTube

7 клас. Всесвітня історія. Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст. Угорщина, Литва. - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Олена Теліга. "Сучасникам". Моральний заповіт нащадкам. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 229-235

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.153-154 впр.1, 3(письмово). Карпюк 7 Тема 4 Урок 2 Vocabulary Сторінка 153-154 ✔Відеоурок - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Повторити параграфи 42-56, підготуватись до контрольної роботи. сторінка підручника 218 в простий зошит.

22.04.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати відеоурок та виписати головне. 7 клас. Англійська мова. Кіно. Враження. Урок 4 (Тиж.2:ПН) - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. "Захочеш - і будеш". Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 224-228.

Олег Ольжич / Біографія / «Захочеш – і будеш» , «Господь багатий нас благословив» / відеоурок 7 клас - YouTube

ГЕОМЕТРІЯ

Вивчити §22, №№616-619. Геометричне місце точок. Коло та круг. Геометрія 7 клас - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Домашнє завдання. Самостійна робота за темою «Правопис прийменників»

1. Знайди правильні твердження: (1б)

А) в українській мові близько двохсот прийменників;

Б) абсолютний чемпіон за кількістю прийменників – родовий відмінок;

В) усі прийменники вживаються з місцевим відмінком;

Г) з родовим відмінком вживається 50 прийменників

2. Похідні прийменники пишуться … (0,5б)

3. З’ясуй правило, коли прийменники пишуться окремо. (0,5б)

4. У якому рядку прийменники пишуться через дефіс? (0,5б)

А) по/серед, в/супереч, за/ради, по/над

Б) з/над, з/поміж, з/поза, задля

В) з/під, з/понад, із/за, з/попід

Г) залежно/від, у/результаті, за/винятком, під/кінець

5. У якому рядку прийменники пишуться окремо? (0,5б)

А) відповідно/до, під/час, на/перед, на/в/круги

Б) чере/з, по/між, у/продовж, на/в/коло

В) по/перед, з/гідно/з, залежно/від, із/за

Г) із/нас, о/п’ятій, за/межею, побіля/ставу

6. Запиши прийменники у три колонки, залежно від їхнього правопису (разом, окремо, через дефіс(sad) (3б)

По/між, під/час, із/за, по/над, згідно/з, з/над, з/заду, від/лісу, із/під.

7. Склади речення з прийменником, який пишеться разом. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)

8. Склади речення з прийменником, який пишеться окремо. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)

9. Склади речення з прийменником, який пишеться через дефіс. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)

10. Виправ помилки. (3б)

Назвати по прізвищу

По вашій вині

По вихідних

В десять годин

Поставити в приклад

По приїзду

На українській мові

Заходи по поліпшенню

На наступний день

ХІМІЯ

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-26_11-54-46-758.jpg

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграфи 55-56. Робота в контурній карті. 7 клас Географія Країни та Населення Євразії - YouTube

Населення Євразії - YouTube

21.04.2022

ФІЗИКА

Вивчити §29, вправа 29 (1-3). Умови плавання тіл Водний транспорт - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Опрацюйте відеоурок.

7 клас Українська мова Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Людмила Зленко - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 53, контурна карта підручник ст. 207 практична робота, пар. 54.

ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ ВИСОТНА ПОЯСНІСТЬ - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §23, №№857-865. Лінійне рівняння з однією змінною (7 клас. Алгебра) - YouTube

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграф 45, лабораторне дослідження "Спостереження за поведінкою тварин".

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-21_10-07-50-056.jpg

20.04.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 248-252.

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §21, №№598-601. Задачі на побудову. Урок 5. - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

с.152 впр.1 (переписати в зошит та перекласти).

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Контрольна робота. Пройти ДВА онлайн-тестування. Перше посилання - join.naurok.ua, код доступу 2222270. Друге посилання - https://vseosvita.ua/test/start/nth653. Повторити параграфи 15-19.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео, написати конспект, вивчити пісню. електронна музика та її інструменти. 7 клас - YouTube

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

передивитися відео, виконати малюнок "Народна іграшка". "Народна іграшка" образотворче мистецтво 7 клас - YouTube

19.04.2022

ФІЗИКА

Повторити §§27,28, лабораторна робота №10 (стор.185). 7 клас. Фізика. Лабораторна робота “З’ясування умов плавання тіл” (Тиж.4:ЧТ) - YouTube

АЛГЕБРА

Вивчити §23, №№848-856. Загальні відомості про рівняння. Лінійні рівняння з однією змінною - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Герберт Джордж Уеллс. "Чарівна крамниця". Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики. Д/З Заповнити таблицю «Світ дітей в новелі «Чарівна крамниця».

1.Ставлення до крамниці ще до її відвідин.

2.Як потрапив до крамниці.

3.Розмова із продавцем.

4.Ставлення до побачених див.

5.Поведінка після зникнення.

6.Спогади про крамницю.

Виконайте тест письмово. У зошит запишіть тільки відповіді

Тести для перевірки знань змісту оповідання Герберт Уеллс " Чарівна крамниця"

1. На якій вулиці знаходилась чарівна крамниця?

а) Ріджент-стріт; б) Оксфорд-стріт; в) Бейкер-стріт.

2. Як звали хлопчика з оповідання "Чарівна крамниця"?

а) Джек; б) Джіп; в) Джо.

3. Який предмет діставав продавець з кишень, з рота, з капелюха?

а) скляні кульки; б) олов"яні солдатики; в) ляльки.

4. Для яких дітей чарівна крамниця завжди була зачинена?

а) для жорстоких; б) для добрих; в) для плаксивих.

5. Як звати хлопчика, перед яким двері крамниці були зачинені?

а) Герберт; б) Евелін; в) Едвард.

6. Яка вивіска була на дверях крамниці?

а) "Справжня чарівна крамниця"; б) "Чарівна крамниця"; в) "Крамниця"

7. Чию вихованість успадкував Джіп?

а) мамину; б) татову; в) бабусину.

8. Під що заховав продавець Джіпа,і той зник?

а) відро; б) барабан; в) подушку

9. Що було під капелюхом в Джіпового батька?

а) голуб; б) півень; в) курка.

10. Скільки пакунків одержав Джіп, вийшовши з крамниці?

а) 4; б) 3; в) 5.

11. Що було у тих пакунках?

а) солдатики і кошеня; б) солдатики і кролик; в) солдатики і собака.

12. Скільки грошей заплатив батько за товар з чарівної крамниці?

а) 10 доларів; б) нічого; в) 20 доларів;

ІНФОРМАТИКА

7 клас опис моделей в середовищі програмування - YouTube

§ 32. Опис моделі у середовищі програмування. Вправа 35 | 7 клас | Казанцева - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 25, відповідна сторінка зошит. Тема.«Найближче оточення дитини.Вплив родини і друзів.Принципи формування між особистих стосунків.» - YouTube

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Починаємо проект "Технологія виготовлення столової білизни".

Вишивка майстер клас (дистанційне навчання) - YouTube

Вишивка хрестиком з нуля для початківців - YouTube

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Легка атлетика,біг/Модуль легка атлетика школа/Біг/ / ТиДиви (tydyvy.com)

18.04.2022

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §21, №№594-597. Задачі на побудову. Урок 1. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Параграф 35. Вправа 473, 475, 479 усно, 474, 476, 477, 478 письмово. Д/З Вправа 481.

БІОЛОГІЯ

Опрацювати параграфи 43, 44, відповідна сторінка зошит. Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка - YouTube

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати параграф 19, розділи 1-3, стор. 103-107. Пройти онлайн-тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jhf200.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота. Код доступу 4332141. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Домашнє завдання: написати твір на одну із тем

o«Чи варто за добро відповідати жорстокістю» (за твором Л. Пономаренко «Гер переможений»).

o«Чи заздрю я щастю Павлуся» (За твором О. Стороженка «Скарб»).

o«Хто доброго чоловіка минає, той щастя не має» (за твором Б. Лепкого «Мишка»).

o«Яким я уявляю людське щастя».

o«Істинні та фальшиві цінності в житті людини»

o«Від чого залежить мій власний вибір».

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.151 впр. 5-7. Карпюк 7 Тема 4 Урок 1 Speaking Сторінка 148-151 ✔Відеоурок - YouTube

15.04.2022

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.150 впр. 4. Написати невеличку розповідь про улюблений фільм чи серіал.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Любов Пономаренко. "Гер переможений". Особливості художніх засобів новели.

Пройти онлайн-тестування. Код доступу 6266258. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §21, №№590-593. Задачі на побудову. Урок 2. - YouTube

УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацювати § 35. Вправи 466, 467 усно, 468, 470, 471 письмово. Д/З Вправа 472.

ХІМІЯ

Повторити пар. 19-20, виконати один навчальний проект на вибір за темами: "Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води", "Доведення наявності кисню".

14.04.2022

ФІЗИКА

Повторити §§27,28 вправа 28 (5,7).

УКРАЇНСЬКА МОВА

§ 35. Вправи 454, 455 усно, 456, 458, 459, 462, 464 письмово. Д/З Вправа 465.

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 51, позначити в контурній карті зони: Арктичні пустелі, тундра та лісотундра (розфарбувати ). Арктичні пустелі Євразії, тундра, лісотундра. - YouTube

Рослинний і тваринний світ Євразії. Ч. 1 Арктичні пустелі та тундра. Природознавство четвертий клас. - YouTube

АЛГЕБРА

Повторити §22, №№838-843. 3.22. Загальні відомості про рівняння. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube

БІОЛОГІЯ

Контрольна робота

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-14_12-14-19-208.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-14_12-14-20-032.jpg

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Історія розвитку легкої алетики/Модуль легка атлетика ,школа / ТиДиви (tydyvy.com)

13.04.2022

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі "Чарівна крамниця". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 241-248.

Код доступу 9716671. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

ГЕОМЕТРІЯ

Вивчити §21, №№587-589. задачи на побудову 7 клас - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Урок домашнього читання с.180-182 впр. 2-4 + словникова робота.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повторити параграфи 15-19. Підготуватися до контрольної роботи. 7 клас. Історія України. Узагальнення Галицько-Волинська держава. - YouTube

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео. Вивчити пісню. МУЗИКА В МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ 1урок 7клас - YouTube

"Гей, ви, козаченьки..." - пісня про козаків | "Hey, cossacks..." - song about ukrainian cossacks - YouTube

12.04.2022

ФІЗИКА

Вивчити §28, вправа 27(3,4,5). Умови плавання тіл - YouTube

АЛГЕБРА

Вивчити §22, №№831-838. 7 клас Алгебра 1. Загальні відомості про рівняння - YouTube

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Новела " Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 230-236

ІНФОРМАТИКА

Практична робота 5. Складання алгоритмів із повторенням та розгалуженням. Завд. 4 | 7 клас | Морзе - YouTube

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Опрацювати параграф 24,25 відповідна сторінка зошит.

11.04.2022

ГЕОМЕТРІЯ

Повторити §20, №№572-575

УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольна робота. Прислівник.

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-11_09-32-09-975.jpg

/Files/images/1_veresnya_2021/зображення_viber_2022-04-11_09-32-09-702.jpg

БІОЛОГІЯ

Повторити параграфи 31-42. Міні-проект "Періоди та тривалість життя тварин".

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Повторити параграфи 16-18. Пройти онлайн-тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4631976.

7 клас. Всесвітня історія. Середньовічні школи та університети (Тиж.2:ЧТ) - YouTube

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Любов Пономаренко. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму і толерантності. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 217-221.

відеоурок Любов Пономаренко « Гер переможений » / 7 клас українська література дистанційне навчання - YouTube

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Опрацювати с.149 впр.2-3. Карпюк 7 Тема 4 Урок 1 Speaking Сторінка 148-151 ✔Відеоурок - YouTube

ГЕОГРАФІЯ

Опрацювати параграф 50, сторінка підручника 198, робота в контурній карті.

Географія. 7 клас. Тема: «Озера Євразії» - YouTube

БАГАТОРІЧНА МЕРЗЛОТА СУЧАСНЕ ЗЛЕДЕНІННЯ НА ТЕРИТОРІЇ ЄВРАЗІЇ - YouTube

Кiлькiсть переглядiв: 145

Коментарi