Вивчити §11. Нерівномірний рух 7 клас - YouTube
Вивчити §6. №№147, 150. Урок №6. Вертикальні кути, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube
Працюємо над виробом.
Зробити аналіз контрольної роботи за 24.10
Урок 9 (7 клас) Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. - YouTube
Пройти тестування з інформатики Тестування: Об'єкти електронних таблиць - аркуш, клітинка, діапазон клітинок (vseosvita.ua)
Домашнє завдання з української літератури: опрацювати життєпис Тараса Шевченка, прочитати його твори "Мені тринадцятий минало" і "Тополя"
Сьогодні пишемо стислий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. Для початку опрацюйте матеріал відеоуроку 7 клас. Українська мова. Урок мовленнєвого розвитку. (Тиж.9:ПТ) - YouTube
Повторити §§1-6. Завдання для перевірки знань(стор.41). Підготуватися до контрольної роботи.
Опрацювати параграф 14, 15. Лабораторне дослідження: будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків. Молюски, їхні особливості - YouTube
Лабораторне дослідження
Тема: Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.
Мета: ознайомитися із зовнішньою будовою молюсків та їхніх черепашок, визначити риси складності їхньої будови у порівнянні з червами.
Обладнання, матеріали та об’єкти дослідження: колекція мушель двостулкових і черевоногих молюсків, лупи, лінійки.
Хід роботи
1. Розгляньте черепашки беззубки та ставковика звичайного. Визначте форму, забарвлення, розміри черепашок.
2. Знайдіть на черепашці беззубки місця прикріплення м'язів-замикачів.
3. Знайдіть на черепашці ставковика верхівку та отвір.
4. Намалюйте черепашки ставковика і беззубки, позначте їхні частини.
Висновок: (порівняйте будову мушлі черевоногих та двостулкових молюсків).
Домашні справи с. 48-49 впр.1,2,4(письмово).
Опрацювати параграф 6, відповідна сторінка зошит. Безпека пасажира Небезпечні вантажі. 7 клас. Основи здоров'я - YouTube
Урок №6 Основи здоров'я 7 клас, Арапакі І.Г. - YouTube
Ідея віротерпимості в романі В. Скотта "Айвенго". Ровена і Ребекка - дві різні долі.
Домашнє завдання: порівняльна характеристика образів леді Ровени і Ребекки. На наступний урок підготуйте матеріали про Ісаака
Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Техніка безпеки під час уроку з волейболу - YouTube
Повторити §5. №№128, 130 і 133
Підсумковий урок по темі" Після школи".
Зараз проходимо тестування Тестування: Хімічні формули. Прості та складні речовини (vseosvita.ua)
Прості і складні речовини. Метали і неметали - YouTube
Опрацювати параграф 16. Географія. 7 кл. Урок 18. Африка. Природні зони, закономірності їх розміщення. Частина І. - YouTube
В. Скотт. "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі
Домашнє завдання: підготуватися до характеристики жіночих образів роману "Айвенго"
Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube
Опрацювати параграф 15.
Вивчити §10. Графіки рівномірного прямолінійного руху - YouTube
Опрацювати параграф 11-12.
Продовження теми "Архітектура". Передивитися відео, виконати малюнок. Урок образотворчого мистецтва у 7 класі на тему: "Архітектурні пам'ятки рідного краю (фортеця)". - YouTube
Повторити параграфи 1-4. Контрольна робота.
Повторити §6. №№167, 171, 173, 176.
Урок домашнього читання с.42-43 впр.1-4;впр.1,2(усно); впр.3-4(письмово).
Повторити параграфи 1-5. Контрольна робота.
Карнавал - свято музики і танцю. Карнавал -свято музики і танцю - YouTube
Венеціанський карнавал - YouTube
Опрацювати параграф 10, ст. 75 завдання 2. Виконати лабораторний дослід 4.
Повторити §§8,9. Вправа9(5).
Повторити §5. №№123, 126. Суміжні кути. Властивість суміжних кутів. - YouTube
Проект 2. Технологія виготовлення заколки. Об'єкт проектної діяльності: Заколка. Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія: Технологія виготовлення штучних квітів.
Мета: сформувати знання та удосконалити вміння і навички виготовлення квітів з стрічок та підручних матеріалів і застосовувати дані знання при виготовленні прикрас на голову; розвивати уяву, увагу, пам'ять, творче та логічне мислення; виховувати акуратність, уважність, любов до праці.
Інструменти та матеріали: Тканина, стрічки, резинка для волосся, голки в гольничці, нитки.
Зміст проекту І. Історична довідка. ІІ. Ескіз виробу. ІІІ. Технологічна картка. IV. Висновок. Хід роботи над проектом 1. Історія виникнення заколок для волосся
Майстер-клас «Заколка для волосся» - YouTube
DIY Rose.Заколка .Троянда з атласної стрічки 2.5 см та мереживом. - YouTube
Бантик-заколка своїми руками - YouTube
Квітка з атласної стрічки 2,5 см, заколка, резинка.Просто і легко! Канзаші. МК. DIY - YouTube
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ „ДІЄСЛОВО ЯК ЧАСТИНА МОВИ”.
ВАРІАНТ 1
1. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.
А Працював би, купують, заспіваймо. Б Будемо говорити, обступаючи.
В Розуміючи, надісланий, ховаючи. Г Учити, навчивши, учіння.
2. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.
А Охопити, побачити, ішов.
Б Говорити, спати, сміятися.
В Сидіти, наїжачитися, діждалися.
Г Малювала, стежити, махати.
3. Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини:
А) Ще почуєте про нього не раз.
Б) Відчуваєте пахощі лугових трав?
В) Прополете моркву, потім поллєте квіти.
Г) Будете читати вголос.
4. Укажіть ряд дієслів, які змінюються за особами:
А) Порадив, слухаю, зрозумієте Б) Опанував, вітали, росла.
В) Розшукаю, спитаємо, знало. Г)Запитую, розкажеш, малюють.
5. Укажіть ряд дієслів, які не мають складеної форми майбутнього часу:
А.) Рахувати, здійснювати, відновлювати.
Б) Поздоровити, обладнати, утворити.
В) Пробувати, перечитувати, зігрівати.
Г) Закладати, підбирати, гукнути.
6.Укажіть ряд дієслів, які змінюються за родами:
А.) Покричить, сповістив, блукав. Б) Виглянув, задумав, переліз.
В) Викине, протримається, розрісся. Г) Братиме, прочитають, кричить.
7. Установіть відповідність між розділами науки про мови і предметом їх вивчення
1. Синтаксис А розділові знаки
2.Морфологія Б будова речення та словосполучення
3. Пунктуація В правильне написання слів
4. Орфографія Г значення слів
Д частини мови
8. Установити відповідність між дієсловами та їх формами
1 інфінітив А намальований
2 особова форма Б малювати
3 Дієприкметник В намальовано
4 дієприслівник Г малюватимемо
Д малюючи
9. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.
1. Кайдаш наказав синам гребти сіно . А Підмет
2. Творити –призначення кожного. Б Присудок
3. Учитель почав розповідати. В Додаток
4. Бажання малювати охопило Шевченка Г Означення
Д Обставина
10 . Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.
1 Минулий. А. Сподіватимусь, малюватимете.
2Теперішній. Б. Відпочинеш, полечу.
3 Майбутній, складна форма. В. Працюють, ігнорує.
4. Майбутній час, складена форма Г Сконала, допомогли.
Д Буду грати, будеш лякати
11.Запишіть дієслова в три колонки залежно від того, у якому часі їх вжито: 1)у теперішньому; 2) у минулому; 3) у майбутньому. . Дієслівні форми, у яких час не визначається, не виписуйте.
Озивається, стямився, вечоріє, забув, стихне, подумайте, дивуватимусь, смієшся, скористалася, клубочаться, змерхне, шелестить, вернемося,
кліпнув, смер кає , снитиметься , сюрчали, збагнула, хочете,
підпадьомкатиме, допоміг би, заїжджав, дякуємо.
Ключ. З других букв має скластися закінчення рядка (шість слів) з народної пісні: “Чом, чом… ?”
12. Запишіть дієслова в три колонки залежно від того, у якій особі їх вжито: 1) у 1-й; 2) у 2-й; 3) у 3-й. Дієслівні форми, у яких особа не визначається, не виписуйте.
Спостерігаю, під’їжджаєте, спізниться, проколють, ойкнеш, думав,
полишимо, бачать, знайдете, встигнемо, даси, оцінить, стверджую, дякують.
Ключ. З других букв має скластися початок вислову О. де Бальзака: “… — закон як мистецтва, так і життя”.
13. Перепишіть. Від дієслів, що в дужках, утворіть форми майбутнього часу. Визначте вид і особу дієслів.
1. Робота (не йде), якщо (сидіти) й (чекати) (О. Копиленко). 2. Коли я (не горіти), ти (не горіти), коли ми (не горіти), то хто ж тоді буде світити? (Ю. Збанацький) 3. Мені до скону отчий край (здаватися) раєм (Д. Луценко). 4. Навесні на місці старого молодий буде лист, зелений, він з вітром (розмовляти), (хапати) жилками своїми сонячний промінь, під дощем (купатися) й росою (умиватися) (Остап Вишня). 5. Неначе пісні вічної рядки, (дзвеніти) дороги під тобою (Т. Коломієць). 6. Сонце (ронити) з неба квітки на хвилі дніпрові, осінні (В. Сосюра). 7. І скільки ви (пливти), весь час (вітати) вас своїм щебетанням веселі жовтобрюшки, (підпадьомкати) на вашу честь перепел і (дерчати) деркач.
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. - YouTube
Опрацювати життєпис Тараса Шевченка. Українська література, 7 клас - #Відкритийурок - YouTube
Виконайте завдання аудіоуроку. переказ 7 клас - YouTube
Вивчити §6. №№159, 162, 165. Алгебра на тему "Піднесення одночленів до степеня". Для 7-го класу. Підготувала Турятко Г. В. - YouTube
Опрацювати параграф 10, Практична робота 1.
ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах
Мета: визначити особливості будови різних видів комах, які є результатом їхнього пристосування до способу життя.
Обладнання та матеріали: колекції комах, відеофрагменти, фотографії або слайди презентації із зображеннями представників різних видів комах, підручник, зошит.
Хід роботи
1. Розгляньте колекції або зображення представників різних видів комах.
2. Оберіть кілька різних комах, яких ви будете досліджувати..
3. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел, опишіть особливості життєдіяльності обраних комах: середовище, у якому живуть, як живляться тощо. Заповніть другий стовпчик таблиці.
4. Визначте особливості форми й будови окремих органів обраних комах: вусиків, крил, ходильних ніг тощо. Визначте найхарактерніші риси будови, що відрізняють кожну комаху з-поміж усіх інших. За результатами дослідження заповніть таблицю за зразком.
5. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя комахи.
Таблиця до практичної роботи №1 «Виявлення прикладів пристосування до способу життя комах»
1 стовпчик - Назва комахи, 2 ст. - Особливості способу життя, 3 ст. - Будова ротового апарату, 4 ст., - Будова крил, 5 ст. - Будова ходильних ніг, 6 ст. - Інші особливості та пристосування.
Позакласна діяльність. Опрацювати с.41 впр. 9-10.Карпюк 7 Тема 1 Уроки 1-2 Look Back Сторінки 35-41✔ Відеоурок - YouTube
Контрольна робота. 7 клас
Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко "Захар Беркут"
Кожна правильна відповідь 0,5 бала
1. До суспільно-побутових пісень відносяться
а. кріпацькі, веснянки, наймитські , кріпацькі пісні
б. козацькі, кріпацькі, чумацькі, бурлацькі, солдатські пісні
в. козацькі, історичні, рекрутські, заробітчанські пісні
г. наймитські, жниварські, чумацькі, солдатські пісні
2. Серед наведених пісень виберіть чумацьку пісню
а. "Ой на горі та женці жнуть"
б. "Стоїть явір над водою"
в. "Дозвілля молоді"
г. "Ой у степу криниченька"
3. Розпач і біль матері емоційно передано у пісні
а. "Ой на горі та женці жнуть"
б. "Ой у степу криниченька"
в. "Гомін, гомін по діброві"
г. "Стоїть явір над водою"
4. Прочитайте уривок з пісні "ой у степу криниченька": "Ой прилетіла сива зозуленька/ та все "ку-ку" та "ку-ку ". В уривку використано художній засіб:
а. метафору
б. гіперболу
в. епітет
г. порівняння
5. Виберіть декілька ознак суспільно-побутових пісень
а. відображені настрої народу, викликані різними явищами суспільного життя
б. їм притаманні театральність, динамічність й енергія
в. пісні сповнені тугою за батьківщиною, сім'єю
г. в них розповідається про причини, які змушували українсців поневірятися
д. в них оспівувається українська природа
6. Розмір коломийкового вірша має
а. 18 складів
б. 14 складів
в. 12 складів
г. 10 складів
7. У коломийках про дозвілля молоді дівчина хоче, щоб сопілочка розкололася, бо
а. її чути на все село
б. не сопілка тото грає, а любкове серце
в. сопілка сумно грає й дівчина ходить засмучена
г. дівчина не любить музики сопілки
д. хлопець зрубав калиноньку й зробив з неї сопілку
8. Події повісті Івана Франка "Захар Беркут" відбуваються у
а. ХІІ столітті
б. ХІІІ столітті
в. ХІV столітті
г. ХV столітті
9. Які художні прийоми використав Іван Франко в такому реченні "Немов огонь, пущений по скошеній сіножаті, повзе покіс за покосом і злизує копицю сухого сіна за копицею - так тухольці спихали монголів з одного становища за другим у воду, в холодні обійми смерті"
а. гіпербола, порівняння
б. метафора, епітети
в. порівняння, алегорія
г. алегорія, інверсія
д. порівняння, паралелізм
10. Виберіть декілька варіантів відповідей для характеристики Максима Беркута
а. обережний, хитрий
б. цілеспрямований, витривалий
в. гордий і розсудливий
г. підступний і зарозумілий
д. волелюбний і чесний
11. Установіть відповідність між реплікою та літературним героєм ( 1 бал)
1 "Раз мати родила, раз і гинути прийдеться" A Мирослава
2 "Усе ж таки життя краще, ніж смерть!" B Захар Беркут
3 "Хвиля його смерті буде й моєю смертю!" В Максим Беркут
4 "Беркути додержують слова навіть Г Бурунда-бегадир
ворогові й зрадникові" Д Тугар Вовк
5 "Я не стою о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі,
той зазнав гіршого, ніж смерть...""
Достатній рівень
1. Вкажіть символи-образи та їх значення, що наявні в повісті «Захар Беркут» ( 1бал).
2. Дайте визначення поняття «коломийка» та вкажіть розмір коломийкового вірша ( 1бал).
3. Дайте визначення поняття «пафос» та вкажіть, який пафос переважає у козацьких піснях. (1 бал).
Високий рівень
Написати твір (3 бали)
1. Сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй Батьківщині (за повістю “Захар Беркут”).
2. Роль пісні в житті українського народу.
3. Простота і мудрість коломийок.
Контрольний переказ
Повторити параграф 4, 5. Міні-проект в простий зошит "Ознаки небезпечних територій. Маркування небезпечних територій. Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів, якщо опинились на замінованій території. Взаємодія з рятувальними службами.Заходи безпеки при виявленні вибухонебезпечних предметів - YouTube
ДІЇ У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА
негайно припинити всі роботи в місці (районі) виявлення предмета (заглушити двигуни, зупинити техніку);
по можливості ПОПЕРЕДИТИ про знахідку інших осіб, які знаходяться поруч;
швидко ВІДВЕСТИ на максимальну безпечну відстань (не менше 100 метрів) усіх людей, які знаходяться поблизу, при цьому рухатись назад необхідно по своїх слідах;
у разі залишення підозрілого предмета невідомою особою, свідком чого ви стали, необхідно ЗАПАМ’ЯТАТИ її зовнішність, одяг, автотранспорт та його номерні знаки;
ПОЗНАЧИТИ місцезнаходження предмета, по можливості огородити його (для огорожі можна використовувати різні підручні матеріали: дошки, жердини, гілки, мотузки, шматки яскравої матерії тощо);
по можливості у разі наявності фотозасобів здійснити фотофіксацію предмета та місце його розташування;
зберігайте спокій та НЕ ПАНІКУЙТЕ, при цьому надавайте допомогу літнім, важкохворим людям і дітям;
негайно ПОВІДОМТЕ оперативні служби, надавши інформацію про характерні ознаки предмета (місце його розташування, дату і час виявлення та особу, яка його виявила), за телефонами:
102 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ОБ’ЄКТА;
101 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ БОЄПРИПАСІВ;
не допускайте до небезпечної зони інших людей та, знаходячись якнайдалі від місця виявлення або за будь-яким захисним укриттям, обов’язково дочекайтеся представників правоохоронних органів або ДСНС України;
у разі загрози виникнення вибуху негайно лягайте на землю у найближче заглиблене місце (канави, ями, ритвини тощо), ногами до епіцентру вибуху, обличчям вниз та прикрийте голову якимись речами або руками, при цьому долонями щільно закриваючи вуха та відкривши рот для урівноваження тиску.
Звуковий (акустичний удар) може призвести до розривів судин та барабанних перетинок
Категорично забороняється:
– брати вибухонебезпечний предмет у руки, зберігати його, нагрівати та ударяти по ньому;
– переносити, перекладати, перекочувати його з місця на місце;
– намагатися розібрати;
– використовувати для розведення вогню, кидати, класти у вогонь;
– заносити в приміщення;
– закопувати в землю;
– кидати в криницю або річку;
– здавати на металобрухт;
– використовувати для виготовлення саморобних піротехнічних засобів – петард чи вибухових пакетів.
В. Скотт. "Айвенго". Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу в романі В. Скотта "Айвенго" Зарубіжна Література 7 клас. Образ Айвенго. Кодекс лицаря. Художні засоби створення образу - YouTube
Літературний диктант
1.У якій країні відбуваються події роману В. Скотта “ Айвенго”
А) Англія Б) Франція В) Австрія
2. Між якими народами йшла боротьба у романі “ Айвенго”
А) англо- саксами та норманцями Б) англійцями та французами В) англійцями та австрійцями 3. Як називали Айвенго в романі
А) лицар Левине Серце Б) лицар Позбавлений Спадку В) Робін Гуд
4. Хто перебував у полоні герцога Австрійського
А) Айвенго Б) Локслі В) лицар Левине Серце
5. Хто переміг у турнірі й одержав вінець за мужність у Ашбі
А) Річард Б) Айвенго В) Локслі
6. Що було написано на щиті лицаря – переможця турніру
А) Дездичадо Б) Лицар без спадку В) Лицар Левине Серце
7. Кого було обрано королевою краси на турнірі
А) Ребекку Б) Ровену В) королеву Англії
8. Кого називали Чорним лицарем
А) Вільгельма Б) Річарда В) Айвенго
9. Хто забрав пораненого Айвенго з поля бою
А) леді Ровена Б) Ребекка В) Ульріка
10. До чийого замку потрапив Седрик зі своїми супутниками
А) Фрон де Бефа Б) Буагільбера В) Де Брасі
11. Хто врятував Ребекку від смерті
А) Робін Гуд Б) Айвенго В) Чорний лицар
12. Норманський завойовник Англії ХІ ст.
А) Вільгельм Б) Річард В) Айвенго
Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube
Вивчити §5. №№118, 120. Урок №5. Суміжні кути, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube
Продовження теми: Улюблені заняття с.36-39. Опрацювати відеоурок та виконати впр.5(б);впр.7(письмово).
Опрацювати пар. 8. Ст. 64 завд. 3-6
Опрацювати пар. 13.14, в контурній карті позначити кліматичні пояси і області Африки, виконати практичну роботу 4.
В. Скотт. "Айвенго". Динаміка сюжету і гумор. Робота над змістом роману.
В. Скотт "Айвенго". Тест на знання тексту
Запитання 1
Ознаками історичного роману є
варіанти відповідей
великий обсяг твору
велика кількість героїв
зображення історичних подій
історичні персонажі
Запитання 2
Коли відбуваються події, зображені в романі В. Скотта "Айвенго"?
У Х столітті
У ІХ столітті
У ХІІ столітті
У ХV столітті
Запитання 3
Події роману припадають на кінець владарювання
Річарда І Річарда ІІ Річарда ІІІ
Запитання 4
При дворі і в замках вельможного панства, що прагнуло запровадити в себе пишноту придворного звичаю, розмовляли виключно
варіанти відповідей
англійською мовою
нормано-французькою мовою
саксонською
Запитання 5
Кого з героїв ви бачите на фото?
Леді Ровену Ребекку Гіальберу леді Алісу
Запитання 6
•На руках у цього чоловіка були срібні браслети, а на шиї-срібний ____________________________ з написом «Вамба, син Безмозкого, раб Седріка Ротервудського»...
Яке слово має бути на місці пропуску?
браслет нашийник ланцюжок шнурок
Запитання 7
Стіл у цій частині зали був накритий ___________сукном.
Якого кольору було сукно?
Червоного Блакитного Білого Зеленого
Запитання 8
Які національні та релігійні суперечності висвітлює автор у романі "Айвенго"?
(Оберіть 2 відповіді)
Автор показав боротьбу саксів проти загарбників-норманів
конфлікт християн та мусульман
зневагу християн-європейців до єврейського народу
конфлікт шотландців та німців
Запитання 9
Але їжа, подана на стіл, зовсім не потребувала, щоб господар прохав вибачити його. На нижньому, простішому столі стояла свинина, приготована різними способами, м’ясо оленяче, козяче та заяче, різні сорти риби, пироги й різне варення з овочів та меду. Було ще сила дрібної дичини, — подавали її не на блюдах, а на невеликих дерев’яних рожнах; пажі та челядники підносили її кожному гостеві, і той різав собі скільки хотів.
Це вечеря у будинку ...
Річарда Левове Серце Седріка Сакса Бріана де Буа-Гільбера Вільгельма ІІ
Запитання 10
•— Діво Маріє! — вимовив абат, перехрестившися. — Невірний __________ наблизиться до мене!
•— Що? — скрикнув хрестоносець. — ______________ за моєї присутності! Цього я не можу дозволити.
Яке слово потрібно вставити на місці пропусків?
єврей сакс норман прочанин
Запитання 11
Хто зображений на малюнку?
Річард Левове Серце Айвенго Седрік Вамба
Виконання стрибків з місця. Стрибок у довжину з місця/фізична культура/легка атлетика/дистанційне навчання/human - YouTube
Опрацювати параграф 12, ст. 48 позначити в контурній карті.
Вивчити §§8,9. Вправа9(3,4). Урок №9. Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху (7 клас. Фізика) - YouTube
Самостійна робота
Переглянути відео, намалювати малюнок будь-якої архітектури. Архітектура та її види. Урок образотворчого мистецтва. Дистанційне навчання. - YouTube
Повторити параграфи 1-4. Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тестування за посиланням Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua) , код доступу 4404713.
Повторити §5. №№150, 153.
Опрацювати с.35-36 впр.2,4 (письмово); впр.1,5 (усно). Карпюк 7 Тема 1 Уроки 1-2 Look Back Сторінки 35-41✔ Відеоурок - YouTube
Практична робота: на підставі доступних джерел (підручник, Інтернет) укласти історичний портрет княгині Ольги або князя Святослава. Повторити параграфи 1-5. Підготуватися до контрольної роботи.
Сучасне життя танцю. Опрацювати тему за відеоуроком. Зробити конспект. Вивчити пісню. сучасна танцювальна музика. 7 клас - YouTube
A. Piazzolla. Libertango - YouTube
наталя май"на нашій Україні" - YouTube
Виконання стрибків у довжину. Стрибок у довжину з розбігу "Зігнувши ноги"/Модуль легка атлетика,школа - YouTube
Вивчити §§6,7. Урок №7. Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку (7 клас. Фізика) - YouTube
Повторити §4. №№ 102, 104, 106. Урок №7. Паралельні прямі, їх властивості (7 клас. Геометрія) - YouTube
Дописати проект в зошиті.
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Повторення вивченого в 6 класі. Дієслово" (Повторити матеріал §§1-10). Виконати тестові завдання.
Опрацювати ст. 50-60. Пройти онлайн тестування за посиланням. Проходження тесту: Інтернет речей. 7 клас (vseosvita.ua)
Готуватися до контрольної роботи, виконавши тестові завдання
Опрацювати відеоурок. Виконати вправи 132 та 135. Дієслово. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови" - YouTube
Вивчити §5. №№143, 145, 147.
Урок читання. Опрацювати с.13-15 впр.2,4 (письмово) + словникова робота.
Переглянути фільм "Захар Беркут". Захар Беркут (1972) фильм - YouTube
Вивчити §§35,36, вправа35(2), вправа36(3) Рухомий і нерухомий блоки - YouTube
Прості механізми. ККД простих механізмів - YouTube
Повторити §§10-13.
Сучасна зарубіжна поезія. Виберіть в інтернеті один ліричний твір зарубіжної літератури, підготуйте його виразне читання і аналіз. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи
Робота над проектом
Виконати міні-проект "Профілактика туберкульозу"
Закінчити проект
Повторити §28, №№1035, 1036, 1039, 1040. 7 клас. Алгебра. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Ч. №1 - YouTube
Параграф 39. Вправи 546, 547, 548, 549. Д/З Вправа 550. Опрацюйте відеоурок і виконайте його завдання. 7 клас. Українська мова. Вигук як особлива частина мови (Тиж.10:ВТ) - YouTube
Опрацювати параграф 50, відповідна сторінка зошит.
Повторити матеріал підручника параграф 19 - 22, ст. 103- 125. Виконайте тестові завдання (QR- код) за розділом V у підручнику ст. 125.
Урок літератури рідного краю. Літературна Київщина. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи
Продовження теми:"Визначні місця світу" с.176-178 впр.10-12;впр.11(виписати основне).
Повторіть теми "Євразія", "Океани".
Визначні місця світу с.173-175 впр.5,6,8.
Урок виразного читання. Ліризм поезій А. Малишка.
Вивчити §28, №№1031-1034, 3.28. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Алгебра 7 - YouTube
Контрольне читання вголос тексту художнього стилю.
Опрацювати параграф 24, виконати лабораторний дослід 10. Взаємодія води з оксидами Поняття про гідрати оксидів. Індикатори. Дія на кислоти та луги. - YouTube
Самостійна робота
Контрольна робота
Вправа 540 усно, 542, 543, 545 письмово. Д/З Вправа 544.
Повторити параграф 57-61, підготуватись до самостійної роьоти "Океани". Підручник сторінка 244, 245.
Лабораторна робота№11 7 клас. Фізика. Лабораторна робота «З’ясування умови рівноваги важеля» (Тиж.8:ЧТ) - YouTube
Лабораторна робота №11 ''Умови рівноваги важеля'' 7 клас - YouTube
Повторити §§7-9
Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Поєднання уявного і реального світів. Виконайте завдання.
1. Аналіз тексту.
1. Де і коли відбуваються події?
2. Чому ми не можемо визначити час і простір?
3. Які світи ми бачимо у творі?
4. Що є центром уваги автора?
5. Чому Книга є центром світів?
6. Як Корнелія Функе описує книги? Знайдіть цитати
7. Чому автор приділяє особливу увагу опису приміщень, де зберігаються книги, їх запаху, кольору?
8. Чи можемо ми визначити героїв твору та розподілити їх на позитивних та негативних? Схема доповнюється героями за світами.
Фантастичний світ
Реальний світ
9. Чи можемо ми сказати, що всі фантастичні герої негативні, а реальні- позитивні?
10. Для чого автор чітко поділяє героїв на позитивних і негативних? (Це риса роману-фентезі. Боротьба Добра і Зла.
11. Чи можемо ми вважати Меггі головною героїнею? Чому?
2. Робота над характеристикою образу Меггі.
1. Коли ми вперше знайомимося з Меггі? Чому на фоні нічного дощу? Що символізує нічний дощ?
2. Знайдіть опис дівчинки.
3. У чому була особливість дівчинки? Доведіть.
4. Як Меггі відносилася до книг?
5. Ким був батько Меггі?
6. Як би ви охарактеризували дівчинку?
7. Яких героїв з інших творів нагадує Меггі?
8. Яка була місія у Меггі та її батька Мортімера?
9. Які саме Меггі повинна була пройти духовні випробування ?
Духовні випробівання Мегі :
10. Що допомогло Меггі пройти випробування ?
11. Яка була улюблена квітка Меггі? Чому? Символом чого є мак?
12. Як закінчується історія?
13. Чому саме письменницею?
14. З якою метою Корнелія Функе описує світ Книги? Яка авторська думка роману?
Домашнє завдання Скласти відгук на тему « Цінності, які дарують нам книжки»
Вивчити §27, №№1006-1009, Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом (7 клас. Алгебра) - YouTube
Найвідоміші мости світу с.167 впр.1-3 (усно); с.168-169 впр.4,6 (письмово); с.171 впр.2 (письмово)
Опрацювати параграфи 23-25. Відповіді на запитання та завдання. Повторити параграфи 20-22, підготуватися до контрольної роботи.
Конспект до уроку. Музичне мистецтво 7 клас "Музика з телеекрану" - YouTube
Передивитись відео, виконати малюнок. Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності. Урок образотворчого мистецва. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube
Вивчити §34, вправа 34(3,4). Момент сили Умова рівноваги важеля - YouTube
Повторити §26, №№984-986,989,990
Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Образ Меґі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Домашнє завдання: написати характеристику образу Меґі.
Сьогодні вам потрібно визначитися із темою майбутнього проекту та створити сценарій і інформаційну модель гри. На наступних уроках вам необхідно відповідно до розроблених сценарію та інформаційної моделі реалізувати гри у середовищі Скретч.
Опрацювати параграф 30, міні-проект "ВІЛ/СНІД - шляхи передачі та поширення в Україні та світі".
Робота над проектом
Вивчити §26, №№976-983. Графік лінійного рівняння з двома змінними (7 клас. Алгебра) - YouTube
Вправи 536, 537, 538, 539. Д/З Вправа 541.
Повторити пар. 31-49 (дві теми), підготуватись до контрольної роботи, міні-проект в простому зошиті один на вибір:
1. Спільноти тварин. 2. Чому мігрують тварини. 3. Як спілкуються тварини.
Повторити параграфи 19-22. Підготуватися до контрольної роботи.
Андрій Малишко. "Чому, сказати, й сам не знаю...". Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 264-265. Вивчіть напам'ять вірш (на вибір)
Контроль письма
Контроль читання(прочитати текст та виконати письмово завдання в зошиті).
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник". Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 261-264. Відеоурок для 7 класу А. Малишко - український поет. «Пісня про рушник» - YouTube
Документальний фільм Андрій Малишко - YouTube
Повторити §25, №№962-968
Параграф 38. Вправи 529, 530 усно. 531, 533, 534 письмово. Д/ З Вправа 535.
Повторити параграф 23, ст. 159 виконати завдання 4,6,7.
Опрацювати параграф 61, закінчуємо практичну роботу 12 в контурній карті і в зошиті з друкованою основою. Північний льодовитий океан. Географічне положення. Клімат. Органічний світ. Географія 7 клас - YouTube
Повторити §§32,33 вправа 33(3,5) Закон збереження енергії 7 клас - YouTube
Фізика 7 клас Закон збереження і перетворення енергії - YouTube
Параграф 37. Вправи 522, 523 усно. 524, 525, 526, 527 письмово. Д/ З Вправа 528.
Опрацювати параграф 60, продовжуйте роботу над практичною роботою. Індійський океан. Географічне положення. Рельєф дна. Органічний світ. Географія 7 клас. - YouTube
Повторити §§1-6
Самостійна робота
Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 267-268, прочитати "Чорнильне серце".
Вивчити §25, №№952-961 Лінійне рівняння з двома змінними (7 клас. Алгебра) - YouTube
3.25. Лінійні рівняння з двома змінними. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube
Контроль говоріння
Опрацювати параграф 22. Відповіді на запитання та завдання. Князівство Феодоро. Утворення Кримського ханства. - YouTube
Передивитись відео, виконати малюнок. Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності. Урок образотворчого мистецва. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube
Вивчити §§32,33 вправа 32(3,4) Механічна енергія (7 клас) - YouTube
Механічна енергія та її види - YouTube
Контрольна робота
Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі. Експрес-урок за темою "Значення художнього прийому чаклунства у романі Мандрівний замок Хаула" - YouTube
Реалізація програмного проекту 7 клас - YouTube
Опрацювати параграф 29, виконати вправу на сторінці підручника 148 в простий зошит.
Робота над проектом
Повторити §24, №№919, 922, 925, 928
Параграф 37. Вправи 511, 512, 518 усно. 513, 514, 515, 516, 517 письмово. Д/ З Вправа 520.
Міні-проект "Використання тваринами знарядь праці".
Опрацювати параграф 22. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Утворення османської імперії. Правила Мехмеда ІІ - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. "Нова пригода Івана Сили". Продовження повісті Олександра Гавроша. Домашнє завдання: самому придумати і написати продовження цієї повісті
Аудіювання. Test. Контроль аудіювання 7 клас - YouTube
Опрацювати параграф 59, сторінка підручника 233.
Повторити §39 9 клас. Фундаментальні взаємодії у природі. - YouTube
Вправи 502, 503, 505 усно, 504, 506, 507, 508, 509 письмово. Д/З Вправа 510.
Опрацювати параграф 58, сторінка підручника 227, практична робота 12 (продовження) в контурній карті. Клімат та води Тихого океану - YouTube
Тихий океан.Географія.7 клас - YouTube
Повторити §24, №№906-912 3.24. Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube
Опрацювати параграф 49, повторити параграфи 43-49. Підготуватись до тематичного оцінювання. ЕЛЕМЕНТАРНА РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН - YouTube
Поєднання елементів казки і детективу у творі "Мандрівний замок Хаула".
Складання таблиці
Казкові елементи Елементи детективу
Складання «Паспорта художнього твору»
1.Назва твору _____________________________________________________.
2.Ім´я автора твору ________________________________________________.
3.Мова оригіналу __________________________________________________.
4.Рід літератури, до якого належить твір ______________________________.
5.Жанр літератури, до якого належить твір ____________________________.
6.Форма написання твору ___________________________________________.
7.Тема твору ______________________________________________________.
8.Ідея твору _______________________________________________________.
9.Герої твору _____________________________________________________.
10.Художні прийоми,які використано у творі __________________________.
Домашнє завдання.
Усно попрацювати над характеристикою образів роману.
Повторити §23, №№658, 659, 663, 664.
Подорож до Австралії с.162-164 впр.1-4. Карпюк 7 Тема 4 Урок 2 Listening Сторінка 162-164 ✔Відеоурок - YouTube
Опрацювати параграф 21. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Історія України. Кревська унія 1385 р. і українські території. (Тиж.9:ПН) - YouTube
Опрацювати тему. Конспект. Вивчити пісню, записати відео. Музичне мистецтво 7 клас. Тема: "Святкова і розважальна музика: фестивалі, шоу-програми". - YouTube
Переглянути відео. За зразком на відео виконати малюнок. Декоративна скринька. Урок образотворчого мистецтва 7 клас. Декоративно-прикладне мистецтво. - YouTube
Вивчити §§30, 31, вправа 30(1-5) Механічна робота. Потужність. - YouTube
Вивчити §24, №№892-905 7 клас Алгебра 3 Розв’язування задача за допомогою лінійних рівнянь - YouTube
Діана Він Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 256-266.
Урок 07. Етапи побудови інформаційної моделі - 7 КЛАС - YouTube
Опрацювати параграф 28, відповідна сторінка зошит. Причини та наслідки вживання наркотичних речовин Наркотична залежність. Основи здоров'я. 7 клас - YouTube
Робота над проектом
Повторити §23, №№652-655 Геометрія 7 кл Описане і вписане коло правильн трикутника - YouTube
Параграф 36. Вправа 496 усно, 497, 498 письмово. Д/З Вправа 499.
Опрацювати параграф 48, практична робота 5 "Визначення форм поведінки тварин". Типи угруповань тварин. Характеристики спільнот тварин - YouTube
Опрацювати параграф 21. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Північно-Східна Русь. Утворення Московської держави. - YouTube
Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила - утілення непереможного духу українського народу, його доброти, щирості. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 254 - 260
Опрацювати с.158 впр.3 (письмово); с.161 впр.4 (письмово).
Опрацювати с.157 виконати письмово впр.2.
Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 236-254
Вивчити §23, №№648-651. Описане та вписане коло трикутника. - YouTube
Параграф 36. Вправа 491, 493 усно, 492, 494 письмово. Д/З Вправа 495.
Опрацювати параграф 22. Вода, склад молекули, фізичні властивості, поширеність у природі. Вода - розчиник - YouTube
Опрацювати параграф 47, робота в контурній карті, ст. підручника 222 (практична робота). Географічне положення Тихого океану. - YouTube
Контрольна робота
Параграф 36. Вправа 486 усно, 487, 488, 489 письмово. Д/З Вправа 490.
Повторити §23, №№876, 879, 881.
Опрацювати параграф 47, відповідна сторінка зошит. Біологія. Тварини. Соціальна поведінка. Типи угруповання тварин. - YouTube
Контрольна робота
Повторити §22, №№625-629
Визначні місця Лондону с.154-155 впр.4,1; с 156 вивчити слова.
Опрацювати параграф 20. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Історія України. Включення руських удільних князівств до складу ВКЛ та інші держави - YouTube
Написати конспект, вивчити пісню. Музичне мистецтво 7 клас. Тема: "Електронна музика". - YouTube
Передивитися відео. Створити малюнок вулиці в перспективі. Вулиці, що творять образ міста. Образотворче мистецтво. 7 клас. Дистанційне навчання - YouTube
Повторити §§22-29, підготуватися до контрольної роботи.
Повторити §23, №№866, 869, 871, 874.
Рюноске Акутагава. "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за розділом "Світова новела"
Створення ігрового проекту «Ловимо зірки" в Scratch 7 клас - YouTube
Опрацювати параграфи 25-26, відповідна сторінка зошит. Види підліткових компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу. - YouTube
Працюємо над проектом
Повторити §22, №№620-623. 7 клас Геометрія Геометричне місце точок - YouTube
Розвиток зв'язного мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.
Опрацювати параграф 46, відповідна сторінка зошит. Форми поведінки тварин - YouTube
Опрацювати параграфи 19-20. Відповіді на запитання та завдання. 7 клас. Всесвітня історія. Центральна та Східна Європа у Х-ХV ст. Моравія, Чехія, гусити, Польща - YouTube
Олена Теліга. "Сучасникам". Моральний заповіт нащадкам. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 229-235
Опрацювати с.153-154 впр.1, 3(письмово). Карпюк 7 Тема 4 Урок 2 Vocabulary Сторінка 153-154 ✔Відеоурок - YouTube
Повторити параграфи 42-56, підготуватись до контрольної роботи. сторінка підручника 218 в простий зошит.
Опрацювати відеоурок та виписати головне. 7 клас. Англійська мова. Кіно. Враження. Урок 4 (Тиж.2:ПН) - YouTube
Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. "Захочеш - і будеш". Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 224-228.
Вивчити §22, №№616-619. Геометричне місце точок. Коло та круг. Геометрія 7 клас - YouTube
Домашнє завдання. Самостійна робота за темою «Правопис прийменників»
1. Знайди правильні твердження: (1б)
А) в українській мові близько двохсот прийменників;
Б) абсолютний чемпіон за кількістю прийменників – родовий відмінок;
В) усі прийменники вживаються з місцевим відмінком;
Г) з родовим відмінком вживається 50 прийменників
2. Похідні прийменники пишуться … (0,5б)
3. З’ясуй правило, коли прийменники пишуться окремо. (0,5б)
4. У якому рядку прийменники пишуться через дефіс? (0,5б)
А) по/серед, в/супереч, за/ради, по/над
Б) з/над, з/поміж, з/поза, задля
В) з/під, з/понад, із/за, з/попід
Г) залежно/від, у/результаті, за/винятком, під/кінець
5. У якому рядку прийменники пишуться окремо? (0,5б)
А) відповідно/до, під/час, на/перед, на/в/круги
Б) чере/з, по/між, у/продовж, на/в/коло
В) по/перед, з/гідно/з, залежно/від, із/за
Г) із/нас, о/п’ятій, за/межею, побіля/ставу
6. Запиши прийменники у три колонки, залежно від їхнього правопису (разом, окремо, через дефіс(sad) (3б)
По/між, під/час, із/за, по/над, згідно/з, з/над, з/заду, від/лісу, із/під.
7. Склади речення з прийменником, який пишеться разом. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)
8. Склади речення з прийменником, який пишеться окремо. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)
9. Склади речення з прийменником, який пишеться через дефіс. Підкресли його синтаксичну роль. (1б)
10. Виправ помилки. (3б)
Назвати по прізвищу
По вашій вині
По вихідних
В десять годин
Поставити в приклад
По приїзду
На українській мові
Заходи по поліпшенню
На наступний день
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Опрацювати параграфи 55-56. Робота в контурній карті. 7 клас Географія Країни та Населення Євразії - YouTube
Вивчити §29, вправа 29 (1-3). Умови плавання тіл Водний транспорт - YouTube
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Опрацюйте відеоурок.
Опрацювати параграф 53, контурна карта підручник ст. 207 практична робота, пар. 54.
ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ ВИСОТНА ПОЯСНІСТЬ - YouTube
Повторити §23, №№857-865. Лінійне рівняння з однією змінною (7 клас. Алгебра) - YouTube
Опрацювати параграф 45, лабораторне дослідження "Спостереження за поведінкою тварин".
Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Д/З опрацювати матеріал підручника на стор. 248-252.
Повторити §21, №№598-601. Задачі на побудову. Урок 5. - YouTube
с.152 впр.1 (переписати в зошит та перекласти).
Контрольна робота. Пройти ДВА онлайн-тестування. Перше посилання - join.naurok.ua, код доступу 2222270. Друге посилання - https://vseosvita.ua/test/start/nth653. Повторити параграфи 15-19.
Переглянути відео, написати конспект, вивчити пісню. електронна музика та її інструменти. 7 клас - YouTube
передивитися відео, виконати малюнок "Народна іграшка". "Народна іграшка" образотворче мистецтво 7 клас - YouTube
Повторити §§27,28, лабораторна робота №10 (стор.185). 7 клас. Фізика. Лабораторна робота “З’ясування умов плавання тіл” (Тиж.4:ЧТ) - YouTube
Вивчити §23, №№848-856. Загальні відомості про рівняння. Лінійні рівняння з однією змінною - YouTube
Герберт Джордж Уеллс. "Чарівна крамниця". Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики. Д/З Заповнити таблицю «Світ дітей в новелі «Чарівна крамниця».
1.Ставлення до крамниці ще до її відвідин.
2.Як потрапив до крамниці.
3.Розмова із продавцем.
4.Ставлення до побачених див.
5.Поведінка після зникнення.
6.Спогади про крамницю.
Виконайте тест письмово. У зошит запишіть тільки відповіді
Тести для перевірки знань змісту оповідання Герберт Уеллс " Чарівна крамниця"
1. На якій вулиці знаходилась чарівна крамниця?
а) Ріджент-стріт; б) Оксфорд-стріт; в) Бейкер-стріт.
2. Як звали хлопчика з оповідання "Чарівна крамниця"?
а) Джек; б) Джіп; в) Джо.
3. Який предмет діставав продавець з кишень, з рота, з капелюха?
а) скляні кульки; б) олов"яні солдатики; в) ляльки.
4. Для яких дітей чарівна крамниця завжди була зачинена?
а) для жорстоких; б) для добрих; в) для плаксивих.
5. Як звати хлопчика, перед яким двері крамниці були зачинені?
а) Герберт; б) Евелін; в) Едвард.
6. Яка вивіска була на дверях крамниці?
а) "Справжня чарівна крамниця"; б) "Чарівна крамниця"; в) "Крамниця"
7. Чию вихованість успадкував Джіп?
а) мамину; б) татову; в) бабусину.
8. Під що заховав продавець Джіпа,і той зник?
а) відро; б) барабан; в) подушку
9. Що було під капелюхом в Джіпового батька?
а) голуб; б) півень; в) курка.
10. Скільки пакунків одержав Джіп, вийшовши з крамниці?
а) 4; б) 3; в) 5.
11. Що було у тих пакунках?
а) солдатики і кошеня; б) солдатики і кролик; в) солдатики і собака.
12. Скільки грошей заплатив батько за товар з чарівної крамниці?
а) 10 доларів; б) нічого; в) 20 доларів;
7 клас опис моделей в середовищі програмування - YouTube
§ 32. Опис моделі у середовищі програмування. Вправа 35 | 7 клас | Казанцева - YouTube
Опрацювати параграф 25, відповідна сторінка зошит. Тема.«Найближче оточення дитини.Вплив родини і друзів.Принципи формування між особистих стосунків.» - YouTube
Починаємо проект "Технологія виготовлення столової білизни".
Вишивка майстер клас (дистанційне навчання) - YouTube
Вишивка хрестиком з нуля для початківців - YouTube
Легка атлетика,біг/Модуль легка атлетика школа/Біг/ / ТиДиви (tydyvy.com)
Повторити §21, №№594-597. Задачі на побудову. Урок 1. - YouTube
Параграф 35. Вправа 473, 475, 479 усно, 474, 476, 477, 478 письмово. Д/З Вправа 481.
Опрацювати параграфи 43, 44, відповідна сторінка зошит. Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка - YouTube
Опрацювати параграф 19, розділи 1-3, стор. 103-107. Пройти онлайн-тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jhf200.
Контрольна робота. Код доступу 4332141. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Домашнє завдання: написати твір на одну із тем
o«Чи варто за добро відповідати жорстокістю» (за твором Л. Пономаренко «Гер переможений»).
o«Чи заздрю я щастю Павлуся» (За твором О. Стороженка «Скарб»).
o«Хто доброго чоловіка минає, той щастя не має» (за твором Б. Лепкого «Мишка»).
o«Яким я уявляю людське щастя».
o«Істинні та фальшиві цінності в житті людини»
o«Від чого залежить мій власний вибір».
Опрацювати с.151 впр. 5-7. Карпюк 7 Тема 4 Урок 1 Speaking Сторінка 148-151 ✔Відеоурок - YouTube
Опрацювати с.150 впр. 4. Написати невеличку розповідь про улюблений фільм чи серіал.
Любов Пономаренко. "Гер переможений". Особливості художніх засобів новели.
Пройти онлайн-тестування. Код доступу 6266258. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Повторити §21, №№590-593. Задачі на побудову. Урок 2. - YouTube
Опрацювати § 35. Вправи 466, 467 усно, 468, 470, 471 письмово. Д/З Вправа 472.
Повторити пар. 19-20, виконати один навчальний проект на вибір за темами: "Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води", "Доведення наявності кисню".
Повторити §§27,28 вправа 28 (5,7).
§ 35. Вправи 454, 455 усно, 456, 458, 459, 462, 464 письмово. Д/З Вправа 465.
Опрацювати параграф 51, позначити в контурній карті зони: Арктичні пустелі, тундра та лісотундра (розфарбувати ). Арктичні пустелі Євразії, тундра, лісотундра. - YouTube
Повторити §22, №№838-843. 3.22. Загальні відомості про рівняння. Алгебра 7 Істер Вольвач С.Д. - YouTube
Контрольна робота
Історія розвитку легкої алетики/Модуль легка атлетика ,школа / ТиДиви (tydyvy.com)
Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі "Чарівна крамниця". Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 241-248.
Код доступу 9716671. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Вивчити §21, №№587-589. задачи на побудову 7 клас - YouTube
Урок домашнього читання с.180-182 впр. 2-4 + словникова робота.
Повторити параграфи 15-19. Підготуватися до контрольної роботи. 7 клас. Історія України. Узагальнення Галицько-Волинська держава. - YouTube
Переглянути відео. Вивчити пісню. МУЗИКА В МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ 1урок 7клас - YouTube
Вивчити §28, вправа 27(3,4,5). Умови плавання тіл - YouTube
Вивчити §22, №№831-838. 7 клас Алгебра 1. Загальні відомості про рівняння - YouTube
Новела " Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 230-236
Опрацювати параграф 24,25 відповідна сторінка зошит.
Повторити §20, №№572-575
Контрольна робота. Прислівник.
Повторити параграфи 31-42. Міні-проект "Періоди та тривалість життя тварин".
Повторити параграфи 16-18. Пройти онлайн-тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 4631976.
7 клас. Всесвітня історія. Середньовічні школи та університети (Тиж.2:ЧТ) - YouTube
Любов Пономаренко. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму і толерантності. Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на стор. 217-221.
Опрацювати с.149 впр.2-3. Карпюк 7 Тема 4 Урок 1 Speaking Сторінка 148-151 ✔Відеоурок - YouTube
Опрацювати параграф 50, сторінка підручника 198, робота в контурній карті.
Географія. 7 клас. Тема: «Озера Євразії» - YouTube
БАГАТОРІЧНА МЕРЗЛОТА СУЧАСНЕ ЗЛЕДЕНІННЯ НА ТЕРИТОРІЇ ЄВРАЗІЇ - YouTube